X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[leganza] nierówno na zimnym, teraz nie pali

Autor Wiadomość
TPO


Auto: Leganza 2.0 1998 AutoMat Black
Imie: Tom
Wiek: 45
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 65
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-09-15, 11:44   

shit :zły:
błędów brak = same 12 :zły:
a już miałem nadzieję że jakiś immo padł czy coś :zły:



If I were a rich man...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
lukasz123

Auto: Leganza
Imie: Łukasz
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 13
Wysłany: 2011-11-12, 10:05   

Mam problem z praca silnika pali bez problemy na benzynie i na gazie ale gdy jest zimny to na paliwie po zapaleniu nie równo pracuje i gaśnie na gazie problemu nie ma. Problem występuje tylko na zimnym silniku. Po resetowaniu problem rozwiązuje się na krótki czas i wszystko wraca. Byłem u gazownika wszystko ok. Po resetowaniu nie używając gazu silnik pracuje prawidłowo i nie gaśnie, błędy sczytywałem i żadnych nie ma. Może ktoś mi pomoże sytuacja trochę podobna może komputer silnika :omg:
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-11-12, 11:08   

Problemem u kolegi jest TYLKO I WYŁĄCZNIE nieprawidłowa praca,konfiguracja instalacji LPG.
 
 
lukasz123

Auto: Leganza
Imie: Łukasz
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 13
Wysłany: 2011-11-12, 12:53   

Jeśli chodzi o instalację LPG sam gaziarz powiedział że nie wie ile będą dobre ustawienia po regulacji. A może powinienem zmienić gazownika. Mam jedno pytanie co mam z tym zrobić Komputer - kontroler sondy lambda jest stag - 50 ale bez zmiany instalacji bo wszyscy "widzieli by" lepsza instalacje w tym samochodzie. proszę o pomoc i z góry dziękuje :wink:
 
 
archive15
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-12, 23:28   

kol. TPO objawy wskazują na walnietą uszczelkę pod głowicą. Miałem podobnie czyli zapalał na zimnym na 3 cyl i po chwili pracował normalnie, na ciepłym problem nie występował. Może być tak, że nieszczelnośc jest na tyle spora że ciśnienie sprężania jest żadne stąd nie można uruchomić silnika. Dobrze byłoby sprawdzić manometrem owo ciśnienie. I nie zawsze padnięta UPG objawia się wzrostem temp czy przybywaniem oleju.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
blake-epll
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-08, 08:52   

Podłączymy się zatem do tematu bo:
Kolego TPO - ciekawi mnie rozwiązanie u ciebie tegoż problemu bo w mojej Legi dzieje się to samo i to coraz częściej.
Jak zimny: ma +/- do połowy zbiornika paliwo i nie jest wilgotno to za drugim góra trzecim razem pyrknie jakoś na benzince.
Jak zimny: ma mało paliwa (ale nie na rezerwie) i jest wilgotno (popadało posypało) za chiny boga nie chce odpalić za pierwszym razem, ostatnio wychechłałam dzięki temu akumulator.
Jak ciepły lub na gazie - problemu NIE MA żadego, odpala na widok kluczyka :)

aaaaa... może to Koledzy Szanowni pomoże że poprzedni właściciel mówił coś o luźnej klemie plusowej, jak mąż zdjął i założył dokręcił to za drugim trzecim odpalił faktycznie, ale teraz już dokręcona jest na maxa więc luzów zero i odpalać nie chce.

Poradźcie coś tylko nie straszcie że "uszczelka pod głową" do wymiany. Nie kopci, pracuje równiótko jak odpali, nie ubywa płynu generalnie oznak padniętej uszczelki brak. Z resztą poprzedni właściciel naprawdę dbał o to autko, więc wątpię aby zakatował silnik.

Pozdrawiamy Kate & Blake
 
 
lukasz123

Auto: Leganza
Imie: Łukasz
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 13
Wysłany: 2012-02-11, 17:17   

Z moim samochodem miałem problem że silnik nie równo pracował i nim trzęsło ale tylko na benzynie tak jakby chodził bez 2 cylindrów. Nie było żadnych błędów i było większe spalanie gazu. Sprawa się wyjaśniła winne miały być wtryskiwacze, przedmuchy na uszczelce pod głowica ale zepsuty był emulator wtryskiwaczy LPG w czasie jazdy na gazie wszystko było ok, ale gdy pracował na benzynie chodził bardzo nierówno i był duży spadek mocy. W czasie jazdy na Pb emulator wtryskiwaczy odłączał niepotrzebnie wtryskiwacze. Jest łatwy i szybki sposób aby sprawdzić czy prawidłowo pracuje emulator wystarczy zmostkować na wtyczce na zapalonym silniku (na Pb) parami kable u mnie jest ich 5 par, piąta jest zasilanie pod jednym z boków wtyczki (na zasilaniu tego nie robimy, oznaczone jest innymi kolorami) pozostałe 4 są takie same. Po zwarciu kolejno par zobaczymy jak silnik pracuje jak zgaśnie może być to.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt