Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-07-19, 16:58 [Lanos] Wysokie obroty na biegu jałowym
Witam od pewnego czasu mam problem z wysokimi obrotami a szczególnie gdy silnik jest zimny po nocy odpalam i... około 1800-1900 obrotów wrzuca i tak trzyma. Mam gaz II generacji i przełącza się przy 2000 obrotów i tu powstaje problem bo czasami potrafi przerzucić automatyucznie Wymieniłem krokowca , czujnik powietrza dolotowego (ten przed przepustnicą) czujnik płynu chłodzącego, sprawdzony MAP sensor (jest OK) a TPS mierzyłem omomierzem i pokazuje dobre wyniki tzn oporność jest w normie. Przed tym problemem wymieniłem reduktor w instalacji LPG czy może to być przyczyną ? tylko zaznaczam na gazie te problemy w duzo mniejszym stopniu wystepuja obroty około 1500. Sprawdzałem Check na tzw lampkę i pokazuje czasami kod 44 ale nie wiem czy to może być powód. Proszę o Pomoc
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
koko2k koko
Auto: daewoo lanos 1.6 16v
Imie: rafał Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 90 Skąd: katowice
Wysłany: 2011-07-19, 19:04
witaj
Problem zawieszających się obrotów w lanosie jest częstym przypadkiem , tez lubiły mi się zawieszać i w ciemno wymieniłem dość sporo części a przyczyną okazała się wiązka kabli na silniku .
weź odpal auto i poruszaj dość mocno wiązką w tym miejscu co masz zaznaczone na focie
ja dziś właśnie rozebrałem te kable i moim oczom ukazały się cuda ( kable były po skręcane i owinięte zwykłym plastrem a co nie gdzie jakby szpachlą samochodową ) wszystko wyczyściłem nitro a miejsca łączenia kabli lutowałem i nałożyłem słomkę termokurczliwą i już mam spokój a obroty mam takie jak mają być
może spocik , może zlocik d-_-b
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-07-19, 21:30
koko2k napisał/a:
ja dziś właśnie rozebrałem te kable i moim oczom ukazały się cuda ( kable były po skręcane i owinięte zwykłym plastrem a co nie gdzie jakby szpachlą samochodową )
to fabryczna robota
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw