X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] Nubira I 98r. palący się check; cewka,gaśnięcie.

Autor Wiadomość
dzwonek8989
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-31, 11:17   [Nubira I] Nubira I 98r. palący się check; cewka,gaśnięcie.

Witam. Jestem posiadaczem Nubiry I 98r. i może zacznę swoją historię od początku. Zaczęło się od strzelania na lpg oraz przyduszaniu,szarpaniu na benzynie powyżej4tyś obrotów.. Mechanik stwierdził, że wina cewki. Kupiłem nową cewkę GM(taka siedziała stara) problem trwał dalej. Zmieniłem świece,problem znikł na około tydzień. Potem co jakiś czas podczas jazdy obroty spadały,silnik gasł zarówno na benzynie jak i na gazie,wydostawał się dym w okolicach katalizatora(jakby coś się paliło to nie były spaliny) oraz miałem wrażenie że silnik jest bardziej nagrzany niż zawsze choć temp na zegarach była okej.. Problem się pojawiał kiedy chciał,nie cały czas. Mechanik stwierdził że katalizator. Wyrzuciłem go wstawiłem przepustnicę. Wszystko było okej nawet na benzynie ładnie wchodził na obroty do końca lecz po przejechaniu 300km problem wrócił. Mechanik stwierdził że cewka nie ma iskry na 3 i 4 garze i wsadził mi jakąś inną starą na jakiś czas zobaczyć co się dzieje. Przejechałem 100km na gazie ok lecz na benzynie znowu szarpał na wysokich obrotach. Dziś z nocy wsiadam do auta, odpalam, niskie obroty lekko pofalowały i zaczęła się palić cały czas kontrolka CHECK. Pali mi się ona cały czas podczas jazdy. Może ktoś miał podobny objaw? Bo ja już opadam z sił i nie wiem co robić. Z góry dziękuje za odpowiedzi.Pozdrawiam.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
lorddi
KapuchDriver


Auto: nubcia a były dwie :D
Pomogła: 8 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 06 Kwi 2008
Posty: 711
Skąd: lubelszczyzna
Wysłany: 2011-07-31, 11:19   

sprawdz błędy:

http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=26008




 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2011-07-31, 11:20   

http://daewooforum.pl/vie...?t=3496&start=0
skoro pali się czek zacznij od tego
potem będziemy mysleć chyba że chcesz się dowiedzieć wymień silnik.... :hahaha:



pomogłem kliknij pomógł
 
 
dzwonek8989
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-31, 12:08   

Dziękuję za odp:) Pozwólcie że będę pisał prymitywnie bo nigdy takich rzeczy nie robiłem i jestem w tym temacie zielony, mam nadzieję że mi wybaczycie;) Złączyłem A i B, kontrolka reagowała następującą: mignięcie, dłuższa przerwa dwukrotne mignięcie(powtórzyło się to 3 razy), następnie sześć krótkich mignięć dłuższa przerwa trzy krótkie mignięcia(powtórzyło się to 3 razy) oraz sześć krótkich mignięć dłuższa przerwa cztery krótkie mignięcia(powtórzyło się to 3 razy). Po tym cały cykl się powtarzał. Wnioskuję że to:
63 Styk B modułu ECM Zwarcie do masy (-)
64 Styk A modułu ECM Zwarcie do masy (-)
Mam rację? Myślicie że zwarcie masy może mieć wpływ na pracę cewki, pracy silnika, obroty,moc silnika? Czy to będzie po prostu wina palącej się kontrolki CHECK, a reszta objawów zależna jest od czegoś innego? Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2011-07-31, 12:27   

jak masz zwarcie na kompie sterującym silnikiem to możliwe że dziać się będą cuda

[ Dodano: 2011-07-31, 13:28 ]
kontrolka nie jest winna tylko jest info dla ciebie że coś się złego dzieje



pomogłem kliknij pomógł
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
dzwonek8989
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-31, 12:37   

Ten odczyt na ile procent jest pewny? Tzn. na ile procent będzie to zwarcie? Bo szczerze powiem że mam dość świecenia oczami przed mechanikiem:/ Co dalej robić? Udać się do mechanika powiedzieć żeby konkretnie sprawdził to co mi wykazało? Czy jeszcze niech on sprawdza po swojemu?Jest możliwość załatwienia usterki samemu?:/
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2011-07-31, 12:50   

a niech sam sprawdzi :)
jak dobry mechanik to da radę a jak du*****a
to lepiej zmień mechanika



pomogłem kliknij pomógł
 
 
dzwonek8989
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-31, 13:46   

Dobra to jutro jadę do mechanika zobaczymy co mądre głowy na to;)
 
 
Gość

Wysłany: 2011-07-31, 13:58   

dzwonek8989,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt