X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Niewłaściwa praca silnika

Autor Wiadomość
michson
Michson

Auto: Michał
Imie: Michał
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 10
Wysłany: 2011-08-12, 18:01   [Tico] Niewłaściwa praca silnika

Witam. Na wstępie powiem, że przeszukałem forum, jednak w żadnym wątku nie zakończono sprawy diagnozą.
Mam następujący problem w TICO. Na benzynie działa elegancko, na biegu jałowym super się trzyma nic się nie dzieje, nie szarpie. Dopiero na gazie, kiedy ssanie się wyłączy i silnik się nagrzeje zaczyna się nierównomierna praca silnika, szarpanie na biegu jałowym. Mam instalacje gazową Lovato.
Wymienione świece, palec, kopułkę, rozrząd, pompę wody, wszystkie filtry, oleje, nawet zapłon ustawiłem na 13 stopni, lecz to nic nie pomogło. Gaz został ustawiony przez gazownika.
Spalanie jest super. Na trasie pali ok 4,6 l , w mieście ok 5,5 l gazu. Instalacja gazowa jest od 2005 roku. W połowie 2009 roku wymieniany był filtr gazu.
Proszę o radę. Pozdrawiam.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
sevir


Auto: Tico
Imie: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 183
Skąd: Olesno
Wysłany: 2011-08-12, 21:50   

może mieszanka za słaba? Albo delikatnie podkręć obroty biegu jałowego na gaźniku ?

I może łaskawie wymień filtr gazu? Od dwóch lat nie wymieniany to lekka przesada...



1.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - Brykający (140tys)
2.VW Passat B5 1.9TD / 1997r / ON - Brykający (286tys)
3.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - zezłomowany (250tys)
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Pomógł: 78 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-12, 22:16   

michson napisał/a:
Mam instalacje gazową Lovato.


Lovato to mozesz miec jakis zawor albo parownik, poniewaz lovato dopiero od niedawna produkuje kompletne instalacje, wczesniej tylko podzespoly, zobacz w homologacji.

michson napisał/a:
W połowie 2009 roku wymieniany był filtr gazu.


Wymienic filtry i jechac do polecanego gazownika z tego tematu zeby dobrze to ustawil.
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=6751
 
 
 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-08-12, 23:20   

zapłon według książki 8 - 10 stopni.



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
aress82
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-15, 18:08   

A ja bym sobie delikatnie podkręcił obroty na parowniku i sprawdził co się będzie działo. Jeżeli nic to nie da to lekko mieszankę zwiększyć. U mnie akurat też jest podobny problem i gdy zmniejszę mu obroty na parowniku to szarpie na biegu jałowym przy nagrzanym silniku. Dlatego mam ciutkę wyższe ustawione. Na spalaniu się tego nie odczywa zbytnio.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Mortern

Auto: Tico 98 SX,->Sunny 1.4 LX 91->zafira 1.
Imie: Marek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 217
Skąd: Warszawa/Mrozzy
Wysłany: 2011-08-23, 14:24   

a ja obstawiam padnięty lub zasyfiony reduktor( aka parownik) . Ile na gazie zrobionych km?
 
 
 
wojt2zz
Tico Przecinak

Auto: Tico ;)
Imie: Wojtek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 7
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-08-24, 17:38   

Wygląda na to, że mamy ten sam problem. Ja tez juz troche powymieniałem, na benzynie normalnie da się jezdzić w miejscu na biegu jałowym silnik pracuje równo... no oprócz takiego dziwnego świszczenia z tłumika czasami. Natomiast na gazie gdy rozgrzeje się silnik to stojąc w miejscu poprostu zaczyna się dusić a w rezultacie gaśnie... potem juz niechce odpalić. Gaz regulowałem oraz wymieniałem filtr gazu, na próżno. Jedynym wyjsciem, żeby samochód nie gasł jest dodawanie regularnie gazu na biegu jałowym wtedy natomiast silnik odżywa plus u mnie jest taki objaw, że zmiana gałki biegów tak dziwnie sie odbija.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt