X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Espero] Po wymianie silnika auto nie odpala! help!

Autor Wiadomość
wojciechu1224

Auto: Esperoo
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 11
Wysłany: 2011-06-22, 19:15   [Espero] Po wymianie silnika auto nie odpala! help!

Witam, mam problem z moim espero i nie wiem gdzie szukać zabardzo rozwiązania. Mianowicie, wymieniłem silnik z 1,8 8v na 1,5 16v (urwał się tłok) i chciałem go uruchomić. Ładnie odpalił, wyjechałem nim ze stodoły na podwórko i zgasiłem. Po 20 minut odpaliłem go ponownie, pochodził trochę, przegazowałem go i zdechł. Teraz go nie idze w ogole odpalić. Słychać jak pompka paliwowa pracuje ale nie chce zaskoczyć motor. Niektórzy mi mówili, że to może być wina napięcia na pompce paliwowej, a inni, że komputer szwankuje. Przekładałem tylko silnik, żadnej elektroniki. Komputer został od 1.8, trzeba go przełożyć od silnika 1.5? Co mogę jeszcze zrobić bym mógł w końcu sie cieszyć moim esperkiem???? Pozdrawiam
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-06-22, 19:53   

komp też musi być od 1,5 bo z tego co wiem to steruje pracą wtryskiwaczy zrobiłeś błąd wymieniając na 1,5 trzeba było wpakować 2,0



 
 
 
wojciechu1224

Auto: Esperoo
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 11
Wysłany: 2011-06-23, 18:52   

wymieniłem kompa i dalej nie idzie go odpalic. Sprawdziłem błędy i mi wyskakuje 53, błąd immobilajzera. co teraz muszę zrobić??
 
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-06-23, 20:24   

wojciechu1224 napisał/a:
co teraz muszę zrobić??

Więcej myśleć -kolego. Temat poruszany wiele razy .
Do ECM-u dołóż moduł immo ( od 16 v )
 
 
oktawian


Auto: Fiat Ducato 95'
Imie: Oktawian
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-06-23, 20:40   

Albo wybebeszyć imo całkiem .
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-06-23, 20:45   

oktawian napisał/a:
Albo wybebeszyć imo całkiem .

Jak to sobie wyobrażasz ?
Otworzysz ECM i przetniesz jakąś ścieżkę lub wywalisz jakiś scalak?
Wszystko ma swoją cenę
Pozbycie się immo też kosztuje
 
 
wojciechu1224

Auto: Esperoo
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 11
Wysłany: 2011-06-23, 21:12   

Jaki ten moduł mam wziąć i skąd? Poweim tak, jestem laikiem i niebardzo się orientuję w elektronice, więc jak możesz wytłumaczyć co i jak byłbym wdzięczny.
A propo poruszania takich teematów wcześniej to nie wiem jak szukać az tak szczegółowo. Wybaczcie
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-06-23, 22:19   

musisz mieć oryginalny komp i immo od danego modelu espero od 2 rożnych nie będą współdziałać, a tym samym czeka cię wymiana kluczyka i całych bebechów stacyjki lub cudowanie z adopcją jednego do drugiego kluczyka, błąd 53 występuje też gdy auto zgaśnie i jest odpalane bezskutecznie po resecie kompa błąd powinien zniknąć



 
 
 
oktawian


Auto: Fiat Ducato 95'
Imie: Oktawian
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-06-24, 08:12   

Jeżeli ma szukać teraz imo to lepiej je całkiem usunąć. Wiadomo, ze nie weźmie tasaka i go nie wytnie :D

Elektronik weźmie za coś takiego jakieś 100 zł i będzie miał spokój ... a nie szukanie kombinowanie.
A i tak nie będzie pewny czy będzie to chodziło po zakupie.


EOT.
 
 
 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-06-24, 13:30   

A taką banalną sprawę, jak palec i kopułkę sprawdziłeś ? Iskrę wogóle masz ? Skoro zagadał i pracował dobrze na kompie z 1.8 to go zostaw (przynajmniej na razie) w spokoju i nie kombinuj z immo.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
wojciechu1224

Auto: Esperoo
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 11
Wysłany: 2011-06-25, 14:28   

iskra jest na kazdej swiecy, na kazdym cylindrze zarówno na kompie z 1.5 i 1.8. Zastanawia mnie jedynie to czemu silnik 1.5 zapalił i jexdził na kompie 1.8 ....
 
 
 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-06-25, 14:48   

Bo jeśli koło zamachowe jest identyczne, ewentualnie jeśli przełożyłeś zamach to nie ma powodów dla jakich miałby nie jeździć. Zwłaszcza biorąc pod uwagę dość duże pobobieństwo wszystkich tych silników, wzajemnie zamienne czujniki itd.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-06-25, 15:17   

marcij napisał/a:
Bo jeśli koło zamachowe jest identyczne, ewentualnie jeśli przełożyłeś zamach to nie ma powodów dla jakich miałby nie jeździć. Zwłaszcza biorąc pod uwagę dość duże pobobieństwo wszystkich tych silników, wzajemnie zamienne czujniki itd.
Raczej podobieństwo jest między 1,8 i 2,0 dopóki nie rozbebeszysz to nie rozpoznasz



 
 
 
wojciechu1224

Auto: Esperoo
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 11
Wysłany: 2011-06-25, 20:51   

Nie mam siły i natchnienia do tego. Postanowiłem go sprzedać w całości albo rozprzedać na części. Wybaczcie jeżeli to uznacie za zbyt brutalne wyjście, ale jeszcze i tak bym musiał w niego włożyć kupę kasy w blacharkę...
Dziękuję wszystkim za pomoc i przepraszam za zamieszanie tylko niepotrzebne...
Pozdrawiam i do napisania Wojciechu
 
 
 
oktawian


Auto: Fiat Ducato 95'
Imie: Oktawian
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-06-25, 21:52   

To jest właśnie kombinowanie z silnikiem. Zawsze najtaniej włożyć jest to co było oryginalnie pod maską.
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt