X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] Lutnik - od zera do...

Autor Wiadomość
Lutnik

Auto: Nubira II
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-13, 11:56   [Nubira II] Lutnik - od zera do...

W tym temacie zaprezentuję Wam autko, które kupiłem od człowieka, który raczej o nie w ogóle nie dbał... Gdyby nie super opcja ubezpieczeniowa wydałbym chyba majątek na wszystkie holowania....

Marka / Model - Daewoo Nubira II SX
Pojemność silnika - 1.6
Liczba koni - 106
Rocznik - 2000/2001 (prod/rej)

Z zewnątrz i w wewnątrz wszystko seryjne, nie licząc zabawnie naklejonej folii przyciemniającej szyby i owiewek =)
Car Audio - radyjko firmy Sony i seryjne głośniki

----------------------------------------------------------------------------------

Od momentu zakupu tj. marzec 2008 wymieniłem m.in:
- kwiecień 2010 - alternator
- wrzesień 2010 - remont silnika (góra)
- listopad 2010 - komplet opon zimowych
- styczeń 2011 - akumulator
- marzec 2011 - amortyzatory przód, wahacze, łożyska tył, piasta tył, szczęki, bębny, linki hamulca ręcznego
- kwiecień 2011 - komplet opon letnich
- czerwiec 2011 - siłownik zamka w drzwiach kierowcy


(niebawem uzupełnię o pozostałe mniej lub bardziej istotne elementy, jak tylko zerknę do faktur)

Zdjęcia:

(to jedyne jakie teraz znalazłem, niebawem uzupełnię o jakieś normalniejsze/nowsze)

Plany:
- naprawa wszystkich usterek m.in.:
a) problem z szybkim odpalaniem (może wtryski, może tylko pomka paliwa + coś jeszcze)
b) muli się bardzo, szczególnie pod górkę (katalizator do wycięcia zapewne)
c) zamek klapy tylnej (ch. wie co z nim nie tak)
d) silniczek wycieraczki tylnej (możnaby go chyba przezwoić czy jakoś tak to się mówi)
e) brakujące oświetlenie wewnątrz na kokpicie (wymiana żaróweczek powinna wystarczyć)
f) lewy łącznik stabilizatora
g) lewy tylny amortyzator
h) łożysko w prawym tylnym kole
i) płyn chłodniczy (dopiero co wlewany miał niby - 35 stopni, a ma - 15 stopni)
j) płyn hamulcowy (mimo, że niby hamuje nieźle, to wskaźnik pokazuje, że całkiem zużyty)
k) mała dziurka w tłumiku
l) prowadnice szyb ( jakoś chyba nierówno zamontowane, bo opornie mi się niektóre szyby podnoszą
m) dioda od gazu, bo przy głośnej muzyce nie usłyszę zmiany z benzyny na gaz i odwrotnie
n) elektryka w drzwiach, tzn. przyciski od opuszczania/podnoszenia szyb
o) przycisk od klimatyzacji, który ją nie zawsze włącza, a która sama z siebie potrafi się wyłączyć, mimo włączonego przycisku =|
p) problem z wrzucaniem drugiego biegu
r) coś tam jeszcze znajdę.... (i niebawem uzupełnię)

- poprawienie stanu wizualnego m.in.:
a) wymiana progów na niezjedzone przez rdzę
b) zamaskowanie małych i większych rysek na lakierze
c) zamontowanie brakującej uszczelki przy prawym relingu
d) odświeżenie całego lakieru, likwidując ogniska rdzy

- delikatny tuning:
a) na początek prawdopodobnie coś z wydechem
b) później kilka małych dodatków typu filtr stożkowy
c) jeśli a i b nic nie pomogą w komforcie jazdy do zmiana silnika na np. 2,5 170KM z Vectry
d) profesjonalne (dokładne) przyciemnienie (prawdopodobnie wszystkich) szyb
e) a później na co portfel pozwoli... wpierw pod maską, później z zewnątrz, a później wewnątrz


W tym momencie nie mam czasu, żeby pouzupełniać brakujące pola, ale myślę, ze do wieczora to przynajmniej częściowo zrobię. (częściowo wieczorem uzupełniłem)

Dobre rady, w szczególności dotyczące znalezienia dobrych/tanich warsztatów do planowych przeze mnie napraw/udziwnień mile widziane, pzdr =)



www.riva.waw.pl - tu pracuję, zniżki dla forumowiczów =)
Ostatnio zmieniony przez Lutnik 2011-07-14, 08:43, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2011-07-13, 12:07   

Po pierwsze proszę abyś wstawił jakieś zdjęcia autka.
Co do sieci warsztatów, mogę polecić kilka miejsc zależnie od zamieszkałej dzielnicy ;)




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-07-13, 22:28   

"mój kolor i moja wersja" .

Wierzę, że uda Ci się dojść do ładu z autkiem :)

POWODZENIA ! :piwo:



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Gość

Wysłany: 2011-07-13, 22:35   

Yoshi napisał/a:
"mój kolor i moja wersja" .

A gdzie tam . To 1,6 i chyba SX
 
 
Lutnik

Auto: Nubira II
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-13, 23:45   

Piotr napisał/a:
Yoshi napisał/a:
"mój kolor i moja wersja" .

A gdzie tam . To 1,6 i chyba SX


SX, a to znaczy, że 1,6.
Hm, pouzupełniam chociaż kilka linijek w opisie...



www.riva.waw.pl - tu pracuję, zniżki dla forumowiczów =)
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Gość

Wysłany: 2011-07-13, 23:49   

Nie . Może być 2.0 i SX . Gdzieś chyba pisałeś że to wersja SX , chyba że sie myle .
 
 
Lutnik

Auto: Nubira II
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-14, 00:12   

Piotr napisał/a:
Nie . Może być 2.0 i SX . Gdzieś chyba pisałeś że to wersja SX , chyba że sie myle .


Ua, a jeszcze nie spotkałem nigdy 2.0 SXa (wszyscy znajomi z 2.0 mieli CDX) może niemodne, albo coś... A czy pisałem to nie pamiętam... (ale dopisałem już w opisie SX). Tak czy inaczej uzupełniłem już co nie co... mankamentów mojego autka.



www.riva.waw.pl - tu pracuję, zniżki dla forumowiczów =)
 
 
 
Gość

Wysłany: 2011-07-14, 00:15   

No jest tego troche do zrobienia , kilka typowych usterek Nubiry .
 
 
Lutnik

Auto: Nubira II
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-14, 00:21   

Piotr napisał/a:
No jest tego troche do zrobienia , kilka typowych usterek Nubiry .


Przy średnio 50-70 tysiącach przebiegu rocznie głównie po warszawskich drogach każdego roku po zimie mam podobną listę. Jedyne z czego się mogę cieszyć to relatywnie niski koszt części...nawet tych z wyższych półek.



www.riva.waw.pl - tu pracuję, zniżki dla forumowiczów =)
 
 
 
Lutnik

Auto: Nubira II
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-18, 11:01   

DoLeCk napisał/a:
Po pierwsze proszę abyś wstawił jakieś zdjęcia autka.
Co do sieci warsztatów, mogę polecić kilka miejsc zależnie od zamieszkałej dzielnicy ;)


To jak będziesz miał chwilę, to możesz się ze mną podzielić wyceną naprawy wymienionych przeze mnie usterek itd. Dzielnica Bródno.



www.riva.waw.pl - tu pracuję, zniżki dla forumowiczów =)
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2011-07-18, 11:08   

Napisałem, iż mogę podać kilka warsztatów ;)
Nie mam cennika w głowie.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Lutnik

Auto: Nubira II
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-18, 11:11   

DoLeCk napisał/a:
Napisałem, iż mogę podać kilka warsztatów ;)
Nie mam cennika w głowie.


No to kilka adresów tych tańszych mile widzianych =)
A jak ktoś z przeglądających temat orientuje się w cenach napraw, to może zostawić kilka cen. Z góry dzięki.



www.riva.waw.pl - tu pracuję, zniżki dla forumowiczów =)
 
 
 
maximus_15
Grupa Mazowiecka


Auto: Były 2 lanosy jest VAG & fiat 126p 80rok
Imie: Kamil
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 2676
Skąd: radom
Wysłany: 2011-07-18, 15:35   

jak bym miał tyle do zrobienia to na Twoim miejscu rozejrzał bym się gdzieś po za warszawą:))



to było coś... 1. http://daewooforum.pl/vie...r=asc&start=285
2. http://daewooforum.pl/temat50837.html
26 miesięcy z Daewoo
 
 
adi.degora
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-18, 20:00   

Stożek i tłumik nic Ci kolego nie poprawią jeśli idzie o dynamikę.. Takze jesli koniecznie stawiasz sobie za cel szybką jazdę to moze nie warto za wiele bybłać w tym silniku tylko z miejsca wstawić coś mocniejszego... ;)
Ja bym się zajął małymi, irytującymi pierdółkami, a zwiększanie mocy odłożył - no ale ja to ja, moim zdaniem większość samochodów i tak ma za mocne silniki, szczegolnie w porównaniu z ilością szarych komórek ich kierowników :P Ale zrobi kolega jak uważa ;)
 
 
dmisieekk
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-18, 20:50   

adi.degora napisał/a:
Stożek i tłumik nic Ci kolego nie poprawią jeśli idzie o dynamikę.. Takze jesli koniecznie stawiasz sobie za cel szybką jazdę to moze nie warto za wiele bybłać w tym silniku tylko z miejsca wstawić coś mocniejszego... ;)
Ja bym się zajął małymi, irytującymi pierdółkami, a zwiększanie mocy odłożył - no ale ja to ja, moim zdaniem większość samochodów i tak ma za mocne silniki, szczegolnie w porównaniu z ilością szarych komórek ich kierowników :P Ale zrobi kolega jak uważa ;)


Da, jeśli zrobi przelot , strumień zamiast katalizatora i konkretny tłumik końcowy. Ja tak mam i żadne 2.0 mi sie nie oprze!
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt