X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Espero] - problem z niskimi obrotami

Autor Wiadomość
Esperogucio
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 22:03   [Espero] - problem z niskimi obrotami

Witam mam problem. Posiadam Daewoo Espero z 1996 roku z silnikiem 2.0.
Silnik pracuje nierówno (zarówno na LPG jak i benzynie) głównie na wolnych obrotach (ale nie gaśnie). Po niewielkim dodaniu gazu samochód mocno szarpie.
Podczas jazdy z prędkością powyżej 2 tys. obrotów samochód zachowuje sie prawidłowo. Wymieniono aparat zapłonowy, przewody wysokiego napięcia
świece oraz cewkę zapłonową. Nie wiem co zrobić szczególnie, że mój kolega też ma
Espero 2.0 i ma podobny problem. Wie ktoś co jest nie tak?

Pozdrawiam Sebastian
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 22:04   

a jak sonda Lambda ??
 
 
Esperogucio
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 22:12   

Sonda Lambda jest w porządku. Była sprawdzana.
 
 
rysiu1

Auto: espero 1.8+gaz (STAG 300)
Imie: Marek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 52
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2008-03-21, 07:47   

NIc nie piszesz o wymianie filtra powietrza,sprawdź silniczek krokowy (ten w dolocie)



Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
 
 
Esperogucio
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-21, 09:38   

Filtr powietrze jest wyminiony. Silnik krokowy na komputerze wykazał sprawność...więc problem tkwi chyba w czymś innym;/
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
qbkgsm
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-21, 15:33   

a nie łapie "lewego powietrza" na układzie dolotu powietrza? dociśnij puszki, posprawdzaj przewody od powietrza. Sprawdz w nocy czy nie skaczą Ci iskry po kablach i swiecach.
 
 
rysiu1

Auto: espero 1.8+gaz (STAG 300)
Imie: Marek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 52
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2008-03-21, 15:57   

Esperogucio napisał/a:
Filtr powietrze jest wyminiony. Silnik krokowy na komputerze wykazał sprawność...więc problem tkwi chyba w czymś innym;/

Ale mówimy o fabrycznym krokowcu (na kolektorze dolotowym przy przepustnicy) a nie tym od gazu.
A czujnik położenia przepustnicy?
Możliwe że że padła Ci ceweczka w aparacie zapłonowym.Sprawdź czy nie masz "dyskoteki" pod maską
Od kiedy to się dzieje?Gaz zakładałeś teraz ?



Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
 
 
Esperogucio
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-21, 20:13   

qbkgsm napisał/a:
a nie łapie "lewego powietrza" na układzie dolotu powietrza? dociśnij puszki, posprawdzaj przewody od powietrza. Sprawdz w nocy czy nie skaczą Ci iskry po kablach i swiecach.


Nie łapie lewego powietrza i iskry nie skaczą. Iskry skakały ale obecnie
kable i świece są nowe.

rysiu1 napisał/a:
Ale mówimy o fabrycznym krokowcu (na kolektorze dolotowym przy przepustnicy) a nie tym od gazu.
A czujnik położenia przepustnicy?
Możliwe że że padła Ci ceweczka w aparacie zapłonowym.Sprawdź czy nie masz "dyskoteki" pod maską
Od kiedy to się dzieje?Gaz zakładałeś teraz ?


Silnik krokowy był sprawdzony (ten przy przepustnicy), a czujnik
położenia przepustnicy wymieniłem. Cały aparat zapłonowy jest nowy.
Cała instalacja jest nowa (od cewki po świece) więc nie ma "dyskoteki".
Problem pojawił się po przejechaniu około 1000 km na gazie ale obecne
objawy występują również podczas jazdy na benzynie.
 
 
piotrekkutno

Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 7
Wysłany: 2008-04-16, 14:39   

Mam ten samo problem z 1,5 DOHC. Spalanie na gazie ok 20l !!! Czy udało się naprawić to espero 2.0 ?? ? Proszę o porady
 
 
huta
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 15:34   

miałem to samo w swoim lanosie. Przez 1000 km lpg chodziło ładnie. Po tym dystansie ani na benzynie ani na gazie. Nierówno chodził, gasł, strzelał.Mechanicy tylko wymyślali
nowe usterki( a to komp silnika a to kolektor nieszczelny, chociaz byl szczelny, różne różności wymyślali). Od kilku lat instalacje mam odłączoną(fizycznie jest w aucie,tylko nie mam miksera i kable mam porozłączane) i jakoś na benzynie śmiga fajnie. teraz się zastanawiam czy znowu lpg uruchamiać
 
 
wieprzmak
inz

Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 303
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-04-18, 13:47   

mistrzowie sprawdzcei sobie rurke wylotowa od przewietrzania silnika tam prawdopodobnie jest dziura i lapie lewe powiretrze oszukuje sonde lambda a komputer podaje zla dawke paliwa i zalewa silnik powyzej pewnych obrotow silnik jest w stanie spalic nadmiar paliwa dlatego jest lepiej
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt