Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: DU Lanos 1.4 8v
Wiek: 52 Dołączyła: 25 Mar 2011 Posty: 52
Wysłany: 2011-07-04, 22:26 [Lanos] Check Engine i wysokie obroty
Lanos 1.4 8v z gazem 2 generacji
Dzisiaj podczas ulewy wjechałem w kilka dość potężnych kałuży, po kilku minutach zauważyłem, że zapalił się check engine i dodatkowo auto wkręca się na luzie w większe obroty (nie mam obrotomierza więc dokładnie nie powiem) coś około 2 tys./min.
czy możliwe, że woda zalała jakiś czujnik?
może termostat?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
gandw
Auto: Lanos 1.4 8v S Pomógł: 19 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 533 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-07-04, 22:28
Odczytaj numery błędów. Termostat? Co ma piernik do wiatraka?
Daewoo Lanos Sedan 1.4 8v S + lpg
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-07-04, 22:32
podsiar napisał/a:
może termostat?
taaaa termostat, prędzej nabulgotnik odpływowy...
Spinacz w dłoń i jedziesz z koksem
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
podsiar
Auto: DU Lanos 1.4 8v
Wiek: 52 Dołączyła: 25 Mar 2011 Posty: 52
Wysłany: 2011-07-04, 22:55
gandw napisał/a:
Termostat? Co ma piernik do wiatraka?
a tak mi sie palnęło
jutro odczytam błędy i dam znać, dzięki
podsiar
Auto: DU Lanos 1.4 8v
Wiek: 52 Dołączyła: 25 Mar 2011 Posty: 52
Wysłany: 2011-07-05, 15:11
dzisiaj było znacznie mniej opadów i Lanos trochę się podsuszył, check engine już się nie zapala, ale Lanek po nagrzaniu cały czas szaleje na wysokich obrotach
stawiam na silnik krokowy, ale wole się upewnić na forum
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-07-05, 15:15
podsiar napisał/a:
stawiam na silnik krokowy, ale wole się upewnić na forum
przecierz nie będziemy wróżyć z fusów.
Odczytaj błędy, to raptem 3 minuty roboty...
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
korefka
Auto: Opel Astra II 2.0 Di
Imie: Sławek Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-05, 15:15
Jesli stale wysokie obroty to silnik krokowy. Mogl po prostu sie odpiac albo jest jakies zwarcie.
podsiar
Auto: DU Lanos 1.4 8v
Wiek: 52 Dołączyła: 25 Mar 2011 Posty: 52
Wysłany: 2011-07-05, 18:40
Odczytane błędy to 12, 35, 12 jako, że 12 są zawsze na początku i końcu to zostaje jedynie błąd 35.
Wykonałem reset ECM i zaprogramowałem na nowo obroty.
Po przejechaniu kilku kilometrów i zagrzaniu silnika - obroty były w normie