Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-08-28, 14:14 [Nexia] Krzywy blok silnika
Witam. Oddałem auto do mechanika z powodu wycieku oleju spod głowicy.Mechanik po zdjęciu głowicy zadzwonił z informacją że jeszcze jest krzywy blok.. Koszty remontu bardzo wzrosną bo około 1000 zł (szlif bloku , głowicy, uszczelki i robocizna. Sama głowica około 400)
Teraz moje pytanie z czego mógł się skrzywić blok? Jeżdżę autem od 5 lat nie przegrzałem silnika nie miałem stłuczki.
Nie bardzo chce mi się aż tak inwestować , a mechanik mówił że gwarancji nie da po samym szlifie głowicy.Może zacząć cieknąc z powrotem.
może blok nie jest krzywy tylko sama głowica . A mechanik w maliny wpuszcza
Własnie o to chodzi że to znajomy , wiec nie podejrzewam go o aż takie wyrachowanie. Zresztą o ile sobie przypominam to proponował mi przyjazd na miejsce i oglądniecie bloku.
Sam nie wiem o co tu chodzi.Zastanawia mnie to skąd nierówny blok, co może na to wplynąc.
W każdym razie zapraszam do dyskusji ,każda opinia ,porada bedzie cenna
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-08-28, 20:59
ale że niby w jaki sposób jest ten blok krzywy jedź i dowiedz się o co chodzi ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
przez skosne oczy
Jestem ciekaw jak i czym sprawdzal rownosc powierzchni.
macieq0311 napisał/a:
Koszty remontu bardzo wzrosną bo około 1000 zł
powoli zaczalbym sie zastanawiac nad swapem c20ne.
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2011-08-30, 20:14
Riper - Bradlej - krzywa płaszczyzna bloku to częsta przypadłość . Dlatego zawsze po demontażu głowicy powinna być sprawdzona ( do tych celów jest prosty acz dokładny przymiar )