X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[leganza] farba schodzaca z klamek na zewnatrz i wewnatrz

Autor Wiadomość
trendowaty

Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 42
Wysłany: 2008-03-11, 20:03   [leganza] farba schodzaca z klamek na zewnatrz i wewnatrz

w moim wozie farba schodzi z klamek, glwnie klamka kierowcy zaorwno na zewnatrz jak i wewnatrz, czy trudno jest wymienic klamke wewnetrzna, bo wstyd z tym schodzacym "chromem" jezdzic a co mtyslicie o zeskrobaniu farby z kalmki na zewnatrz i psiknieciu tego w calosci sprayem?
w ogole w zadnej innej leganzie nie widzialem zeby w takim stopniu farba z klamek zewnetrznych schodzila jak u mnie, moze mialem cale auto malowane :beczy:


btw. jakosc wykonania niektorych rzeczy w tym wozie woła o pomste do nieba, dzis wlasnie rozpadla mi sie w rekach plastikowa tarcza od regulatora nawiewu :brawo:

i ten "chrom" w srodku, mogliby pokusic sie o metalowe klamki a nie szpetny plastik, w moich poprzednich autach klamki byly metalowe mimo ze byly to kompakty - toledo i golf 4
Ostatnio zmieniony przez trendowaty 2008-03-11, 21:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-03-11, 20:29   Re: [lefanza] farba schodzaca z klamek na zewnatrz i wewnatr

trendowaty napisał/a:
(...) zeskrobaniu farby z kalmki na zewnatrz i psiknieciu tego w calosci sprayem?


pamietaj żeby PORZĄDNIE odtłuścić dać DOBRY podkład i malować cienkimi warstwami bo inaczej za chwile z plastiku farba bedzie płatami schodzić.
 
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3550
Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2008-03-11, 21:25   

Wewnętrznej klamki samodzielnie nie zregenerujesz. Ona jest powlekana prawdziwym chromem!
 
 
trendowaty

Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 42
Wysłany: 2008-03-11, 21:40   

nie wiedzialem, ze mozna chromowac plastik :szok:
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3550
Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2008-03-12, 06:22   

No to teraz już wiesz. :) Technika zrobiła ogromny postęp. ;p To się nazywa metalizacja próżniowa.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-03-12, 09:36   

mp79 napisał/a:
Wewnętrznej klamki samodzielnie nie zregenerujesz. Ona jest powlekana prawdziwym chromem!

a np. grill w lanosie ?
Przecierz to też jest chromowany plastik, a chrom schodzi ładnie bez śladów.
Nie kumam bazy co za wyższa filozofia zregenerować klamkę. :myśli:
 
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3550
Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2008-03-12, 17:23   

No proszę. :) Wobec tego może mi napiszesz, jak w standardowych warunkach garażowych wykonać takie chromowanie? Tylko nie wspominaj o cudach chemii samochodowej typu "chrom w spreju". Chyba, że chcesz mnie rozśmieszyć...
 
 
trendowaty

Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 42
Wysłany: 2008-03-12, 17:38   

dobra padlem dzis na twarz, wiedzieliscie, ze przelacznik trybu nawiewu w leganzie i nubirze jest sterowany pneumatycznie i po rozszcelnieniu panelu, np w celu wymiany zarowek podswietlenia to juz nie bedzie dzialac :omg: chyba ze znacier jakies metody na uszczelnienie tego...
 
 
grzeg21
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-12, 18:55   

Co do pierwszego pytania: jak wymienić klamkę wewnętrzną to szczegółowa odpowiedź jest tu:
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=2006
Pozdrawiam
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-03-12, 19:17   

mp79 napisał/a:
No proszę. Wobec tego może mi napiszesz, jak w standardowych warunkach garażowych wykonać takie chromowanie? Tylko nie wspominaj o cudach chemii samochodowej typu "chrom w spreju". Chyba, że chcesz mnie rozśmieszyć...


Typowe niedomówienie. Ja miałem na mysli co innego, Ty co innego. Oczywiście nie zrobie chromowania "made in home" - miałem na myśli ogólnie malowanie pistoletem. Nie jest w stanie zregenerować na ideał jak było, ale pisałem jak ogólnie odnowić.
PZDR ! :piwo:



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3550
Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2008-03-13, 05:58   

Spoko, Yoshi :D
 
 
swat


Auto: Matiz, Leganza CDX 2.0
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 172
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-03-13, 22:11   

klamki 25 zl nowe kosztuja wiec nie ma co z tego problemu robic

trendowaty napisał/a:
dobra padlem dzis na twarz, wiedzieliscie, ze przelacznik trybu nawiewu w leganzie i nubirze jest sterowany pneumatycznie i po rozszcelnieniu panelu, np w celu wymiany zarowek podswietlenia to juz nie bedzie dzialac :omg: chyba ze znacier jakies metody na uszczelnienie tego...


nieciekawie to brzmi xP moze niech ktos na ten temat sie szerzej wypowie jak wyglada wymiana zarowek w desce rozdzielczej
 
 
Kat

Auto: Leganza 2.0 CDX
Pomógł: 43 razy
Wiek: 49
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 972
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-03-14, 12:53   

swat napisał/a:
dobra padlem dzis na twarz, wiedzieliscie, ze przelacznik trybu nawiewu w leganzie i nubirze jest sterowany pneumatycznie i po rozszcelnieniu panelu, np w celu wymiany zarowek podswietlenia to juz nie bedzie dzialac :omg: chyba ze znacier jakies metody na uszczelnienie tego...
To u Ciebie w wersji CDX nie ma centralki klimatronika? Tam nie ma żadnego problemu z rozszczelnieniem. Wszystko sterowane elektronicznie. Wymieniałem żarówki podświetlenia kilka razy i nigdy nie było problemu. Pozdr.

[ Dodano: 2008-03-14, 12:56 ]
swat napisał/a:
klamki 25 zl nowe kosztuja
A gdzie można dostać klamki wewnętrzne do legi po 25 zł?
 
 
trendowaty

Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 42
Wysłany: 2008-03-14, 13:20   

mam klime reczna i zeby wymienic 2 zarowki trzeba rozlozyc panel, gdyz dojscie do drugiej zarowy jest zablokowane poprzez regulator temperatury, a konkretnie jego ciegno i kawal plastiku, jakies pomysly, czy tylko uzywany panel z allegro mi zostaje :beczy:
 
 
swat


Auto: Matiz, Leganza CDX 2.0
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 172
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-03-15, 12:38   

tez mam klime reczna :X
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt