Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-03-20, 22:03 [Espero] - problem z niskimi obrotami
Witam mam problem. Posiadam Daewoo Espero z 1996 roku z silnikiem 2.0.
Silnik pracuje nierówno (zarówno na LPG jak i benzynie) głównie na wolnych obrotach (ale nie gaśnie). Po niewielkim dodaniu gazu samochód mocno szarpie.
Podczas jazdy z prędkością powyżej 2 tys. obrotów samochód zachowuje sie prawidłowo. Wymieniono aparat zapłonowy, przewody wysokiego napięcia
świece oraz cewkę zapłonową. Nie wiem co zrobić szczególnie, że mój kolega też ma
Espero 2.0 i ma podobny problem. Wie ktoś co jest nie tak?
Pozdrawiam Sebastian
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
WildBoy [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-20, 22:04
a jak sonda Lambda
Esperogucio [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-20, 22:12
Sonda Lambda jest w porządku. Była sprawdzana.
rysiu1
Auto: espero 1.8+gaz (STAG 300)
Imie: Marek Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 26 Lis 2007 Posty: 52 Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2008-03-21, 07:47
NIc nie piszesz o wymianie filtra powietrza,sprawdź silniczek krokowy (ten w dolocie)
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
Esperogucio [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-21, 09:38
Filtr powietrze jest wyminiony. Silnik krokowy na komputerze wykazał sprawność...więc problem tkwi chyba w czymś innym;/
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
qbkgsm [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-21, 15:33
a nie łapie "lewego powietrza" na układzie dolotu powietrza? dociśnij puszki, posprawdzaj przewody od powietrza. Sprawdz w nocy czy nie skaczą Ci iskry po kablach i swiecach.
rysiu1
Auto: espero 1.8+gaz (STAG 300)
Imie: Marek Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 26 Lis 2007 Posty: 52 Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2008-03-21, 15:57
Esperogucio napisał/a:
Filtr powietrze jest wyminiony. Silnik krokowy na komputerze wykazał sprawność...więc problem tkwi chyba w czymś innym;/
Ale mówimy o fabrycznym krokowcu (na kolektorze dolotowym przy przepustnicy) a nie tym od gazu.
A czujnik położenia przepustnicy?
Możliwe że że padła Ci ceweczka w aparacie zapłonowym.Sprawdź czy nie masz "dyskoteki" pod maską
Od kiedy to się dzieje?Gaz zakładałeś teraz ?
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
Esperogucio [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-21, 20:13
qbkgsm napisał/a:
a nie łapie "lewego powietrza" na układzie dolotu powietrza? dociśnij puszki, posprawdzaj przewody od powietrza. Sprawdz w nocy czy nie skaczą Ci iskry po kablach i swiecach.
Nie łapie lewego powietrza i iskry nie skaczą. Iskry skakały ale obecnie
kable i świece są nowe.
rysiu1 napisał/a:
Ale mówimy o fabrycznym krokowcu (na kolektorze dolotowym przy przepustnicy) a nie tym od gazu.
A czujnik położenia przepustnicy?
Możliwe że że padła Ci ceweczka w aparacie zapłonowym.Sprawdź czy nie masz "dyskoteki" pod maską
Od kiedy to się dzieje?Gaz zakładałeś teraz ?
Silnik krokowy był sprawdzony (ten przy przepustnicy), a czujnik
położenia przepustnicy wymieniłem. Cały aparat zapłonowy jest nowy.
Cała instalacja jest nowa (od cewki po świece) więc nie ma "dyskoteki".
Problem pojawił się po przejechaniu około 1000 km na gazie ale obecne
objawy występują również podczas jazdy na benzynie.
piotrekkutno
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 7
Wysłany: 2008-04-16, 14:39
Mam ten samo problem z 1,5 DOHC. Spalanie na gazie ok 20l !!! Czy udało się naprawić to espero 2.0 ? Proszę o porady
huta [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-16, 15:34
miałem to samo w swoim lanosie. Przez 1000 km lpg chodziło ładnie. Po tym dystansie ani na benzynie ani na gazie. Nierówno chodził, gasł, strzelał.Mechanicy tylko wymyślali
nowe usterki( a to komp silnika a to kolektor nieszczelny, chociaz byl szczelny, różne różności wymyślali). Od kilku lat instalacje mam odłączoną(fizycznie jest w aucie,tylko nie mam miksera i kable mam porozłączane) i jakoś na benzynie śmiga fajnie. teraz się zastanawiam czy znowu lpg uruchamiać
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-04-18, 13:47
mistrzowie sprawdzcei sobie rurke wylotowa od przewietrzania silnika tam prawdopodobnie jest dziura i lapie lewe powiretrze oszukuje sonde lambda a komputer podaje zla dawke paliwa i zalewa silnik powyzej pewnych obrotow silnik jest w stanie spalic nadmiar paliwa dlatego jest lepiej