Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Chciałem zasięgnąć Wasze opinii odnośnie filcu czy może być ona montowany bezpośrednio na podłogę, goła blacha.
Przy rozbieraniu samochodów marki seat, peugeot spotkałem się z taką położeniem warstw, filc na blachę potem guma przyklejona do filcu i następnie wykładzina dywanowa.
Czy takie położenie materiałów w/w markach świadczy o braku profesjonalizmu i niskiej klasie ? Proszę o uściślenie moich obiekcji.
Czy położenie najpierw filcu na gołą blachę powoduje lepsze wyciszenie, obawiam się, że w mroźne dni w wyniku różnicy temperatur pojawia się na blachach para, co może powodować gnicie filcu..
Moja propozycja jest następująca na podłogę, filca z gumą do blachy a potem pianka wodoszczelna na przykrycie filcu i zabezpieczenie go przed wpływem wody.
Proszę o uściślenie moich obiekcji odnośnie wyciszenia.
davidvtec
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-06-29, 23:30
pamietam, że w ten sposób Fiacik 126 p był fabrycznie "wygłuszany"
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Gwiazdoor [Usunięty]
Wysłany: 2011-06-30, 07:09
davidvtec napisał/a:
Czy położenie najpierw filcu na gołą blachę powoduje lepsze wyciszenie
Tak. Idealna metoda wyciszenia to stosowanie na przemian materiałów ciężkich/sztywnych i lekkich/elastycznych.
davidvtec davidvtec
Auto: Daewoo Lanos 1,5 8V 3D
Imie: Dawid
Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 54 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-06-30, 15:38
Masz na myśli, że fiacik 126 p miał na podłodze idąc od dołu gumę, a potem wyżej filc na niej. Byłoby to wtedy sensowne. W seacie i peugocie widziałem, że jest na opak. Jak powinno być fachowo, jakie macie opinie.
davidvtec
Gwiazdoor [Usunięty]
Wysłany: 2011-07-01, 07:03
davidvtec, masz problemy ze zrozumieniem. Właśnie tak jak jest w Seacie jest dobrze: blacha-filc-twarda guma.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
davidvtec davidvtec
Auto: Daewoo Lanos 1,5 8V 3D
Imie: Dawid
Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 54 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-07-01, 14:27 Lanos
Gwiazdoor, w seacie musiałem wszystko wyrzucić, kolega w peugeot to samo. Zgniły filce będąc na gołych blachach. Kilka opinii zasięgnąłem specjalistycznych zakładów, odpowiedź była: mata bitumiczna, potem guma z filcem a na filc pianka i to ponoć daje najlepszy efekt. Albo droższe rozwiązanie maty butylowe z aluminium + pianka. W lanosie zastosowałem gume z filcem do góry a potem pianka wodoszczelna na przykrycie filcu i efekt dobry. Tu nie chodzi o problemy z rozumieniem tylko w niskich klasach tak producenci robią. Filc teoretycznie z powłoką nieprzepuszczalną wody, mi i koledze po 11 latach wszystko zgniło, powodzenia pozdrawiam