Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
ze względu na oznaczenie poziome zmiana pasów będąc już na skrzyżowaniu jest wykroczeniem.
Z tego co ja widzę, nie ma tam linii ciągłej zatem jakie to wykroczenie? Jest mnóstwo skrzyżowań, na których można zmieniać pas. Sam cały czas piszesz o znakach poziomych, a linie ciągłe, przerywane to takież same znaki, linia przerywana zezwala na zmianę pasa gdzie się żywnie podoba
Dla mnie osobiście w tym skrzyżowaniu nie ma nic dziwnego, chcesz skręcić w lewo, musisz zmienić pas, oczywiście przepuszczając auta jadące tymże pasem, ponieważ pas którym aktualnie się poruszasz przechodzi następnie w pas do jazdy tylko w prawo. No a zmieniając pas wiadomo, musisz ustąpić pierwszeństwa autom poruszającym się pasem na który chcesz wjechać.
Jak dla mnie to jedno z wielu skrzyżowań i nie ma w nim nic nadzwyczajnego
Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor
Wiek: 49 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 605 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-12-09, 11:50
Widzisz kwiat_osz - jesteś pierwszy który myśli
Reszta uparcie próbuje wprowadzić przepisy na siłę których tu nie ma. A to rondo, a to przekraczanie linii a to inne.
Koledzy się mylą i to bardzo, ale uparcie próbują pokazać, że mają rację.
A ja spokojnie tłumaczę, że jedyne linie na skrzyżowaniu to przerywane te na zielono.
I na tym skrzyżowaniu zarówno z jezdni A jak i B pierwszeństwo mają pojazdy Z PRAWEJ !
powtórzę jeszcze raz: jedziesz prawym pasem przed skrzyżowaniem i we wszystkich 3 przypadkach zajmujesz PRAWY pas po wjechaniu na łuk, pierwszy od prawej, skrajnie prawy... może teraz zrozumiesz.
Jadąc lewym pasem przed skrzyżowaniem zajmujesz drugi pas od prawej, drugi od prawego krawężnika, drugi od skrajnie prawego.
wiec nie rozumiem niby jakim prawem ten na lewym pasie przed skrzyżowaniem ma Ci ustępować drogi na skrzyżowaniu
tak jak namalowałem w paincie na poprzedniej stronie tak są wytyczone pasy ruchu na tym skrzyżowaniu, i jeśli jedziesz w lewo z prawego pasa nie ustępując temu z lewej, wbijając sie na jego pas szykuj się na utratę zniżek.
wkleje jeszcze raz jak przebiegają pasy na tym skrzyżowaniu:
a co do tego:
A- z prawego pasa zajmuje skrajnie prawy, z lewego na środkowy
B-wyżej wyjaśniłem
zielony łuk- prawy pas łuku zajmuje skrajnie prawy pas, lewy na łuku zajmuje 2 albo 3ci od prawej,.
Powodzonka i szerokości
wiktorzi
Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor
Wiek: 49 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 605 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-12-09, 14:06
kolego Butter, wyjaśnię Ci bo nie rozumiesz, tylko czytaj ze zrozumieniem.
Ubzdurałeś sobie, że pasy wytyczone sa tak jak namalowałeś swoimi kreskami w paincie.
Otóż mylisz się i to bardzo ponieważ twoje kreski tracą ciągłość, właśnie przez ciągłość jezdni zielonej.
Co powoduje, że zarówno jezdnie A i B NIE MAJĄ CIAGŁOŚCI PASÓW na skrzyżowaniu a tym bardziej za skrzyżowaniem.
A jeżeli te jezdnie nie mają ciągłości to pojazdy wjeżdżające na zieloną jezdnię w taki sam sposób przekraczają przerywaną linię a co za tym idzie TEN Z PRAWEJ MA PIERWSZEŃSTWO.