Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
możliwe że masz dziurę w dole koszyka bo oni ją wycinąją dlatego że niby wtedy jest lepszy przepływ powietrza - ale stara powinna zostać zaślepiona +instalacja do regulacji
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-03-31, 12:24
Aaaa no to chyba ze od spodu To srac na temat, jezeli auto jezdzi to po co je ruszac?
Brak powietrza, silnik gasnie. To raczej oczywiste. Tylko przeciez w tej puszcze masz dolot wpuszczany w nadkole, a np. w nexii mniejwiecej w tym miejscu co masz ta dziure wywiercona, jest przykrecany plastik z wezem, ktory doprowadza powietrze sprzed chlodnicy.
A moglbys mi zapodac zdjecie tego węża czy cos podobnego to moze u siebie takie cos zamątuje. I jescze jedno pytanie czy wogole ta dziura tam potrzebna jest czy nie bo juz teraz to sie pogubilem.Bo mowisz ze jak sie zatka to oczywiste ze silnik gasnie , wiec potrzebna czy nie .
Jak upadłeś to się szybko podnieś
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-31, 14:23
Oczywiste to jest jak silnik nie ma powietrza, tzn zatkasz ale przepustnice
Innego zdjecia nie znalazlem:
Pomijajac fakt stozka, nad chlodnica jest taki plastik i na jego koncu przylaczana jest rurka, ktora idzie do obudowy filtra powietrza (jego boku)
Moim zdaniem gaz do regulacji bo skoro na benzynie zatkasz otwor i nic sie nie dzieje, to nie powinno dziac sie to na gazie, chyba ze do spalania gazu potrzeba wiecej powietrza(?)
A dziure olej, jak jest pod filtrem powietrza to jest ok.
Czyli najprosicej powinienem zrobic dolot zimnego powietrza i doprowadzic go w ta szczeline ktora zrobil mi gazownik db rozumiem ? czy moze zle . A ten plastik na fotce co podeslales to seryjny jest czy to tak sobie ktos zrobil bo u mnie nic ma nic takiego w lanku pozdrowionka
Jak upadłeś to się szybko podnieś
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-31, 14:36
Plastik seryjny ale jak mowilem to w nexii, nie lanosie.
Zrob sobie jakis dolot zimnego powietrza do tego wywierconego otworu i bedzie dobrze.
ale wtedy nie bedzie potrzeby zaslepiania tego orginalnego otworu w nadkolu z ktorego tez jest zasysane powietrze?
Jak upadłeś to się szybko podnieś
john [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-31, 16:59
Witam; Silnik gaśnie prawdopodobnie dlatego że gdy zatkasz otwór silnik zasysa więcej gazu ,jest za bogata mieszanka i zalewa się (prawa fizyki)
WildBoy [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-31, 18:35
john napisał/a:
Witam; Silnik gaśnie prawdopodobnie dlatego że gdy zatkasz otwór silnik zasysa więcej gazu ,jest za bogata mieszanka i zalewa się (prawa fizyki)
No dokłądnie. Zatkaj ten "dodatkowy otwór" i wyreguluj mieszankę i będzie dobrze.
Ja mam 1,5 8V z LPG i jakoś mi działa normalnie bez żadnych dodatkowych dziur.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-31, 19:35
silnik zasysa zimne snad nadkola i tylko stamtąd powinien brać-z wewnątrz moze zassac wode po wjezdzie w kałuże i...wiadomo,zimne po co? ano po to ze w zimnym jest wiecej O2 a wiecej tlenu-wiadomo-osiagi,a powietrze zostaje ogrzne poprzez odme odprowadzajacą opary spod pokrywy zaworów,wiec nawet jak dasz przewód do okolic chłodnicy,to i tak zagrzeje sie od tego co opisałem,a poza tym ,auto ma ssac powietrze,jezeli dasz mu powietrze wpychujac je do kanału to może byc problem przy nagłym hamowaniu lub przyspieszaniu-raz zasusa raz dostaje na siłę,powinien byc orginalne zasilanie w powietrze,jedynie sprawdz po wyciagnieciu wkladu filtra,czy przypadkiem nie odczepiła sie rurka od str. nadkola od obudowy filtra,no i wstaw klapke na przewod powietrzny,ale zamontuj tak aby wisiala (gazmeni czesto robia ze lezy wiec po co ona?),jak bedzie wisiala to zasysane powietrze ja uchyla,a w razie strzału zostaje zamknieta podmuchem i nadmiar energii wydostaje sie poprzez pierscien wchodzacy w sklad tego cuda,jezeli nie masz klapki to moze pasc regul. wolnych obrotów i inne elementa,bo energia musi gdzies pójśc
no wlasnie ost mi strzelilo i rozpierdolilo obudowe filtr powietrza jest sklejona teraz i chce wlozyc nowa dlatego ten post. A wogole o jaka klapke chodzi przeciwybuchowa czy jak to wyglada i z czym sie to je i gdzzie moge to dostac moze jakis link do aukcji czy cos pozdrawiam
Jak upadłeś to się szybko podnieś
Kat
Auto: Leganza 2.0 CDX Pomógł: 43 razy Wiek: 49 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 972 Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-04-01, 09:43
Z klapką przeciwwybuchową w lanosie jest problem następujący: nawet jeśli ją założysz (a jedyne dobre miejsce to od góry obudowy filtra powietrza), to i tak nie będzie się otwierać przy strzale. Dociska ją dość mocno zamknięta pokrywa silnika. Zamiast klapki lepiej założyć pierścień na wężu od górnej pokrywy obudowy filtra powietrza do kolektora ssącego (jeszcze przed mikserem). Takie pierścienie metalowo-gumowe przepuszczają wystrzał gazowy i jednocześnie nie pozwalają na zassanie "lewego" powietrza. Miałem taki w lanosie, mam w leganzie. Dostępne są u większości gazowników. Pozdr.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-04-01, 10:38
no wlasnie opisywalem pierscien,jest przykrecany do obudowy filtra a na jego druga czesc zakladany jest przewod powietrza,zalozyli mi to fabrycznie montujac elpigaz-ale okazali sie paprakami bo zalozyli klapką (wewnatrz pierscienia) na lezaco wiec jak to mialo zabezpieczac???poprawilem ich i spoko
cos takiego ,ale podac trzeba srednice weza,ale kazdy gazownik powinien cos takiego miec i tobie dopasowac