Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam serdecznie forumowiczów chciałbym opisać mój problem,
podczas włączeniu świateł drogowych drga mi kierownica, gdy wyłączę światła drgania ustępują.
Jaki może być problem ? Odpowiem na wszystkie pytania..
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-07-11, 13:20
altek pracuje przy większym obciążeniu ale nie wiem co to ma do drgań kierownicy a to się dzieje niezależnie od prędkości i obrotów ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Daewoo Lanos
Imie: Piotr Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Kwi 2011 Posty: 296 Skąd: GWE
Wysłany: 2011-07-12, 10:33
jak mogę sprawdzić "zawieszenie skrzyni i silnika" ? obroty na biegu jałowym to ok 900-700
[ Dodano: 2011-07-12, 11:17 ]
Pitereq napisał/a:
jak mogę sprawdzić "zawieszenie skrzyni i silnika" ? obroty na biegu jałowym to ok 900-700
planuje wymienić świece i kable, lecz to mój pierwszy samochód i nie wiem jakie wybrać.
Ktoś mi pomoże ?
lanos 1.6 16v, lpg sekwencyjny. jezdze wylacznie na gazie, zapalam na benz.
Do wglądu mam tylko książki od samochodu no i nasze forum.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 31 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-07-12, 11:43
kable i świece NGK
adammada [Usunięty]
Wysłany: 2011-07-12, 11:49
> Kierownica drga tylko na biegu jałowym, nie zależnie od rozgrzanego czy zimnego silnika.
Ja mam tak, że gdy włączę klimę i jestem na gazie, to na jałowym obroty zaczynają chwilami falować tak 700-900. A jak są niższe, to samochód zadrży.
Więc ja stawiam, że to drżenia to oczywiście ze zbyt niskich obrotów, a zbyt niskie obroty pewnie skutkiem większego obciążenia. Choć oczywiście silnik krokowy powinien to załatwić...
Ostatnio zmieniony przez adammada 2011-07-12, 11:50, w całości zmieniany 2 razy
Pitereq Grupa Pomorska 1.6 16V 3D
Auto: Daewoo Lanos
Imie: Piotr Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Kwi 2011 Posty: 296 Skąd: GWE
Wysłany: 2011-07-12, 11:50
grzech1991 napisał/a:
kable i świece NGK
są jakieś rodzaje tych świec i kabli ? czy po prostu kupić producenta NGK (orientuje się ktoś ile kosztuje zestaw ) ?
[ Dodano: 2011-07-12, 11:51 ]
adammada napisał/a:
> Kierownica drga tylko na biegu jałowym, nie zależnie od rozgrzanego czy zimnego silnika.
Ja mam tak, że gdy włączę klimę i jestem na gazie, to na jałowym obroty zaczynają chwilami falować tak 700-900. A jak są niższe, to samochód zadrży.
Więc ja stawiam, że to drżenia to oczywiście ze zbyt niskich obrotów, a zbyt niskie obroty pewnie skutkiem większego obciążenia.
Myślałem by przyregulować obroty trochę wyżej, bo teraz to gaśnie mi na benzynie.
Muszę trzymać gaz nogą i po nagrzaniu przełączam na gaz, chodzi wtedy idealnie.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2011-07-12, 12:28
zresetuj wolne obroty, gdzies byl poradnik na forum. Wyciagasz bezpiecznik wg opisu na skrzynce (w kabinie), bodajze 5 od góry z lewej strony. (tzn 5 od gory gniazdo.)
potem:
1. zapłon na 5 sec
2. wylaczasz
3. odpalasz silnik bez dodawania gazu i czekasz az sie nagrzeje (wylaczone wszystko co bierze prad, radio, swiatla itd)
4. jak sie zagrzeje wlaczasz to co prad bierze na 10 sec (ja odpalilem wszystko co mozliwe )
5. po 10 sec gasisz silnik
powinno pomoc
War... war never changes...
Pitereq Grupa Pomorska 1.6 16V 3D
Auto: Daewoo Lanos
Imie: Piotr Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Kwi 2011 Posty: 296 Skąd: GWE
Wysłany: 2011-07-12, 15:18
Bieg jałowy został zaprogramowany, auto nie gaśnie już na benzynie, drgania kierownicy lekko ustały !
Odnoszę wrażenie podczas jazdy że auto jest mułowate, na gazie i na benz.
Jak można dodać mu trochę "zwinności" ? Czy przez "ślizgające" się sprzęgło, auto straciło żwawość ?
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 31 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-07-13, 17:13
co do NGK kabli i świec
idziesz do sprzedawcy i mówisz, że potrzebujesz do "lanos, z silnikiem takim i takim, rocznik taki i taki"
pawlos
Auto: Lanos 1.5 8v + LPG
Imie: Paweł Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 113 Skąd: Dębica
Wysłany: 2011-07-13, 17:29
przerabiałem to - za te drgania odpowiedzialne są poduszki, po wymianie był jakiś czas spokój a teraz problem powraca