Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-09-17, 15:53 [Lanos] MartinDeu - Lanos ST
Witam
Marka / Model - Daewoo lanos
Pojemność silnika - 2.0 c20xe
Liczba koni - niby 150
Rocznik - 1999
Modyfikacje
Styling - poza złamaną anteną i pękniętym kołpakiem oryginał co będzie czas pokaże
Tuning Mechaniczny - w poprzednim silniku (1.5 16v) lekkie modyfikacje dolotu, w obecnym (1.6 16v) modyfikacji jeszcze nie ma (silnik zmieniony z powodu pękniętego wału)
Wnętrze - yyy coś kiedyś będzie
Car Audio - wyciszenie drzwi matą bitumiczna i zmiana radia (nie chce zagracać bagażnika tubą).
Zawieszenie / Hamulce - do wymiany
Plany - alu 16,
- lekka gleba
- rozpórki
- zmiana wydechu (większa średnica lecz nadal ma być cicho)
- kubełki z pełna regulacją
- oddalanie sie od właścicieli lepszych aut w odgłosach mruczącego lanosa (niektóre bejemki już potrafi objechać)
- wywalenie gazu bo i tak używam tylko w dużych korkach lub na trasie o złej nawierzchni
obawiam sie że rosnące ceny paliw nie pozwolą na tą "modyfikacje"
no niestety ale postanowiłem ze zrobie coś z tym zanim uzbieram kaske na jakiegoś konkretnego swapa lub uturbianie mam dostęp do spawarek, tokarek itp. wiec sam tanim kosztem zrobie sobie kolektor wylotowy (tylko przydałby sie dobry projekt), tłumik środkowy i końcowy o większym przelocie np. od jakiegoś 2.5 v6 posiedzę ze szlifiereczką przy kolektorze dolotowym i pewnie głowica pójdzie do obróbki a najwiekszym plusem jest to ze mam zapasowe 1.5 16v z wyjątkiem wału i dolnego koła pasowego wszystko jest ok wiec nie bede musiał unieruchamiać samochodu tylko powoli małymi krokami bede modził głowice, dolot i spawał kolektor wzorcując sie starym silnikiem
Mawerix123, śledź mój temat a z czasem trafisz na ciekawe fotki z "modów" mojego Lanka jestem mechanikiem samoukiem i juz od dzieciństwa siedze w motoryzacji za mną juz nie jedna przekładka silnika i pewnie czeka mnie i ich jeszcze kilka gdyby tylko gotówka pozwoliła beż żadnego zastanowienia umieściłbym w komorze silnika tak duze serce ze między silnik a ścianę grodziową nawet kartki papieru byś nie włożył lecz jak na razie musze pozostać przy 1.6