Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Czesc wszystkim zapalam rano na PB lanosika 1.5 16v. Ruszam pedal gazu naciskam delikatnie i jest ok ale gdy dodam gazu to go dlawi i bardzio szarpie jaka moze byc przyczyna posiadam tez LPG i na tym jest ok
1 Kable WN zmienione
2 Filtr powietrza zmienione
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-10-23, 13:08
która generacja instalacji gazowej jak 2 to masz problem z autoadaptacją, czytaj na forum, temat wciąż wałkowany
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-10-25, 11:15
na początek sprawdź elektrozawory gazowe, do tego zrób próbę, zanim odpalisz rano przekręć parę razy zapłon żeby pompa zaciągnęła, nie wykluczam też, że możesz mieć to co naprawiałem już u kilu forumowiczy czyli uszkodzoną wiązkę przepustnicy, to też daje takie objawy, poprostu wiązka fabryczna w lanosie jest wadliwa i bardzo często jej naprawa pomaga w pełni
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Mam dokładnie taki sam objaw. Dławi na Pb ale tylko jak jest zimny. Wystarczy wkręcić na wyższe obroty i juz jedzie normalnie, ale jak złapie zamułe to muszę odpuścić gaz i wkręcić na obroty żeby poszedł. Już po minimalnym rozgrzaniu problem znika. Tak jakby czujnik temp silnika był walnięty i podawał do kompa dane że silnik jest gorący. Proszę o pomoc w diagnozie problemu.