X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[lpg] Strzały na gazie - dlaczego? jak temu zaradzić?

Autor Wiadomość
BartekŁódź
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 19:46   

:myśli: a co ma do tematu poziom płynu chłodniczego ??
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4034
Skąd: piła
Wysłany: 2008-04-08, 20:16   

jak zgadniesz pan - panie Bartku czym jest ogrzewany parownik to pan sobie sam odpowiesz .
 
 
BartekŁódź
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 20:20   

ale ze mnie :cenzura: :piwo: :lol:
 
 
sito
Sito

Auto: Daewoo Leganza
Imie: Tomek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 24
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2008-05-16, 08:38   

Ja miałem problem strzelania na gazie w Leganzie.
Waliło jak z armaty i to często. Strzelał zwłaszcza gdy dochodził do pułapou 2000 obr/min. powyżej tej granicy obrotów nic się nie działo. Raz nawet tak rąbło, że aż pęknęła obudowa filtra powietrza. Pojechałem jednego razu do pewnego Gaziorza i powiedział mi że przyczyna w 90% tkwi w kiepskich przewodach wysokiego napięcia. Musze przyznać ,że to była właściwa diagnoza. Dowiedziałem się, że trzeba wymienić te przewody na MARKOWE (NGK) w cenie około 160 zł a nie oryginalne badziewie czy odpowiedniki za 70 zł(te są dobre jeżeli się tylko na bęzynie jeździ. Postanowiłem zainwestować i wymienić je na te polecone droższe.
Efekt po wymianie piorunujący:) żadnych strzałów auto mogę teraz zdusić nawet na piątce do 1500 obr/min i następnie agresywnie wcisnąć gaz do dechy i autko się powoli zbiera bez jakichkolwiek strzałów. POLECAM taką wymianę wszystkim co mają problem ze strzelaniem na gazie.
Pozdrawiam :piwo:
 
 
bolekis
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-16, 13:18   

Ja na podstawie swoich doświadczeń dodam:
- sprawdzenie układu dolotowego czy nie dochodzi gdzieś "lewe" powietrze, tzn. takie, które nie przechodzi przez filtr,
- sprawdzenie wszelkich rurek na dolocie powietrza, obudowie przepustnicy i kolektorze - jeśli są używane do różnych celów (odma, czujniki podciśnienia, wspomaganie hamulców) powinny mieć założoną odpowiednią końcówkę/wąż, nie popękany ani nie ukruszony; jeśli nie są używane - ma być zaślepka, ew. można zaślepkę przerobić tak aby była "odgromnikiem",
- w instalacjach z mikserem w rurze od powietrza sprawdzenie czy miejsce wprowadzenia węża z gazem w rurę od powietrza jest szczelne,
- w autach wyposażonych w rezonator(y) sprawdzić czy są podłączone (np. w Lanosie odpada),
- sprawdzić czujnik położenia przepustnicy (TPS) sa 3 kabelki: +12V, masa i sygnał TPS 0-5V rosnący z otwarciem.

Po naprawie ew. usterek może być konieczna ponowna regulacja instalacji gazowej.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
fotkom
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-24, 13:56   

bolekis napisał/a:
Ja na podstawie swoich doświadczeń dodam:
- sprawdzenie układu dolotowego czy nie dochodzi gdzieś "lewe" powietrze, tzn. takie, które nie przechodzi przez filtr,
- sprawdzenie wszelkich rurek na dolocie powietrza, obudowie przepustnicy i kolektorze - jeśli są używane do różnych celów (odma, czujniki podciśnienia, wspomaganie hamulców) powinny mieć założoną odpowiednią końcówkę/wąż, nie popękany ani nie ukruszony; jeśli nie są używane - ma być zaślepka, ew. można zaślepkę przerobić tak aby była "odgromnikiem",
- w instalacjach z mikserem w rurze od powietrza sprawdzenie czy miejsce wprowadzenia węża z gazem w rurę od powietrza jest szczelne,
- w autach wyposażonych w rezonator(y) sprawdzić czy są podłączone (np. w Lanosie odpada),
- sprawdzić czujnik położenia przepustnicy (TPS) sa 3 kabelki: +12V, masa i sygnał TPS 0-5V rosnący z otwarciem.

Po naprawie ew. usterek może być konieczna ponowna regulacja instalacji gazowej.


Ja mam w swoim lanosku 8v instalacje bedini
Przebieg to ok 200.000 na jednym parowniku.
Ostatnio pojechałem na regulację bo przewody nowe świece nowe a strzela.
Facet pierwsze co to mowi zeby nowy parownik bo ten dawno skończony
ale nie daje sie i prosze zeby podregulował na razie a za jakis czas wymienimy parownik
Podregulował na podstawie emisji co2.
Jak od niego wyjechałem to strzelał dwa razy bardziej.
Za regeneracje chciał 250 z regulacją.
Poczytałem i kupiłem na allegro zestaw do regeneracji bedini 120
Rozebrałem parownik powymieniałem membrany i uszczelki.
W jednej z membran tej cienszej była dziura a membrana sztywna jak plastik.
Po złożeniu wszystkigo do kupy auto nie chodziło na gazie.
Zacząłem wykręcać śrubę regulacyjną i wkońcu zaczęło chodzić
Jednak lanosek nie wkręcał się dobrze na obroty
Zacząłem więc regulować na podstawie reakcji na pedał gazu.
Z początku reagował z opoznieniem ale w miare regulacji śruby zaczął reagować od razu bez opoznienia. Teraz jestem zadowolony. Nic nie strzela auto chodzi bardzo dobrze. Pali 8,5-9 l wczesniej nie udało mi sie nigdy zejsc ponizej 10.
Także warto jak jest jakis większy przebieg zrobić regenerację parownika.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt