X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] "Szarpie" gdy nie dotykam gazu.

Autor Wiadomość
akustycznie
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-20, 17:13   [Matiz] "Szarpie" gdy nie dotykam gazu.

Witam! Mam następujący problem. Wczoraj rozładował mi się akumulator, ładowałem prawie cały dzień, dzisiaj podłączyłem, zaprogramowałem obroty biegu jałowego (bieg ustawiony na luz, bez wciskania sprzęgła odpaliłem na 10 sekund zapłon, wyłączyłem, poczekałem 10 sek., przekręciłem kluczykiem w celu obrócenia wału korbowego (dosłownie na sekundę, żeby nie odpalić), wyłączyłem zapłon, odczekałem 10 sekund i zapaliłem silnik na kilka minut). Jednak teraz, gdy jadę na jakimś biegu i łagodnie zdejmę nogę z gazu to matiz "szarpie", tzn. znacznie spadają mu obroty i od razu jedzie wolniej (tak jakbym np. przy zbyt dużej prędkości zmienił z 3 na 2, ale trochę łagodniej). Jak trzymam minimalnie pedał gazu, to nic takiego się nie dzieje. Czy to przez źle ustawione obroty biegu jałowego?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
michasw
Espero pałer


Auto: Espero 1.5
Imie: Michał
Pomógł: 45 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 870
Skąd: TKA
Wysłany: 2011-10-20, 17:26   

Nie potrzebnie te wszystkie kombinacje. Odłącz jeszcze raz aku i po prostu odpal auto i daj mu się nagrzać i to wszystko. A jeśli to nie pomoże, to wina leży gdzie indziej.



serwus ;)
 
 
 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2011-10-20, 17:36   

-zapłon na 10sek
-powrót do pozycji wyłączenia
-od razu (z powrotem) musnąć rozrusznikiem
- i git

Sprawdź stan świec, filtra powietrza, krokowca, ja bym jeszcze sprawdził czy wszystko jest oky z przepustnicą (wyczyścił jeżeli trzeba).



 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2011-10-20, 22:34   

Volfodzio, skąd taki opis programowania ??
akustycznie, z tego co przeglądalem twój opis wiesz m/w o co chodzi z programoawaniem :piwo: ale w/g mnie teraz trzeba by bylo ogarnąć resztę , co do układu jak trochę pojeździsz nawet nie ustawionym jalowym z czasem się ustawi

a tutaj trzeba by poszukać może wyszła na jaw inna usterka ?? sprawdz co pisze kol Volfodzio, daj znać a później ew będzimy myśleć co dalej
ew jeszcze zobacz co komp mówi
http://daewooforum.pl/vie...?t=2869&start=0
może on nasunie przyczynę



pomogłem kliknij pomógł
 
 
borys42
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-21, 13:14   

a czy jak lekko dodasz gazu to tez szarpie badz dusi sie i jest mul ?? bo jak tak to swiece i kable wn i kopulka, palec do wymiany mialem to samo mozesz jeszcze kroka wyczyscic
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2011-10-21, 14:32   

w wersji pełnometrażowej
Cytat:
-po wyjęciu bezpiecznika ECM (Ef4 lub Ef19) i ponownym włożeniu (30-60sek ?)
-włączyć zapłon na 10 sekund
-wyłączyć zapłon
-obrócić wał korbowy za pomocą rozrusznika (nie uruchamiając silnika), a następnie wyłączyć zapłon (ew. uruchomienie silnika jest dopuszczalne)
-uruchomić silnik
Programowanie obrotów biegu jałowego zostało zakończone pomyślnie


Krzysztof Bujański "Matiz Daewoo" WKŁ 2000/2001 str. 65/66



 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt