X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Vectra B

Autor Wiadomość
tomaszek9321

Auto: [był lani] obecnie MAZDA 323F 2.0 Ditd
Imie: Tomasz
Wiek: 28
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: Zbytowa /Bierutów
Wysłany: 2011-10-28, 15:34   Vectra B

Witam coraz bardziej mysle nad kupnem czegos nowego i zainteresowala mnie wlasnie vectra B w dieslu silnik 2.0. z doświadczenia to ojciec ma z 98r 1.8 16V i spalanie jakies 7.5L do 8L/10 czyli w miare jezeli chodzi o usterki to wymienil tylko sonde lambda czy jakos tak takto bezawaryjnie przez jakies 3 lata od zakupu do dzisiaj (nie mowie tutaj o częściach jak klocki, tarcze części ktore jak wiadomo sie zużywają i trzeba to wymienić) brat rowniez posiada ten model tylko z 97r i tak samo nic sie nie dzieje. Wiec chciałem was spytać co myslicie o silniku 2.0 w dieslu ? może ktos mial doświadczenie z tym silnikiem i moze cos o tym powiedziec narazie to taki przymiarki bo wsumie inne auta jakos mi sie nie podobaja chyba ze macie cos ciekawego tak do 7000PLN w dieslu
Czekam na odpowiedzi Pozdrawiam
tomaszek9321



http://polskajazda.pl/Sam...oo/Lanos/123514
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5396
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-10-28, 16:08   

I nie ma wszechobecnej rdzy?

99% egzemplarzy, które przejeżdża przez stację paliw na której pracuję ma jakieś zaprawki, poprawki albo dziury.



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
Jazz-
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-28, 16:10   

Miałem i nie mogłem patrzeć na rdzewiejące auto pomimo ciągłego pieszczenia. Nie polecam.
 
 
kapelusz
Grupa Wielkopolska
avatar darewnoo


Auto: Tico 0.8 6V LPG, Matiz Friend 0.8 6V LPG
Imie: Staszek
Wiek: 38
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 3712
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-10-28, 16:32   

a czemu diesel? od przyszłego roku jazda dieslem będzie nie opłacalna a na 2 miesiące to chyba nie kupujesz (już o kosztach napraw nie wspomnę) , nie lepiej leganzę lub nubire z gazem?



nie ważne ile na liczniku - ważne ile na zbiorniku

zdjęcia ze wszystkich spotów i zlotów Polskiego Forum Daewoo do obejrzenia w Galerii galeria.daewooforum.pl
 
 
tomaszek9321

Auto: [był lani] obecnie MAZDA 323F 2.0 Ditd
Imie: Tomasz
Wiek: 28
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: Zbytowa /Bierutów
Wysłany: 2011-10-28, 16:33   

u ojca nie ma rdzy nigdzie nawet malego ogniska rdzy ale u brata na tylnej klapie jest ale to jest od tego ze dostal w "tylek" i przez ponad półtora roku nic z tym nie robil i ruda wlazla (mysle ze jakby zrobil to odrazu nie odkładal tego to było by ok ) ale chodzi mi bardziej o silnik ten 2.0 w dieslu czy jest bardzo awaryjny itd o blache mniej sie martwie

hmm dlaczego diesel ogólnie mniejsze spalanie i myślę ze ma mocniejszego kopa przez turbinę (moge sie myslic może benzyniaki tez sa bardziej zwinne) aa i jak wiadomo ropke w Polsce można kupic po kosztach także i jakas oszczednosc tez by była



http://polskajazda.pl/Sam...oo/Lanos/123514
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5396
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-10-28, 16:46   

tomaszek9321 napisał/a:

hmm dlaczego diesel ogólnie mniejsze spalanie i myślę ze ma mocniejszego kopa przez turbinę (moge sie myslic może benzyniaki tez sa bardziej zwinne) aa i jak wiadomo ropke w Polsce można kupic po kosztach także i jakas oszczednosc tez by była


jak masz dojścia do oszczędności to sobie diesla kup ;d ale jak nie masz to nie radzę. Obecnie na stacji ceny:

ON 5,35zł a Pb 95: 5,27zł więc jak widać różnica jest. Niby się mówi, że diesel mniej pali, ale w trasie, a nie po mieście.



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
kapelusz
Grupa Wielkopolska
avatar darewnoo


Auto: Tico 0.8 6V LPG, Matiz Friend 0.8 6V LPG
Imie: Staszek
Wiek: 38
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 3712
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-10-28, 16:51   

mniejsze spalanie nie będzie miało znaczenia bo ceny ropy już są wyższe niż benzyny a mają jeszcze znacznie skoczyć w górę (chyba że będziesz jeździł na opal), a remont diesla jest znacznie droższy niż benzyny



nie ważne ile na liczniku - ważne ile na zbiorniku

zdjęcia ze wszystkich spotów i zlotów Polskiego Forum Daewoo do obejrzenia w Galerii galeria.daewooforum.pl
 
 
ax341

Auto: Audi 80 B4
Imie: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 79
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-28, 16:58   

W tych silnikach pada elektryka. Jeżeli Opel to tylko benzyna broń boże ISUZU.
 
 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2011-10-28, 17:01   

Gdybym miał brać Vectrę B i zależałoby mi na bezawaryjności i ekonomii szukałbym 1,7 TD, dużo tańsza w utrzymaniu i mniej awaryjna jednostka, do tego możesz lać do niej wszystko od kujawskiego po olej opałowy. Kolega niedawno przytulił vectrę B 1,7 td sedana, bez grama rdzy za 5tys zł z przebiegiem 7x równik. Na następne 2-3 lata nie spodziewa się wydatków z racji usterek.



 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 00:39   

tomaszek9321 napisał/a:
chodzi mi bardziej o silnik ten 2.0 w dieslu czy jest bardzo awaryjny itd o blache mniej sie martwie


Ople maja dobre diesle trwale i oszczedne ale maja wade, tzn pompy wtryskowe ktore padaja z nienacka, znam kilka przypadkow gdy ktos pojechal np pod sklep i juz spod niego nie odjechal, czy pojechal na wakacje i takze nie odpalil auta bo pompa padla, sama jej regeneracja to ok 1500 do nawet 3000 tys zalezy od warsztatu i tego co poszlo. Po za tym 7000 tys za vectre w dieslu to za malo jesli chce sie kupic zadbany egzemplarz. Bardziej rozejrzyj sie za 1.8 badz 2.0 w benzynie sa mniej kosztowne w eksploatacji choc maja wiecej czujnikow i czasem lubia padac a zamiennikow nie wolno stosowac w tych silnikach. Takze za 7000 polecam jak koledzy leganze badz nubire z gazem ale tylko 2.0. Co do 1.7 TD isuzu trwale ale demonem predkosci i przyspieszenia to to nie jest, raczej aby dotrzec z punktu A do punktu B. A rdza jest prawie na kazdej vectrze, niestety brak jakiego kolwiek zabezpieczenia robi swoje, chyba ze auto stalo non stop w garazu.
 
 
 
tomaszek9321

Auto: [był lani] obecnie MAZDA 323F 2.0 Ditd
Imie: Tomasz
Wiek: 28
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: Zbytowa /Bierutów
Wysłany: 2011-10-30, 10:44   

siwy7896 napisał/a:
tomaszek9321 napisał/a:
chodzi mi bardziej o silnik ten 2.0 w dieslu czy jest bardzo awaryjny itd o blache mniej sie martwie


Ople maja dobre diesle trwale i oszczedne ale maja wade, tzn pompy wtryskowe ktore padaja z nienacka, ....


no i o taka odpowiedz mi chodzilo aby ktos powiedział co w nich pada najczęściej co jest dobre a co złe także narazie dzieki teraz mam mniej więcej rozeznanie jesli chodzi o vectre i teraz czekac na przypływ gotowki i moze cos sie pomysli dzieki za odp temat mozna zamknac



http://polskajazda.pl/Sam...oo/Lanos/123514
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 10:50   

Powiem Ci jeszcze tak, ze ja sam zamiast nubiry chcialem vectre, ale ja rok temu mialem mniej kasy od Ciebie co prawda nie wiele mniej ale o 500 zl mniej i kupilem nubire bo za te pieniadze dobrej vectry nie znalazlem, kazda ktora ogladalem to byl szrot, byla stara i zazwyczaj w komisach. A nubiry sa mlode rocznikowo lepiej wyposazonie w standardzie od vectry, tzn vectre z 4 szybami w pradzie ciezko znalezc tak smao jak nubire tylko z 2 szybami bo wiekszosc ma 4. Druga sprawa to taka ze nubira silnik 2.0 ma z vectry lecz bez kilku akurat najbardziej awaryjnych czujnikow tzn przeplywomierza i czujnika walkow rozrzadu, i ma moc mniejsza o 3 KM vectra 2.0 ma 136 nubira 2.0 ma 133. Co prawda mialem vectre 1.6 i jezdzilem 1.8 komfort jest lepszy, lepiej sie prowadzi, lepsze hamulce, ale nie za takie pieniadze i to z rdza.
 
 
 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Wiek: 33
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-10-30, 12:01   

forum.opelklub.pl , albo Vectra Klub Polska. Też bym się bał o rdzę, bo jak się patrzy po ulicy to ciężko znaleźć VB nie przegnitą. Nubira II lepiej zabiezpieczona przed korozją i zazwyczaj lepiej wyposażona. Mareea też fajne auto, tez nie gnije, ładnie wyposażone i mnie sie podoba :) Jtd ponoć dość udane, ale może też jeszcze trafić 1.9 td.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt