X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] falowanie obrotów PB i LPG

Autor Wiadomość
misiekposp

Auto: Nubira I 2,0 LPG
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 133
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2011-06-06, 16:41   [Nubira I] falowanie obrotów PB i LPG

witam
po walce z przekładką nowego serca do swojej nuby wywalało mi błąd 22 - tps dawał za małe napięcie - przełożyłem tps ze starego silnika - zrobiłem reset i check raz się palił, a raz nie i do tego doszło zawieszanie się obrotów - pomyślałem więc o czyszczeniu krokowca co też uczyniłem - zrobiłem reset i adaptację wolnych obrotów i obroty zarówno na pb/lpg gdy włączę klimę są ok - pokazują ok 850rpm/min, natomiast jak wyłączę klimę to falują ok 900-1100rpm/min.
Check się nie pali już. Co może być powodem takiego stanu rzeczy. Dodam, że rzecz dzieje się tylko na rozgrzanym silniku - na zimnym jest ok tzn zaczyna od 1200rpm/min i w miarę rozgrzewania spada...

pomocy :D



***DAEWOO NUBIRA I 2,0 16V 133KM + LPG II GEN. LANDI RENZO***
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2011-06-06, 16:49   

Witam :piwo:

Czyli teraz już brak błędów w ECU??

Ja bym sprawdził jeszcze czujniki, kable, filtry, świece i sondę lambda. Na początek.

Pozdrawiam :piwo:

PS. Dziwne że na zimnym spada z 1200... :myśli:
Ostatnio zmieniony przez silentmusicman 2011-06-06, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
misiekposp

Auto: Nubira I 2,0 LPG
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 133
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2011-06-06, 16:54   

spada w miarę rozgrzania... sondę sprawną przełożyłem ze starego silnika, kable i świece też... właśnie tak się nad tymi kablami zastanawiam i świecami... a check się nie pali już...



***DAEWOO NUBIRA I 2,0 16V 133KM + LPG II GEN. LANDI RENZO***
 
 
 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2011-06-06, 16:56   

A termostat?? :myśli:
Robiłeś reset krokowca??
Ostatnio zmieniony przez silentmusicman 2011-06-06, 17:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
misiekposp

Auto: Nubira I 2,0 LPG
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 133
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2011-06-06, 16:59   

jest w porządku - niemal nówka - temp jest <OK>



***DAEWOO NUBIRA I 2,0 16V 133KM + LPG II GEN. LANDI RENZO***
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
kowal_wns

Auto: NUBIRA I CDX 99r. 2.0 16v combi
Imie: Michał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 126
Skąd: OLN
Wysłany: 2011-06-06, 17:04   

Spróbuj poruszać wiązką w okolicy wtryskiwaczy (tam idą kable od tps i krokowca), może poprzerywane czy coś...



Człowiek człowiekowi wilkiem,
a kiwi kiwi kiwi.
 
 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2011-06-06, 17:04   

Zastanawia mnie ta klima...czy nie ma gdzieś przebicia na wiązkach albo coś...

Może spróbuj tak:
*włącz zapłon
*około 7 razy powooooli wykonaj pełny skok pedałem gazu (od zera do deski)
*wyłącz zapłon
*spróbuj odpalić autko

PS. Aha - narazie może próbuj tylko "reanimacji" na PB ;) A przepływomierz?? :myśli:
 
 
misiekposp

Auto: Nubira I 2,0 LPG
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 133
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2011-06-06, 17:32   

w nubirze z tego co wiem nie ma przepływki tylko map sensor :)



***DAEWOO NUBIRA I 2,0 16V 133KM + LPG II GEN. LANDI RENZO***
 
 
 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2011-06-06, 17:40   

misiekposp napisał/a:
w nubirze z tego co wiem nie ma przepływki tylko map sensor :)


Yyy :myśli: wydawało mi się, że gdzieś widziałem :szok: Nie zauważyłem, że masz Nubirę I. Ale coś mi świta, że był w Nubirce...no chyba że w "dwójce"... :omg: :piwo:
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-06-06, 17:48   

silentmusicman napisał/a:
Ale coś mi świta, że był w Nubirce...no chyba że w "dwójce"
tez nie ma :D




 
 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2011-06-06, 18:35   

Przepraszam Panowie, moj blad, przyznaje sie bez bicia, powinienem sobie w leb strzelic :wgłowe:

Zmylilo mnie TO

Wybaczcie :D

Pozdrawiam :piwo:
 
 
misiekposp

Auto: Nubira I 2,0 LPG
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 133
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2011-06-06, 19:54   

silentmusicman napisał/a:

*włącz zapłon
*około 7 razy powooooli wykonaj pełny skok pedałem gazu (od zera do deski)
*wyłącz zapłon
*spróbuj odpalić autko

a czym ma to pomóc? :D bo pierwszy raz słyszę o czymś takim :D



***DAEWOO NUBIRA I 2,0 16V 133KM + LPG II GEN. LANDI RENZO***
 
 
 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2011-06-07, 07:52   

Cytat:
a czym ma to pomóc?


Podobno ustawia się tak przepustnicę wraz z krokowym... :wink: :D
Aha..zapomniałem dodać, że odpalanie autka powinno odbyć się z dodaniem gazu :wgłowe:

:piwo:
 
 
marcin1008

Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 379
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-06-07, 10:16   

silentmusicman napisał/a:
Aha..zapomniałem dodać, że odpalanie autka powinno odbyć się z dodaniem gazu
Powinno sie odpalać bez dodania gazu-wiele razy tu na forum pisano jak programować wolne obroty.
 
 
 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2011-06-08, 16:32   

marcin1008 napisał/a:
jak programować wolne obroty.


Witam :piwo:
Nie chodziło mi o programowanie obrotów, jedynie o ustawienie "grzybka" IACV
Zgadzam się w 100%, że programowanie ECU, gdy odpalamy silnik, odbywa się bez gazu :)
Pozdrawiam :piwo:



 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt