Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Dokładnie 12 tematów niżej pisałem o tym problemie u mnie. Jakoś nikt jeszcze nie odpisał więc pogrzebałem w necie i zasięgnąłem języka na innym forum. Sprawa wygląda tak że jest do wymiany czujnik położenia przepustnicy (TPS). Myślę że tu nie ma co kombinować z regulacjami i szukaniu dziury w całym bo to jest nic innego jak potencjometr a te prędzej czy później się wycierają. Moja rada jest taka żeby zrobić tak jak ja i kupić nowy. W Potaku można teraz tanio kupić. Dzisiaj kupowałem i okazuje się że ktoś im to źle zaksięgował przez co mają orginalne za 55 PLN. Prowadzą też sprzedaż wysyłkową. Co do wymiany to jeszcze jej nie zrobiłem ze względu na brak odpowiedniego śrubokręta. Musi to być krótki i dość duży krzyżak. W przeciwnym razie pewnie trzeba będzie zdjąć przepustnicę.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa. Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorię z praktyką. Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Wymieniłem dzisiaj TPS-a, zrobiłem reset kompa i ..... błąd 22. Podejrzewam partaninę gaziarza (coś tam jest podpięte).
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa. Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorię z praktyką. Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2011-10-30, 07:09
robert_or3 napisał/a:
Myślę że tu nie ma co kombinować z regulacjami i szukaniu dziury w całym bo to jest nic innego jak potencjometr
A jednak warto sprawdzić zanim się wyda pieniądze
Do tego potrzebny multimetr oraz cierpliwość i umiejętność odnajdywania danych u wujka google
A jednak warto sprawdzić zanim się wyda pieniądze
Do tego potrzebny multimetr oraz cierpliwość i umiejętność odnajdywania danych u wujka google
Znam dobrze wujka google i podpowiadał mi różne rzeczy z uszczelką pod głowicą włącznie. Dobrze że wymieniłem TPS bo jego koniec i tak był bliski. Miał wytarte gniazdo od przepustnicy i trochę wyższą rezystancję niż nowy. Poza tym tutaj nie ma zbyt wielu chętnych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa. Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorię z praktyką. Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.