Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-06-07, 10:49 [Lanos] wymiana skrzyni i remont silnika
Witam forumowiczów.
Mam problem ze skrzynia biegów. Drążek zmiany biegow chodzi jak by go ktos trzymal, nie ma wstecznego ani 5. 1 jest tam gdzie wsteczny i 2 wyskakuje, musze trzymac.
Czy siadla calkiem skrzynia i jest do wymiany. czy cos sie da zrobic.
Druga sprawa to silnik. Wszystko jest ok. nie dusi sie nie dlawi rowno pracuje. Tylko mocno kopci na siwo, czaasem na niebieskawo.Jaki remont jaki koszt i czy wogole sie oplaca go robic. ?
1.5 16 V benzyna + gaz, 2000 r.
Ostatnio zmieniony przez ixion1 2011-06-07, 11:05, w całości zmieniany 1 raz
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Artur20 [Usunięty]
Wysłany: 2011-06-07, 11:02
pierwsza sprawa jaki masz silnik 1.5 16v czy 1.5 8v
twinkos Grupa Podkarpacka
Auto: Brak Daewoo
Imie: Łukasz Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 825 Skąd: Rzeszów RZ.....
Wysłany: 2011-06-08, 08:33
co do pierwszej sprawy to masz luzy na wybieraku badz kostce laczacej wybierak i skrzynie i zawiesil ci sie lewarek , sprobuj go popchnac na prawo od siebie jesli nie wroci do wlasciwej pozycji to sprawdz pod maska i poruszaj wybierakiem ja mialem takie luzy na kostce na trzpieniach,
co do drugiej kwestii jesli kopci przez chwile po uruchomieniu to najprawdopodobniej uszczelniacze zaworowe juz sie wyeksploatowaly , natomiast jesli caly czas zostawiasz za soba chmurke dymu to juz raczej wskazuje na pierscienie a to juz remont silnika i w naszym przypadku okolo1500-2000zl z robota i czesciami,
czy ubywa ci oleju bo powinno
a jak plyn chlodniczy jeszcze / bo moze to UPG
ixion1 [Usunięty]
Wysłany: 2011-06-08, 10:48
Przy 169988 km zmienialem olej(pobieral ok.1L. na 100km.) teraz mam przejechane 170600km i jest delikatny spadek,a le to doslownie pol milimetra.
Z płynem chlodniczym wszystko jest ok.
"sprobuj go popchnac na prawo od siebie " nic sie nie dzieje, nie pomaga.
"sprawdz pod maska i poruszaj wybierakiem " jak bys mogl napisac w ktorym miejscu to jest?
twinkos Grupa Podkarpacka
Auto: Brak Daewoo
Imie: Łukasz Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 825 Skąd: Rzeszów RZ.....
kowal_wns
Auto: NUBIRA I CDX 99r. 2.0 16v combi
Imie: Michał Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 126 Skąd: OLN
Wysłany: 2011-06-08, 15:49
A zgrzyta przy wrzucaniu biegów? Jeśli byłby problem sprzęgła, to by zgrzytało. Obejrzyj poduszki skrzyni i silnika, może którąś szlag trafił i skrzynia się lekko np. opuściła lub obróciła o kilka stopni względem auta.