Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-03-11, 20:03 [leganza] farba schodzaca z klamek na zewnatrz i wewnatrz
w moim wozie farba schodzi z klamek, glwnie klamka kierowcy zaorwno na zewnatrz jak i wewnatrz, czy trudno jest wymienic klamke wewnetrzna, bo wstyd z tym schodzacym "chromem" jezdzic a co mtyslicie o zeskrobaniu farby z kalmki na zewnatrz i psiknieciu tego w calosci sprayem?
w ogole w zadnej innej leganzie nie widzialem zeby w takim stopniu farba z klamek zewnetrznych schodzila jak u mnie, moze mialem cale auto malowane
btw. jakosc wykonania niektorych rzeczy w tym wozie woła o pomste do nieba, dzis wlasnie rozpadla mi sie w rekach plastikowa tarcza od regulatora nawiewu
i ten "chrom" w srodku, mogliby pokusic sie o metalowe klamki a nie szpetny plastik, w moich poprzednich autach klamki byly metalowe mimo ze byly to kompakty - toledo i golf 4
Ostatnio zmieniony przez trendowaty 2008-03-11, 21:39, w całości zmieniany 2 razy
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-03-11, 20:29 Re: [lefanza] farba schodzaca z klamek na zewnatrz i wewnatr
trendowaty napisał/a:
(...) zeskrobaniu farby z kalmki na zewnatrz i psiknieciu tego w calosci sprayem?
pamietaj żeby PORZĄDNIE odtłuścić dać DOBRY podkład i malować cienkimi warstwami bo inaczej za chwile z plastiku farba bedzie płatami schodzić.
Prezes mp79
Auto: posiadam
Imie: :niny Pomógł: 114 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3550 Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2008-03-11, 21:25
Wewnętrznej klamki samodzielnie nie zregenerujesz. Ona jest powlekana prawdziwym chromem!
trendowaty
Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 42
Wysłany: 2008-03-11, 21:40
nie wiedzialem, ze mozna chromowac plastik
Prezes mp79
Auto: posiadam
Imie: :niny Pomógł: 114 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3550 Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2008-03-12, 06:22
No to teraz już wiesz. Technika zrobiła ogromny postęp. To się nazywa metalizacja próżniowa.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-03-12, 09:36
mp79 napisał/a:
Wewnętrznej klamki samodzielnie nie zregenerujesz. Ona jest powlekana prawdziwym chromem!
a np. grill w lanosie ?
Przecierz to też jest chromowany plastik, a chrom schodzi ładnie bez śladów.
Nie kumam bazy co za wyższa filozofia zregenerować klamkę.
Prezes mp79
Auto: posiadam
Imie: :niny Pomógł: 114 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3550 Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2008-03-12, 17:23
No proszę. Wobec tego może mi napiszesz, jak w standardowych warunkach garażowych wykonać takie chromowanie? Tylko nie wspominaj o cudach chemii samochodowej typu "chrom w spreju". Chyba, że chcesz mnie rozśmieszyć...
trendowaty
Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 42
Wysłany: 2008-03-12, 17:38
dobra padlem dzis na twarz, wiedzieliscie, ze przelacznik trybu nawiewu w leganzie i nubirze jest sterowany pneumatycznie i po rozszcelnieniu panelu, np w celu wymiany zarowek podswietlenia to juz nie bedzie dzialac chyba ze znacier jakies metody na uszczelnienie tego...
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-03-12, 19:17
mp79 napisał/a:
No proszę. Wobec tego może mi napiszesz, jak w standardowych warunkach garażowych wykonać takie chromowanie? Tylko nie wspominaj o cudach chemii samochodowej typu "chrom w spreju". Chyba, że chcesz mnie rozśmieszyć...
Typowe niedomówienie. Ja miałem na mysli co innego, Ty co innego. Oczywiście nie zrobie chromowania "made in home" - miałem na myśli ogólnie malowanie pistoletem. Nie jest w stanie zregenerować na ideał jak było, ale pisałem jak ogólnie odnowić.
PZDR !
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Prezes mp79
Auto: posiadam
Imie: :niny Pomógł: 114 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3550 Skąd: z Piątnicy, bo skąd
klamki 25 zl nowe kosztuja wiec nie ma co z tego problemu robic
trendowaty napisał/a:
dobra padlem dzis na twarz, wiedzieliscie, ze przelacznik trybu nawiewu w leganzie i nubirze jest sterowany pneumatycznie i po rozszcelnieniu panelu, np w celu wymiany zarowek podswietlenia to juz nie bedzie dzialac chyba ze znacier jakies metody na uszczelnienie tego...
nieciekawie to brzmi xP moze niech ktos na ten temat sie szerzej wypowie jak wyglada wymiana zarowek w desce rozdzielczej
Kat
Auto: Leganza 2.0 CDX Pomógł: 43 razy Wiek: 49 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 972 Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-03-14, 12:53
swat napisał/a:
dobra padlem dzis na twarz, wiedzieliscie, ze przelacznik trybu nawiewu w leganzie i nubirze jest sterowany pneumatycznie i po rozszcelnieniu panelu, np w celu wymiany zarowek podswietlenia to juz nie bedzie dzialac chyba ze znacier jakies metody na uszczelnienie tego...
To u Ciebie w wersji CDX nie ma centralki klimatronika? Tam nie ma żadnego problemu z rozszczelnieniem. Wszystko sterowane elektronicznie. Wymieniałem żarówki podświetlenia kilka razy i nigdy nie było problemu. Pozdr.
[ Dodano: 2008-03-14, 12:56 ]
swat napisał/a:
klamki 25 zl nowe kosztuja
A gdzie można dostać klamki wewnętrzne do legi po 25 zł?
trendowaty
Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 42
Wysłany: 2008-03-14, 13:20
mam klime reczna i zeby wymienic 2 zarowki trzeba rozlozyc panel, gdyz dojscie do drugiej zarowy jest zablokowane poprzez regulator temperatury, a konkretnie jego ciegno i kawal plastiku, jakies pomysly, czy tylko uzywany panel z allegro mi zostaje