Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Kanaletto91
Auto: Daewoo Leganza
Imie: Patryk
Wiek: 32 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 2011-09-21, 17:55 [Leganza] Podciśnienia i ABS
Witam. Ma ktoś może schemat podciśnień w Daewoo Leganza 2.0 16V? . Mam też pytanie do jakiegoś mechanika z serwisu Daewoo jak się połączyć z ABS w Daewoo Leganza 2.0 16V koło pompy abs jest wtyczka z trzema pinami i nie wiem czy to jest jakieś przyłącze do testera czy coś innego próbowałem się połączyć z ABS przez przyłącze pod kierownicą komputerem w serwisie w którym pracuje ale w komputerze niema nawet opcji Abs tylko od diagnozy silnika i airbag więc dlatego kieruje swoje pytanie do jakiegoś pana z serwisu daewoo czy spotkał się z palącym abesem w leganzie i jak stwierdził który czujnik padł i czy potrzebne jest do tego coś jeszcze?.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
jurkrzy Co ja tam wiem...
Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan Pomógł: 107 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 933 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-09-22, 03:14
Serwisantem żadnym nie jestem ale co do ABS-u może troszkę podpowiem, po pierwsze przeczytaj uważnie temat.... tam są moje opisy jak należy znaleźć uszkodzony czujnik, potem masz ładny "manual" jak g ewentualnie zdemontować.... (myślę że Leganza na tych samych ukladach czujników jest co Lanos - sam zweryfikujesz) link do tematu:
http://daewooforum.pl/vie...der=asc&start=0
Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
czy spotkał się z palącym abesem w leganzie i jak stwierdził który czujnik padł i czy potrzebne jest do tego coś jeszcze?
na poczatek sprawdz czy piersienie na przednich kolach cale,czesto pekaja
Kanaletto91
Auto: Daewoo Leganza
Imie: Patryk
Wiek: 32 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 2011-09-23, 20:54
Sprawdzałem i pierścienie są ok i nic pomiędzy nie się nie dostało pozostają tylko czujniki tylko który
jurkrzy Co ja tam wiem...
Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan Pomógł: 107 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 933 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-09-24, 20:32
nie przeczytałeś tego co ci zalinkowałem.... przeczytaj temat link masz w moim poście wyżej.....
oto część tematu:
Wysłany: 2011-07-05, 10:41
.... dzień dobry WRÓŻKA SIĘ POJAWIŁA , spróbuję cos podpowiedzieć - na początek sprawdź czujniki przy kołach przednich - kiedyś już opisywałem jak sprawdzić te czujniki...
Na początku należy przypatrzyć się koronce (są na łożysku koła-dotyczy kół przednich - na tylnych ich nie widać) i samym czujnikom ABS, czy koronka nie jest zużyta, a tym samym czy czujnik nie jest zdarty (jego "nosek") ---- jak jest koronka troche starta to znak że należy czujnik odkręcić i tak wykombinować aby "nosek" czujnika od koronki był w odległości min. 1mm.
Przedtem jednak zmierz wszystkie czujniki ABS - czy są OK, ( „wtyczkę” można zrobić z izolacji jednej żyły kabla elektrycznego ( ø 1,5 mm2 ) w którą wkładasz jakiś drucik (np. telefoniczny) ) oczywiście to wszystko razy dwa (czujnik jest dwupinowy )wypinaj po kolei wtyczki z czujników i zrób pomiar na rezystancję czujników (powinna wynosić 970-1185 Ohm). ---- może się zdarzyć iż rezystancja będzie wyższa - nie do zmierzenia (czyli przerwa) (tylko w tedy gdy jest sporo zdarty "nosek" czujnika - ale jeszcze będzie mógł działać (należy go wymienić)- ostatecznym testem jest pomiar napięcia indukowanego przez dany czujnik - oczywiście mierzymy na "napięciu przemiennym" NIE STAŁYM !!!
Obracając kołem, (od 100 mV -do kilku Volt ) przy wolnym obracaniu kołem, proporcjonalnie do zwiększania obracania kołem. ----- może się zdarzyć że rezystancja czujnika będzie znacznie wyższa - świadczyć to będzie o znacznym zdarciu "noska" choć test na napięcie przejdzie (to znaczy że należy bezzwłocznie odkręcić czujnik i wkręcic go na powrót ale tak aby zachowac odstęp między koronką a czujnikiem min. 1mm OCZYWIŚCIE NALEŻY PO MAŁU SZUKAĆ CZUJNIKA - można kupić z rozbitego w dobrym stanie
..no i sprawdź w sumie czy nie ma przebicia na masę (omomierzem) też się tak może zdarzyć ... ----- pomiar omomierzem między pinem i masą (dla obu pinów czujnika analogicznie)
Co się tyczy samych czujników to chyba wszystko w tym temacie - podejrzewam że z tyłem jest wszystko OK, jak coś się dzieje to zazwyczaj "puchną" czujniki z przodu i to one sie uszkadzają.... na początek to tyle .......
Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Kanaletto91
Auto: Daewoo Leganza
Imie: Patryk
Wiek: 32 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 2017-03-23, 14:16
Sprawa rozwiązana sterownik abs padł wysłałem do naprawy i mam spokuj