X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Lanos 1.5 v8 Czerwony sedan Piotrków - ZDJĘCIA STR 1

Autor Wiadomość
lesiu1990xd
Grupa Bełchatowska


Auto: Fiat Stilo 1.2
Imie: Tomasz
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 2213
Skąd: Bełchatów EBE
Wysłany: 2012-12-25, 20:55   

ładnie :)



http://daewooforum.pl/temat62865.html

Zapraszam do komentowania i oglądania

 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 31
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18692
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2012-12-25, 22:48   

Świeci się :brawo: Na krótko ale zawsze mniej soli ;d




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
damian_piotrków
I love my Daewoo


Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 96
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2012-12-26, 10:50   

No dokładnie , sól zabija :D
A czysty był naprawdę bardzo krótko :/ Jechałem na wigilię do rodziców , oczywiście prędkość patrolowa, co by nie zachlapać czyściutkiego auta, i zostało mi raptem 100 m do bramy, aż tu nagle nic nie widzę , całe auto w błocie łącznie z przednią szybą, włączyłem wycieraczke ale zanim się rozejrzałem to wariat w golfie był juz daleko za mną, oczywiście rejestracja okolicznych wiosek ...



“Musiałem przestać jeździć samochodem. Oponom zakręciło się w głowie”
http://daewooforum.pl/temat41905.html
 
 
 
damian_piotrków
I love my Daewoo


Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 96
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-02-19, 22:41   

Nowe mody w lanku, co prawda nie byly planowane ale konieczne.
Od jakiegos czasu slychac bylo coraz bardziej lozysko przedniego lewego kola, wiec musialem cos z tym zrobic, pogoda nie zacheca, ale przy pomocy farelki w garazu dalem rade :D oczywiscie wymienilem oba lozyska , mimo ze lewego nie bylo jeszcze slychac. troche mnie zdziwilo ze nie bylo w komplecie z lozyskiem dwoch segerow, ale dokupilem no i oczywiscie nowe nakretki tez, ale jak zawsze wyszedlem z usmiechem na ustach z polmozbytu bo ceny czesci do lanka smieszne ;)

nie obylo sie bez nerwow, poniewaz gdy wszystko zlozylem (no moze poza hamulcami i kolem) to chcialem pokrecic troche reka czy jest ok, ale o dziwo nke dalo sie, myslalem ze za mocno dokrecilem nakretke ,wiec poluzowalem, ruszylo ale bardzo obcieralo.

po wypiciu browara, rozejrzalem sie jeszcze raz i okazalo sie ze segery ktore byly do lozyska nie pasowaly do konca , w miejscu gdzie sa te otworki do wyjmowania, nowe segery byly szerszemod tych starych i to obcieralo, ale wymontowalem, pilnik i ogien, potem bylo ok .

wy tez tak mieliscie czy tylko ja mam takie "szczescie" :D
lozyska kupilem CX za 33zl.



“Musiałem przestać jeździć samochodem. Oponom zakręciło się w głowie”
http://daewooforum.pl/temat41905.html
 
 
 
damian_piotrków
I love my Daewoo


Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 96
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-03-27, 19:32   

Witam, mam pytanie do wszystkich forumowiczów co mają dobry gust :D

Chciałem okleić folią carbonową 3m : dach, lusterka i grill
to jest już raczej pewne, czekam tylko na lepszą pogode.

Ale chciałem zapytać jak by wyglądało jakbym okleił stickerbomb boczne słupki na zewnątrz miedzy przednią a tylną szybą , do tego ten plastik z tyłu co jest zamek bagażnika .

Widziałem tak w renault kumpla i całkiem fajnie wygląda, ale nie wiem jak byłoby u mnie.

Jak to widzicie ?

Chodzi mi dokładnie o ten wzór : http://allegro.pl/folia-s...3122642142.html



“Musiałem przestać jeździć samochodem. Oponom zakręciło się w głowie”
http://daewooforum.pl/temat41905.html
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
muchamaciej
Grupa Dolnośląska


Auto: DU Lanos "SE" - A15DMS
Imie: Maciej
Wiek: 32
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 930
Skąd: Wrocław/Kalisz
Wysłany: 2013-03-27, 19:57   

Już lepiej czarny mat niż wiejący wiochą carbon ;) a co do stickerbomba, pasowałby do tego koloru bardzo, ale to było już w modzie i przeminęło :P







 
 
 
damian_piotrków
I love my Daewoo


Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 96
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-03-27, 20:10   

Dobra dzięki wielkie, o to mi właśnie chodziło. :)
a czarny mat chodzi czy o folie czy malowanie?



“Musiałem przestać jeździć samochodem. Oponom zakręciło się w głowie”
http://daewooforum.pl/temat41905.html
 
 
 
muchamaciej
Grupa Dolnośląska


Auto: DU Lanos "SE" - A15DMS
Imie: Maciej
Wiek: 32
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 930
Skąd: Wrocław/Kalisz
Wysłany: 2013-03-27, 20:48   

Ja bym robił te elementy Plasti Dipem ;) Ale folia również ok, na malowanie lakierem bym sie nie szarpał, wolę mieć szybko odwracalne efekty :D




 
 
 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Wiek: 30
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1113
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2013-03-27, 23:17   

Też tak kiedyś mówiłem :D Ja też bym zrobił plastidipem bo jest szybko i tanio i efekt dobry :)
 
 
 
Caro
Grupa Małopolska
Koreański Type-R


Auto: BMW E46, TUCSON
Imie: Karol
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 5440
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-03-28, 07:43   

muchamaciej napisał/a:
Ja bym robił te elementy Plasti Dipem

podpisuje się pod tym ;)
Co do snikersów to nie lepszy byłby wzór czarno biały ?



KAROL | CZERNECKI AUTOMOTIVE
 
 
 
damian_piotrków
I love my Daewoo


Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 96
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-04-02, 15:36   [Lanos] Lanos 1.5 v8 Czerwony sedan Piotrków - ZDJĘCIA STR

Dzięki wielkie za pomoc, pierwsze słysze o jakimś Plasti cos tam :D
Ale juz poszperałem w necie , i na to właśnie się zdecyduje :)
Zastanawiam się tylko co zrobić z maską.... czarna czy zostawiać?
A co do snikersów to rezygnuje jednak z tego ;)



“Musiałem przestać jeździć samochodem. Oponom zakręciło się w głowie”
http://daewooforum.pl/temat41905.html
 
 
 
damian_piotrków
I love my Daewoo


Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 96
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-04-22, 20:54   

Pakiet lato czas ogarniać :D
Pewnie napiszecie,że za małe , ale trafiłem okazjonalnie nowe felgi 13'' za 280 zł :D grzech nie wziąć :D lepsze niż stalówki na pewno :)




“Musiałem przestać jeździć samochodem. Oponom zakręciło się w głowie”
http://daewooforum.pl/temat41905.html
 
 
 
Daren


Auto: Lanos Korean Sport
Wiek: 28
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 448
Skąd: Słupsk/Gdynia
Wysłany: 2013-04-22, 20:59   

Ładnie się prezentuje ;) a tak z ciekawości jakie żarówki świecą?




 
 
 
damian_piotrków
I love my Daewoo


Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 96
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-04-22, 21:02   

Gleba też będzie :) A żarówki z biedronki na 24 zł :D



“Musiałem przestać jeździć samochodem. Oponom zakręciło się w głowie”
http://daewooforum.pl/temat41905.html
 
 
 
lesiu1990xd
Grupa Bełchatowska


Auto: Fiat Stilo 1.2
Imie: Tomasz
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 2213
Skąd: Bełchatów EBE
Wysłany: 2013-04-22, 21:18   

na biało prezentują się super :)



http://daewooforum.pl/temat62865.html

Zapraszam do komentowania i oglądania

 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt