X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] michao - tapczan

Autor Wiadomość
darewnoo
Żywa encyklopedia DU


Auto: Joyster, Shiraz, Bucrane i inne :D
Imie: Kondzio
Wiek: 7
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 3578
Skąd: Walowa Stola :D
Wysłany: 2011-08-26, 16:14   

Piotr napisał/a:
DoLeCk napisał/a:
Piotr, to nie jest wersja na jakiś inny kraj?

Z tego co mi wiadomo to takie lampy były krótko wsadzane na rynku D .


Cytat:
...w 2001 roku na niektórych rynkach (np. USA, Anglia, Czechy) został wprowadzony nowy wygląd lamp tylnych ...

:D
Spory przebieg jak na Nubię :)




http://daewooforum.pl/tem...art=135#1063825
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
strowger
Grupa Lubuska
Polonez Heavy User

Auto: Daewoo Nubira 2.0 16V, 2xPolonez 1.6 GSi
Imie: Robert
Wiek: 41
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 118
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 2011-08-26, 19:13   

Piotr napisał/a:
DoLeCk napisał/a:
Piotr, to nie jest wersja na jakiś inny kraj?

Z tego co mi wiadomo to takie lampy były krótko wsadzane na rynku D .


Też mam taką Nubirę z Niemiec, tyle że z 2001 roku. Ma owe lampy tylne, z przodu soczewki, w środku klimatronik i pseudodrewno, wszystkie elektryczne szyby, centralny z fabrycznym alarmem w kluczyku, inne przeguby (z Leganzy), EOBD, elektryczny EGR i silnik 2.0, który ma 126 a nie 133 konie - jak w polskiej wersji. Chodziło o spełnienie normy Euro 3 od 2001 roku - coś tam pogrzebali w komputerze (jest inny niż polski), dodali drugą sondę lambda i tyle im wyszło na hamowni. 9 sekund do setki zostało zachowane :)
 
 
darewnoo
Żywa encyklopedia DU


Auto: Joyster, Shiraz, Bucrane i inne :D
Imie: Kondzio
Wiek: 7
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 3578
Skąd: Walowa Stola :D
Wysłany: 2011-08-26, 19:15   

strowger napisał/a:
EOBD, elektryczny EGR i silnik 2.0, który ma 126 a nie 133 konie - jak w polskiej wersji. Chodziło o spełnienie normy Euro 3 od 2001 roku - coś tam pogrzebali w komputerze (jest inny niż polski), dodali drugą sondę lambda i tyle im wyszło na hamowni. 9 sekund do setki zostało zachowane :)


O tym to nawet ja nie wiedziałem :D




http://daewooforum.pl/tem...art=135#1063825
 
 
strowger
Grupa Lubuska
Polonez Heavy User

Auto: Daewoo Nubira 2.0 16V, 2xPolonez 1.6 GSi
Imie: Robert
Wiek: 41
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 118
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 2011-08-26, 19:16   

darewnoo napisał/a:

:D
Spory przebieg jak na Nubię :)


To co powiesz na Poloneza 1.6GSI (1999) z przebiegiem 340 tysięcy, na oleju mineralnym od nowości, na gazie od przebiegu 135 tysięcy? ;) . Auto nie zużywa oleju i silnik trzyma wszystkie fabryczne parametry. Nie był nigdy remontowany... :)

Nubira ma 220 tysięcy i jeździ na pełnym syntetyku. Myślę, że drugie tyle spokojnie pociągnie - to nie jest duży przebieg dla silnika 2.0 :)

[ Dodano: 2011-08-26, 20:18 ]
darewnoo napisał/a:

O tym to nawet ja nie wiedziałem :D


Nawet znalazłem coś na temat mocy, dotyczy kombiaka:


Nubira 126KM: http://www.autoplenum.de/...004-id2612.html

Nubira 133KM: http://www.autoplenum.de/...001-id2657.html

Resztę można sobie wygrzebać bez problemu :)
 
 
michao
Ciśnie


Auto: Nubira II X20SED
Imie: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 49
Skąd: WWL
Wysłany: 2011-08-28, 09:52   

Cytat:
ułamał Mi się plastyk wycieraczki i nie mam gdzie kupić, śmieję się razem z Piotrem, że mamy potencjalnego "dawcę"


no to jak znajdziecie gdzieś takie plastiki to ja też się piszę.... nie wytrzymał próby słońca i mojego uścisku przy zamykaniu klapy :lol:

Cytat:
Piotr, to nie jest wersja na jakiś inny kraj?


poprzedni właściciel przywiózł Nubę z Niemiec.

darewnoo napisał/a:
Spory przebieg jak na Nubię


ee tam :myśli:

drugie tyle jej pisane jeszcze

strowger napisał/a:
Też mam taką Nubirę z Niemiec, tyle że z 2001 roku. Ma owe lampy tylne, z przodu soczewki, w środku klimatronik i pseudodrewno, wszystkie elektryczne szyby, centralny z fabrycznym alarmem w kluczyku, inne przeguby (z Leganzy), EOBD, elektryczny EGR i silnik 2.0, który ma 126 a nie 133 konie - jak w polskiej wersji. Chodziło o spełnienie normy Euro 3 od 2001 roku - coś tam pogrzebali w komputerze (jest inny niż polski), dodali drugą sondę lambda i tyle im wyszło na hamowni. 9 sekund do setki zostało zachowane


nie dodałeś podgrzewanych lusterek i elektrycznego szybra :nono: :lol:
czytałem właśnie o tym, że dołożyli drugą sondę i pogrzebali w ECU żeby normy spełniać.
Silnik dynamiczny - wystarcza mi na razie :D

strowger napisał/a:
o co powiesz na Poloneza 1.6GSI (1999) z przebiegiem 340 tysięcy, na oleju mineralnym od nowości, na gazie od przebiegu 135 tysięcy? . Auto nie zużywa oleju i silnik trzyma wszystkie fabryczne parametry. Nie był nigdy remontowany...


sąsiad ma takiego koło 300 tys km, ostatnio troszkę oleju zaczął brać i dymić z rury ale ze dwa latat temu po kolizji tłoków z zaworami część zaworów prostował młotkiem i działa do tej pory :brawo:
Poldek służy za robola - wozi wszystko.

strowger napisał/a:
Nubira ma 220 tysięcy i jeździ na pełnym syntetyku. Myślę, że drugie tyle spokojnie pociągnie - to nie jest duży przebieg dla silnika 2.0


Nubira 2.0 myślę że 400 000 km powinna zrobić bez szwanku. (wszystko oczywiście zależy od użytkowania, jak będzie co tydzień śmigać ze sporym kempingiem "na plecach" to padnie szybciej ... )

PS> Zaliczyłem pierwsze tankowania. Spalanie na poziomie 13-14l LPG w cyklu mieszanym to chyba niezły wynik :cfaniaczek:
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-08-28, 11:11   

michao napisał/a:
Spalanie na poziomie 13-14l LPG w cyklu mieszanym to chyba niezły wynik


qrka to spoooro. Moja pali równe 10 L / 100 km w mieszanym



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
misiekposp

Auto: Nubira I 2,0 LPG
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 133
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2011-08-28, 11:26   

moja na 2 gen landi z silnikiem krokowym pali 13l/100km w samym mieście przy dojazdach do roboty i do sklepu z włączoną klimą :) w trasie przy średniej 100km/h wychodzi ok 9,5-10l/100km



***DAEWOO NUBIRA I 2,0 16V 133KM + LPG II GEN. LANDI RENZO***
 
 
 
michao
Ciśnie


Auto: Nubira II X20SED
Imie: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 49
Skąd: WWL
Wysłany: 2011-08-28, 11:30   

no to będzie trzeba podregulować pewnie instalkę... (oczywiście 2 gen.)
Jak znajdę trochę czasu to pogrzebię :) na razie brak czasu.
 
 
 
strowger
Grupa Lubuska
Polonez Heavy User

Auto: Daewoo Nubira 2.0 16V, 2xPolonez 1.6 GSi
Imie: Robert
Wiek: 41
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 118
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 2011-08-28, 19:27   

michao napisał/a:

nie dodałeś podgrzewanych lusterek i elektrycznego szybra


Szyberdachu nie mam, lusterka podgrzewane są :) . A Ty nie wiem czemu nie masz lamp soczewkowych :P

michao napisał/a:
PS> Zaliczyłem pierwsze tankowania. Spalanie na poziomie 13-14l LPG w cyklu mieszanym to chyba niezły wynik


No raczej taki sobie - u mnie to jakieś 11 litrów, w upałach i z klimatyzacją - tyle, że ja mam sekwencję.
 
 
michao
Ciśnie


Auto: Nubira II X20SED
Imie: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 49
Skąd: WWL
Wysłany: 2011-08-29, 19:44   

no soczewek nie mam, fakt, a LPG mam 2gen. :piwo:
 
 
 
michao
Ciśnie


Auto: Nubira II X20SED
Imie: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 49
Skąd: WWL
Wysłany: 2012-01-06, 21:44   

Dawno mnie nie było to odświeżam:

Od ostatniego posta zaliczyłem:
- wymianę półosi tej dłuższej (własnoręcznie wymieniłem bo to nic skomplikowanego :D )
- wymianę drążka stabilizatora (urwało się mocowanie przy wahaczu, ale migomat i trochę kreatywności rozwiązały problem.

Spalanie gazu spadło do 11-12l na 100km (to zależy gdzie zatankuję, są stacje że osiągam i 16 :lol: a do 38l zbiornika wchodzi 42l ale już tam nie tankuję :cfaniaczek: )

Pzdr
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2012-01-06, 21:45   

Nie ma to jak frajda pogrzebania we własnych czterech kółkach :)
Oby do przodu :ok:




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
michao
Ciśnie


Auto: Nubira II X20SED
Imie: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 49
Skąd: WWL
Wysłany: 2012-01-06, 21:51   

moja frajda wzięła się z partactwa w kilku warsztatach (długa historia, może kiedyś na HP jakimś opiszę).
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2012-01-06, 22:00   

Co własnoręcznie to nie to co machinalne odruchy i oszustwa :(




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt