X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Hamulce, a właściwie brak

Autor Wiadomość
mgr_diablica


Auto: Tico SX '99
Imie: Anka
Pomogła: 8 razy
Wiek: 38
Dołączyła: 04 Gru 2008
Posty: 172
Wysłany: 2011-07-15, 08:22   [Tico] Hamulce, a właściwie brak

Witam,
Nie znalazłam odpowiedzi na forum na nurtujący mnie problem.
A mianowicie, w związku z nie odpowiedzialnocią Pana mechanika :lol2: , który po zrywał mi szpilki, musiałam w domu wymienić je na nowe. W związku z tym po zdjęciu bębna dopatrzyłam się, że poprzedni właściciel je szlifował. Ale pomijając fakt mojego heroicznego dążenia do uzyskania hamulców - brzytew, zdecydowałam się na wymianę kompletną tyłu. Co się okazało, po zamontowaniu kompletnego zestawu (bębny, szczęki, samoregulatory, sprężynki, cylinderki , stare stawały) hamulec mam gorszy niż popzednio.
Pan mechanik oznajmił, że szrot i wyje**ć.
Krzycząc, że korektor siły hamowania rozj****y i tak ma być. Tylne koła w ogóle nie hamują, nurkuję do przodu, aż niekiedy zbiera się na <rzygi>
Gdyby nie fakt,ze pracuję na stacji serwisowej i widze "fuszery" i kity jakie wciska się klientom, może bym uwierzyła, ale moje kompetencje nie wystarczają.
83000 km na liczniku, poprzedni właściciel w sumie nic nie robił przy aucie. W poprzednim tiktaku zastosowałam reperaturkę pompy hamulcowej, le to po ponad 150000km.
HILFE!



Pomogłam?
Daj plusa!
Niech widzą, ze dziewczyna i potrafi :)
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
usuniety #3
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-15, 08:49   

mgr_diablica napisał/a:
Pan mechanik oznajmił, że szrot i wyje**ć

Jakiś nienormalny ten mechanik
mgr_diablica napisał/a:
Krzycząc, że korektor siły hamowania rozj****y i tak ma być

Od tego jest żeby naprawił, musisz rozglądnąć się za nowym korektorem
mgr_diablica napisał/a:
Gdyby nie fakt,ze pracuję na stacji serwisowej i widze "fuszery" i kity jakie wciska się klientom, może bym uwierzyła, ale moje kompetencje nie wystarczają.

Tu chyba nikt ci kitu niewciska, jak jest uwalony korektor to ciśnienie płynu niedochodzi do hamulca i ztąd taki właśnie efekt
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-07-15, 08:51   

a jak działa ręczny ?? czy poprawnie założyłaś nowe cylinderki i w odpowiednie miejsca w prawym cylinderku wkręciłaś przewody odpływu i dopływu płynu hamulcowego ?? nie jest to bez różnicy, jak wkręciłaś odwrotnie przewody to nie będziesz miała z tyłu hamulca nawet jak byś niewiadomo ile razy odpowietrzała :D



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
mgr_diablica


Auto: Tico SX '99
Imie: Anka
Pomogła: 8 razy
Wiek: 38
Dołączyła: 04 Gru 2008
Posty: 172
Wysłany: 2011-07-15, 09:07   

Myślę, ze cylinderek załóżony odpowiednio, bo otwór mocujący był w tym samym miejscu co stary.
Ręczny był, dopuki nie zaczął Pan mechanik regulować, jest,ale na 5 zabku, a wcześniej zrobiłam tak,ze był na 3.

Na allegro nie widziałam korektorów, hm...
A samoregulatory dociskałam, bo były za szerokie i blaszka popychająca zebatke spadała.
Ale reżczny chyba nie będzie miał za wiele do hamulca nożnego? :myśli:



Pomogłam?
Daj plusa!
Niech widzą, ze dziewczyna i potrafi :)
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-07-15, 09:12   

mgr_diablica napisał/a:
Ale reżczny chyba nie będzie miał za wiele do hamulca nożnego?



chodziło mi tylko o to czy te hamulce wogóle funkcjonują :)

a przewodów nie zamieniłaś ??



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-15, 09:14   

mgr_diablica napisał/a:
Ręczny był, dopuki nie zaczął Pan mechanik regulować, jest,ale na 5 zabku, a wcześniej zrobiłam tak,ze był na 3.

do regulacji linki, albo linka jest tak rozciagnięta ( jak u mnie) że się nie da zrobić lepiej,.



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
mgr_diablica


Auto: Tico SX '99
Imie: Anka
Pomogła: 8 razy
Wiek: 38
Dołączyła: 04 Gru 2008
Posty: 172
Wysłany: 2011-07-15, 09:38   

Co do kolejności podłączenia przewodów nie mam pewności, bo ja zakładałam lewy cylinderek, prawy Pan mechanik.

Jeszcze jedno pytanie,czy tylne koła powinny się prędzej czy później zablokować?



Pomogłam?
Daj plusa!
Niech widzą, ze dziewczyna i potrafi :)
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-07-15, 09:40   

mgr_diablica napisał/a:
Co do kolejności podłączenia przewodów nie mam pewności, bo ja zakładałam lewy cylinderek, prawy Pan mechanik.



no i mógł zamienić przewody bo myślał że to wszystko jedno a Ty teraz łamiesz sobie głowę dlaczego to nie działa :)

mgr_diablica napisał/a:
Jeszcze jedno pytanie,czy tylne koła powinny się prędzej czy później zablokować?


rozkład sił hamowania to w uproszczeniu przód 80% tył 20% więc tył przy hamulcu nożnym nie powinien się zacinać bo tylko wspomaga przód ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
mgr_diablica


Auto: Tico SX '99
Imie: Anka
Pomogła: 8 razy
Wiek: 38
Dołączyła: 04 Gru 2008
Posty: 172
Wysłany: 2011-07-15, 10:41   

hm.... zanim ruszyłam tylne hamulce, lepiej nie było, teraz tylko głębiej mi pedał wpada,bo cylindry oba odbijają. Więc kolejność przewodów chyba taka sama. A cylindry na oryginale jeszcze były.

Trzeba popróbować.



Pomogłam?
Daj plusa!
Niech widzą, ze dziewczyna i potrafi :)
 
 
 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-07-15, 12:44   

jak mi tył prawie nie hamował, a pan mechanik wsiadł na jazdę testową i ewidentnie wgniatało przednie amory, to powiedział że tak musi być, to jest bęben, nie będzie hamował tak jak przód.
na problem pomogła wymiana pompy hamulcowej oraz zalanie nowym płynem.

edit: 80 na 20, a to dobre.



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
mgr_diablica


Auto: Tico SX '99
Imie: Anka
Pomogła: 8 razy
Wiek: 38
Dołączyła: 04 Gru 2008
Posty: 172
Wysłany: 2011-07-15, 14:42   

Rozważam zakup reperaturki pompy hamulcowej, bo korektor sily hamowania najtaniej za 160 zl, a to juz ponad moje sily. :beczy:



Pomogłam?
Daj plusa!
Niech widzą, ze dziewczyna i potrafi :)
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-07-15, 14:55   

nie rozpędzaj się tylko sprawdź czy przewody są poprawnie wkręcone


smisnykolo napisał/a:
edit: 80 na 20, a to dobre.


a co 50/50 :lol:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2011-07-15, 15:34   

U mnie też coś raz zrobiło się z hamulcami, że pedał robił się miękki. wcześniej wymieniłem płyn, cylinderek, dwa przewody. Hamulec był gumowaty choć korektor siły hamowania też nie mam za wspaniały. Dostałem za free pompę hamulcową i używany korektor. Jednak wcześniej zorientowałem się, że odwrotnie założyłem przewody hamulcowe na tylnim cylinderku. Po zmiane hamulec zrobił się twardy jak dawniej.
Z ciekawości wymieniłem też korektor ale na drugim tył hamował z piskiem na asfalcie a przód słabo. Więc trzeba popatrzeć co nie jest tak bo po co ładować się w niepotrzebne koszty.
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt