Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
patrykUR
Auto: Nexia 1.5
Imie: PAT Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 328 Skąd: Krakow
Wysłany: 2011-10-03, 23:15 [Nexia] ocieranie przy skrecie
przy skrecaniu w prawo , w lewym kole ociera cos metalowego o metal chyba, jest bardzo glosne przy pelnym skrecie. czy to moze byc ta oslona hamulca ? ale caly hamulec skreca sie razem z kolem wiec nie mialo by to znaczenia tylko przy skrecaniu chyba.
nie moge zdjac kola zeby zobaczyc - to drugie pytanie : zapieklo sie, jak silno moge walic , kopac kolo zeby sie odkleilo, wydaje mi sie ze z calej sily probowalem ale nie chcial bym zeby sie cos urwalo. jest jakis inny sposob niz wd40 , mlotek i noga ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Ukey Nowy fan CB
Auto: brudne :]
Imie: Kamil Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 1008 Skąd: Wrocław/Bełchatów
Wysłany: 2011-10-03, 23:48
Tez mi sie kiedys zapiekło koło i ... mlotek i walisz w opone az bedzie gdzieś luz i próbujesz ściagnać. Jesli boisz sie to jedz do jakiegos wulkanizatora On zapewne bedzie wiedzial co zrobic.
Android POWER !!
Kri$ Sysiu xD
Auto: Nexia 1,5 8V
Imie: Krzysiek Pomógł: 13 razy Wiek: 34 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 566 Skąd: Płock
Wysłany: 2011-10-04, 05:53
U mnie w nexi przez 11 lat za kadencji ojca nie były zdejmowane koła i wszystkie sie zapiekły. Lej dużo wd nagrzewaj miejsce zapieczenia i nawalaj dechą w koło .
Co do tarcia 90% ze to osłona tarczy wystarczy ja od krzywić do tyłu z użyciem kombinerek a do tego koła zdejmować nie trzeba