X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Na zimnym silniku jazda na benie bardzo stresująca..

Autor Wiadomość
WALLI

Auto: NEXIA GLE 8V sedan
Imie: Sławek
Wiek: 62
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 17
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2008-03-18, 14:38   [Nexia] Na zimnym silniku jazda na benie bardzo stresująca..

Auyko odpala idealnie, ale im więcej daję gazu tym słabsze obroty. Problem znika gdy silnik się zagrzeje, wtedy na benie i LPG po prostu śmiga.
Brak błędów na kompie, zresetowałem kompa, nowe kable WN i świece, prawie nowa pompa paliwa i filtr , dzisiaj wymieniłem dziurawy przewód gumowy do odpowietrzania silnika.
Na ciepłym silniku śmiga aż miło, co może być przyczyną mojego stresu?
Proszę o pomoc :pomocy:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-18, 15:11   

Pewnie któryś z czujników padł

A wskaźnik temp. pokazuje dobrze

Może być przyczyną zużyta cewka impulsatora w aparacie zapłonowym

A kopułka i palec były zmieniane ?? ??
 
 
WALLI

Auto: NEXIA GLE 8V sedan
Imie: Sławek
Wiek: 62
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 17
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2008-03-18, 16:17   

dzięki za podpowiedź.
Co do wskazań temperatury cieczy to jest taki problem ,że już od kilku lat wskazówka dziwnie się zachowuje. tzn. albo wcale się nie podnosi, albo podniesie się do połowy skali i opadnie, albo w miarę poprawnie wskazuje. I do tej pory było ok.
Co do aparatu zapłonowego to przyznaję, że nie zaglądałem do niego od 3 lat, ale na ciepłym jedzie super. Dużo tu czytam o EGR i silniku krokowym, że trzeba wyczyścić, ale gdzie to jest? Naprawdę nie wiem :omg:
 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-18, 18:40   

WALLI napisał/a:
Dużo tu czytam o EGR i silniku krokowym, że trzeba wyczyścić, ale gdzie to jest? Naprawdę nie wiem :omg:
EGRa to trzeba zaslepić :D
 
 
WALLI

Auto: NEXIA GLE 8V sedan
Imie: Sławek
Wiek: 62
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 17
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2008-03-18, 18:57   

EGR to jest ta puszka za zaworami? Co trzeba z nią zrobić?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-18, 22:02   

Poszukaj sobie "szukajką" :D Na forum było ze 100 razy dokładne foty i instrukcje gdzie jest EGR i jak go zaślepić.
 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-03-18, 22:50   

WildBoy napisał/a:
EGRa to trzeba zaslepić


A dlaczego?



 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-19, 19:15   

Bo EGR to zawór recyrkulacji spalin, i przez to badziewie silnik zamiast dostawać czyte powietrze częściowo dostaje brudne ( według EGRa nie do końca brudne ) spaliny . A reszta to prosta logika: wiadomo że silnik będzie lepiej chodził ( kultura pracy, moc itp. ) na mieszance paliwo+czysty tlen niż na mieszance paliwo+spaliny .

Ekolodzy EGRa wymyślili po to żeby pitaszki nie umierały a listki na drzewkach były bardziej zielone :D

[ Dodano: 2008-03-19, 19:16 ]
WALLI napisał/a:
EGR to jest ta puszka za zaworami?


Że co ? To ty masz zawory na wierzchu ? To chyba ktos cie w trąbe zrobił i zapomniał przykręcić dekiel klawiatury :lol2: :lol2:

Sorki za zgryźliwość. :piwo:
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-19, 19:28   

WALLI napisał/a:
EGR to jest ta puszka za zaworami? Co trzeba z nią zrobić?

EGR masz za pokrywa zaworow (taka puszka w ksztalcie UFO) Jego gorna czesc, przykrecona jest na dwie sruby. Odkrecic, wyciac z jakiejs blachy zaslepke na wymiar, i przykrecic stara obudowe (w szukacje znajdziesz co i jak). Co do silniczka krokowego to znajduje sie on na przepustnicy (troche za nia). To ten czarny plastik, a do niego podlaczona jest wtyczka.
 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-19, 19:32   

Bradley napisał/a:
wyciac z jakiejs blachy zaslepke na wymiar

Dokładnie i dobrze by było skombinować sobie jeszcze jakieś uszczelki żeby na 100% nie dmuchało.
Poradzisz sobie, powodzenia.
 
 
WALLI

Auto: NEXIA GLE 8V sedan
Imie: Sławek
Wiek: 62
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 17
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2008-03-23, 15:02   

Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Sprawdze to jak się trochę ociepli. Zauważyłem jeszcze jedna rzecz w tej słabej mocy na zimnym silniku. Jak dodaję więcej gazu to się dusi i słabnie, a jak lekko odpuszczam "gaz" to silnik dostaje mocy...coś z przepustnicą?.... :niewiem:
 
 
Mirek
Mirek

Auto: lanos 1.6 DOHC, SX 1999r. 140kkm, Bp
Imie: Mirek
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 50
Wysłany: 2008-03-24, 08:34   

może coś z ssaniem jest nie tak!!!
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-24, 09:02   

Mirek napisał/a:
może coś z ssaniem jest nie tak!!!

A Nexia to Polonez? :omg:
 
 
mikeleft
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-25, 11:35   

Witam wszystkich.
Mam identyczny problem w swojej nexii. Tez mam gaz. Gdy silnik jest zimny musze dac gaz do podlogi, zeby sie rozpedzala. Na jedynce dopiero przy 30km/h jakos jedzie, na dwojce ciagne do 60km/h, katowanie silnika, ale szybko sie rozgrzewa i problem znika :)

Jezeli delikatnie ruszam gazem, albo trzymam w jednej pozycji to auto szarpie, raz dostaje paliwo, raz nie.

Jeden z mechanikow powiedzial, ze przez jezdzenie na gazie i nieuzywanie wtrystu paliwa, wtrysk ten rozlegulowuje sie i dlatego zalewa silnik lub odcina paliwo kiedy chce. Nie wiem, nie znam sie.

Ciekawe czy to ogolna przypadlosc nexii?

Pozdrawiam
Michał
 
 
mikeleft
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-27, 21:46   

Czy może tu pomóc przeczyszczenie wtryskiwaczy?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt