X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] Dimi

Autor Wiadomość
Dimi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-20, 19:07   [Nubira II] Dimi

Witam,
wczesniej posiadacz Nexi w sedanie jak już pisałem w powitalni :)
Teraz moim wozidłem jest Nubirka II :)

Coś o aucie :
Daewoo Nubira II 2.0 133 km
rok produkcji - 2001 , pierwsza rejestracja grudzien 2001
W tym roku sprowadzona z niemiec, tam dwóch właścicieli pierwszy rocznik 1952 drugi 1956,
Odrazu po kupieniu zamontowana sekwencyjna instalacja gazowa ( benzyna nie byla na moja kieszen :P )

Wyposażenie :
-Climatronic
-pelna elektryka
-ABS
-Wspomaganie
-Autoalarm
-Centralny

Plany :
jakoś specjalnie robić jej nie zamierzam głownie na co mam pomysł to :
- dobra felga
- może lekka gleba (zaleznie od kół jak będą się prezentować )
- myślę także o przyciemnieniu szyb
- Ale głównie stawiam na CarAudio :) (Na ten moment jakoś specjalnie nie działam w tym kierunku z powodu innych wydatkow ale to bedzie temat przewodni mojego autka :) )






 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2011-06-21, 09:38   

Skóry tylko brakuje :D

:brawo:




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Kefas
Grupa Dolnośląska


Auto: Daewoo Nexia 1.5 8V GL+
Imie: Kefas
Wiek: 30
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 2247
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2011-06-21, 10:13   

Ty lub auto jest z okolic Dzierżoniowa??
 
 
Dimi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-21, 12:01   

.Kefas. napisał/a:
Ty lub auto jest z okolic Dzierżoniowa??


Tak jestem :) a dokladniej z Bielawy :)
 
 
Kefas
Grupa Dolnośląska


Auto: Daewoo Nexia 1.5 8V GL+
Imie: Kefas
Wiek: 30
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 2247
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2011-06-21, 12:08   

Heh... fajnie :D Ktoś z okolic :piwo: Pozdrawiam
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Lechoniewicz

Auto: Nubira I
Imie: Jarosław
Wiek: 28
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 115
Skąd: Dz-ów
Wysłany: 2011-06-21, 14:34   

Haaa, wiedziałem że auto znajome ;p Ja jestem z Dzierzoniowa, i posiadam Nubire I. Niedlugo tez zaprezentuje moze. Powiem że ladny zadbany egzemplarz. Pozdrawiam Sasiada :piwo:
 
 
Miodek
Grupa Dolnośląska


Auto: Nubira I
Imie: Kuba
Wiek: 31
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 551
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-06-21, 14:50   

Bardzo fajna Nubira :piwo: Powodzenia w realizacji planów.

Dimi, Lechoniewicz, może wpadniecie razem z .Kefasem., do Wrocławia na spot, bedzie sporo osób z okolicy?
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=39834
 
 
Lechoniewicz

Auto: Nubira I
Imie: Jarosław
Wiek: 28
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 115
Skąd: Dz-ów
Wysłany: 2011-06-21, 19:26   

Nooo ja zoabcze jak sie wyrobie z czasem i oczywiscie z kasa na paliwo bo do wrocka mam kawalek. Ale moze, moze :D
 
 
Kefas
Grupa Dolnośląska


Auto: Daewoo Nexia 1.5 8V GL+
Imie: Kefas
Wiek: 30
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 2247
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2011-06-21, 21:03   

Lechoniewicz napisał/a:
Nooo ja zoabcze jak sie wyrobie z czasem i oczywiscie z kasa na paliwo bo do wrocka mam kawalek. Ale moze, moze :D


Nie masz tak strasznie daleko. z 60 km myślę ;) To na paliwo w dwie strony by Ci poszlo z 50-60 zł pewnie :)

Ja z Wałbrzycha, kawałek dalej mam bo z 80km i będę. :D
 
 
adi2053
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-23, 16:00   

Z niemiec ja sprowadziles? bo ja swoja z niemiec:) juz mam 3 nube i ta jest najlepiej wypasiona:P Ladna Nuba Powodzonka w planach! ;D
 
 
Dimi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-23, 16:24   

Ja niestety pracuje ale na nastepny moze wpadne jak bede mogl ;)
A do adiego - Tak z niemiec ;) mam nadzieje ze wyjdzie to co chcem ;)
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt