X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Warto czy nie warto? Cena niby okazyjna... (pilne!)

Autor Wiadomość
krzemiroslaw

Auto: Lanos
Imie: Andrzej
Wiek: 52
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 198
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-09-27, 00:16   [Matiz] Warto czy nie warto? Cena niby okazyjna... (pilne!)

Witam, zastanawiam się nad tym Maćkiem -> http://moto.allegro.pl/da...1843569065.html
Jak myślicie warto? Generalnie już szukam i szukam i nic znaleźć ciekawego nie mogę :/ a czas mnie nagli, ponieważ mój tikaczu dogrywa...
Zastanawia mnie to coś przepalone nad silnikiem - co to jest i czy to jest kosztowne?
Jestem w stanie włożyć w ciągu 2-3 miesięcy około 1500 zł w tego Maćka, sprzedawca mówił że korozję tylko widać na masce ale to delikatnie. Zależy mi tylko i wyłącznie na aucie z gazem - robię w granicach 2000-2500 km miesięcznie. Jeżeli chodzi o rdzę i blachę - mam szwagra blacharze - fachowca, więc on się blacharką zajmie w zasadzie za flaszkę, jak myślicie brać za tą cenę? Jutro jestem umówiony na oględziny, więc proszę o jak najszybsze odpowiedzi - z góry dziękuję.



 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-27, 09:45   

nie jest napisane- bezwypadkowy.... prawy tył wygląda na pomarańcze.

brak przebiegu

siedzenie wysiedziane jak by ponad 200.000

dziura to wywalony gwizdek od gazu.... w garażu lepione. instalacja do kitu.



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
krzemiroslaw

Auto: Lanos
Imie: Andrzej
Wiek: 52
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 198
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-09-27, 10:08   

butter18 napisał/a:
nie jest napisane- bezwypadkowy.... prawy tył wygląda na pomarańcze.

brak przebiegu

siedzenie wysiedziane jak by ponad 200.000

dziura to wywalony gwizdek od gazu.... w garażu lepione. instalacja do kitu.


Wiesz nie znam się, ale z książki Sam naprawiam, wychodzi że to jest kolektor dolotowy, czy się mylę?
Czyli za te pieniądze nie warto? (myślę że utarguję tak z 200-300 zł czyli w granicach 3200 zł), na co zwrócić uwagę w tym egzemplarzu oprócz standardu czyli ruda, szczeliny etc?



 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-27, 10:14   

jaki olej

grubość tarcz... sporo roboty przy wymianie, a przy okazji można zobaczyć czy był katowany

stan bieżnika- czy jest równy, czy są "schodki"- katowanie ham, rwanie

jeśli o blacharke, przede wszystkim progi... i błotniki. najczęściej rozlatujące się części- ruda

praca silnika, czy dymi, czy równo chodzi...

wzrokowo płyn chłodniczy, czy czysty, czy nie ma oczek

czy na korku oleju albo bagnecie nie ma masła...

itd



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
krzemiroslaw

Auto: Lanos
Imie: Andrzej
Wiek: 52
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 198
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-09-27, 10:25   

butter18 napisał/a:
jaki olej

grubość tarcz... sporo roboty przy wymianie, a przy okazji można zobaczyć czy był katowany

stan bieżnika- czy jest równy, czy są "schodki"- katowanie ham, rwanie

jeśli o blacharke, przede wszystkim progi... i błotniki. najczęściej rozlatujące się części- ruda

praca silnika, czy dymi, czy równo chodzi...

wzrokowo płyn chłodniczy, czy czysty, czy nie ma oczek

czy na korku oleju albo bagnecie nie ma masła...

itd

Dzięki za uwagi, a nie odpowiedziałeś mi jeszcze na jedno pytanie - czy to nie jest kolektor czasami?



 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Roger_Vip


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz
Pomógł: 144 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 2037
Wysłany: 2011-09-27, 22:39   

Tak, kolego Krzysiek to jest cały kolektor dolotowy!


POZDRAWIAM!
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt