X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] wymiana paska rozrządu, a pompa wody

Autor Wiadomość
Beniamin


Auto: Matiz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 179
Skąd: z Łodzi
Wysłany: 2013-02-27, 12:36   

mi np miesiąc temu przeciekła pompa wody thermoteca. pewnego poranka odpaliłem auto, coś zapiszczało, pomyślałem że to chyba pasek na alternatorze albo łożyska. dojechałem do pracy a pod autem kałuża płynu. zdjąłem koło, osłony, koło pasowe alternatora, osłony rozrządu, założyłem koło pasowe, wysuszyłem, odpaliłem auto, i czekałem aż tu zaczyna kapać z tej dziurki z pompy wody... a rozrząd wymieniałem ze 40 tysięcy kilometrów wcześniej... więc jak widać wszystko się posypie z czasem - ale zależy o jakim czasie mówimy.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-02-27, 12:38   

rozrząd miałem wyeksploatowany po 30 tysiącach, po 10 zmieniłem pasek gatesa na conti bo zaczął pękać, a po 30 całość bo rolki stanęły ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Beniamin


Auto: Matiz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 179
Skąd: z Łodzi
Wysłany: 2013-02-27, 13:01   

RIPER napisał/a:
a po 30 całość

tylko na co... i jaka jest pewność że będzie to lepsze niż SKF czy Gates czy LUK czy cokolwiek innego. Trzeba kurcze zaufać że wiedzą co robią. Na rynku części zamiennych są takie opcje:
- oryginały robione przez porządne firmy
- te same rzeczy pakowane w pudełka jakichś mniej znanych dystrybutorów
- zamienniki produkowane nie wiadomo przez kogo i dla kogo i nie wiadomo jakiej jakości, nieraz bardzo porządne nieraz kompletne badziewia
- jakieś na serio liche podróbki podróbek - z tym jest najgorzej bo nieraz mają nazwy czy wytłoczenia oryginałów...
Na co trafisz?
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-02-27, 13:08   

wszystko mam teraz INA, do tego pompa hepu i pasek conti, 40 tysięcy za mną ..



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2013-02-27, 20:16   

dlatego w matizie majac 120kkm mam jeszcze org pompe wody, widzac jakie mamy częsci ;)



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
@@Kamil@@
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-28, 08:04   

Tutaj znalazłem taką pompę tylko ona jakąś inna jest czy by pasowała do mojego matrixa? :
http://allegro.pl/ruville...3052757922.html
 
 
ferguson6600

Auto: MATIZ life
Imie: WłODEK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 85
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2013-02-28, 08:40   

Nie bo to jest do Matizów nowszych z silnikiem 1.0.
 
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-28, 15:15   

tak ma wyglądać: http://allegro.pl/skf-pom...3034532663.html

wybrałem najdroższą :D



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
wojak
Grupa Podlaska


Auto: matiz
Pomógł: 55 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 3194
Skąd: B-stok
Wysłany: 2013-02-28, 18:32   

butter18, Wychodzi na to, że ta też pasuje do 1.0:
DAEWOO MATIZ (KLYA) 0.8 F8CV 38 (52) 796 1998.09 - .
DAEWOO MATIZ (KLYA) 1.0 - 47 (64) 995 2003.01 - .
;d



Matiz części:
http://daewooforum.pl/temat81621.html
 
 
@@Kamil@@
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-05, 11:41   

W końcu znalazłem chwile czasu rozebrałem rozrząd i pompę.

więc tak:
pasek w miarę dobry (Bosch) jeszcze by chodził
rolka GMB już zaczyna ćwierkać
i pompa to jakiś wynalazek na zębatce pisze YU made in korea KAP LW 6203P (leje ośką )

i teraz nie wiem co zrobić kupować nowy pasek czy zakładać stary podejrzewam ze nowa pompa to dłużej nie pochodzi wiec liczę na jakieś 30-40 tysięcy ?

P.S Co to się wyrabia na tym świecie pompa powinna wytrzymać jakieś dwie wymiany rozrządu a nie odwrotnie;/
 
 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-05, 12:10   

Pasek rozrządu zdjęty to nowy winien być złożony.
 
 
@@Kamil@@
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-05, 13:19   

bylem w pobliskim sklepie z częściami
powiedzieli mi tak :
pasek gates 50zł
napinacz SKF 79zł
pompa jakaś japońska (chyba JC auto) 74zł

JC auto miał ktoś z tym do czynienia ?
 
 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-05, 13:41   

JC to chyba ta firma
http://www.autoczesci.aut...t,pr-62,jc.html
osobiście nie miałem nic od nich.
 
 
Radhezz
Strasz ;)

Auto: Matiz M100 / Lublin II typ 3384 '98
Imie: Radek
Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-05-20, 11:31   

Witam, odkopuję temat archeologiczny :D

Rok temu wymieniałem rozrząd na warsztacie cały komplet z pompą SKF, no i obecnie cieknie mi płyn przez pompę prawdopodobnie.

Jako że SKF to nie byle syf, a przejechałem mniej niż 5000km, mam lekkie obawy że sprawę skopano na warsztacie, bo akurat jak tam to robiłem to na zakładzie byli "praktykanci" (jak ziutek olej wymieniał to mi się słabo robiło, pół warsztatu pływało w starym oleju, a jak zalewał nowy to zalał cały silnik z góry na dół :omg: ).

Póki co zdjąłem górną osłonę paska rozrządu i widzę jakąś nie do końca wkręconą śrubę na krzyżak - czy tak ma być? :szok:

Po drugie, załóżmy że jest problem z niedokręconymi śrubami - da się je dokręcić bez ściągania paska? :myśli:



Lublin II typ 3384... Pożarniczy ;)
Matiz... wozidło.
 
 
wojak
Grupa Podlaska


Auto: matiz
Pomógł: 55 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 3194
Skąd: B-stok
Wysłany: 2019-05-20, 21:46   

Zrób zdjęcie tej śrubki. Sprawdź przypadkiem czy to zza kolektora nie ucieka Ci płyn. Jeśli z pompy to coś poszło nie tak przy wymianie.



Matiz części:
http://daewooforum.pl/temat81621.html
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt