Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Były 2 lanosy jest VAG & fiat 126p 80rok
Imie: Kamil
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 2676 Skąd: radom
Wysłany: 2012-05-09, 16:40
damian_piotrków napisał/a:
bo teraz po remonciku bida aż piszczy
przestań narzekać... Ty masz 8v a ja się szykuje na kompletny remont 16v ale taki ze wszystko na czynniki pierwsze... szlify, nowe popychacze... zobaczę jak z wałkami...
[ Dodano: 2012-05-09, 17:41 ]
P.s jak był u Ciebie powód remontu?
Auto: Były 2 lanosy jest VAG & fiat 126p 80rok
Imie: Kamil
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 2676 Skąd: radom
Wysłany: 2012-05-09, 16:51
dlatego ja z tym czekam do końca wakacji...bo zdaje sobie sprawę ze bd szło w dziesiątki setek na razie chodzi i to żwawo u mnie jest znaczy ubytek oleju... ale spowodowany wyciekiem z pod głowicy... tzn znaczny jak się jeździ do 3-4 tys to prawie wcale a jak się kreci to ciśnienie duże i wycieka
Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 33 Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 96 Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2012-05-09, 20:52 damian_piotrków NOWE ZDJĘCIA
maximus_15 napisał/a:
jak się jeździ do 3-4 tys to prawie wcale a jak się kreci to ciśnienie duże i wycieka
To samo miałem z poprzednim autkiem - Honda Concerto
Jedno jest pewne , jak chcesz gruntowny i dobrze wykonany remont to szykuj kase
Jest kilka rzeczy które warto wymienić przy wymianie UPG, chociażby rozrząd + pompa wody czy termostat jedna robota
I uważaj na mechaników nie patrz aż tak bardzo na cene naprawy bo jeden powie 2000 z częściami a drugi 1500 z częściami, tylko jest jedno ale.... obaj za robote wezmą tyle samo ten "tańszy" odbije sobie cene kosztem jakości części
Auto: Były 2 lanosy jest VAG & fiat 126p 80rok
Imie: Kamil
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 2676 Skąd: radom
Wysłany: 2012-05-09, 20:55
ja też własnoręcznie bd tyrał... a co do rozrządu to tylko nowy pasek... bo mam założony 3 tyś temu cały na skf'ie... ja chce zrobić pierścionki, popychacze, nie wiadomo jak z wałkami, pompę oleju, kapitankę głowicy... dokładnie go umyć w środku i zalać 5w50;]
Auto: Lanos 1.5 8v sedan 1998
Imie: Damian
Wiek: 33 Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 96 Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2012-05-13, 18:42
Serio ? 0_0 to dzięki wielkie za rade
W takim razie uchroniłeś mnie od wydatku niepotrzebnego na opalarke i lampe
dzieki wielkie
a lakier mat czy połysk ?
aha i czym zedrzeć ten cholerny chrom ? bo grill jechałem papierem , kretem, szlifierką pilnikami itd i nic nie dawało żadnego efektu, w końcu się udało ale troche za długo to trwa, masz jakieś sposoby ?