X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[RomeK] Machina

Autor Wiadomość
Machina
Grupa Świętokrzyska


Auto: Leganza
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 550
Skąd: TK
Wysłany: 2011-10-29, 20:53   [RomeK] Machina

Do zaprezentowania mam cud naszej, polskiej motoryzacji. Romet 50T-1, który produkowany był w latach 1977-1981, trafił do mnie w ostatnim czasie. Kosztował grosze, posiada dokumenty z 80 roku, a ubezpieczenie było opłacane do dziś.
Zawsze chciałem nauczyć się jeździć jednośladem i niedługo to będzie możliwe.
Prace powoli postępują, co prawda, zaniedbuję przez to Tico, ale oba pojazdy niedługo będą w idealnym stanie :D


Na dzień dzisiejszy prowizorycznie, ale skutecznie zrobiona elektryka, silnik odpala, jeździ, zmienia biegi. Jeździ na tyle skutecznie, że złapał kapcia i opony są do wymiany :lol:
Liczę na wasz doping w przywracaniu go do życia.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-10-29, 21:18   

uwielbiałem zawsze zapach paliwa z rury takich dwusuwów ;d .
Doprowadź Rometa do dawnej świetności , a posłuży jeszcze długo :)



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 00:34   

Yoshi napisał/a:
uwielbiałem zawsze zapach paliwa z rury takich dwusuwów


Popieram, takze uwielbiam, sam mialem kiedys najpierw motorynke pony a potem ogara typ 200, teraz nawet poluje na takie cos ale.... ehh szkoda gadac, jeszcze kilkanascie lat temu MZ 251 mozna bylo kupic za grosze, dzis ponizej tysiaca tylko zaniedbane do remontu... Ja chcialbym ogara typ 200 ale takze sa drogie i ciezko znalezc cos fajnego...
 
 
 
Machina
Grupa Świętokrzyska


Auto: Leganza
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 550
Skąd: TK
Wysłany: 2011-10-30, 11:51   

Mnie się udało zakupić Rometa za 150 zł. Największą jego zaletą był fakt posiadania papierów. Motorower jak widać, zaniedbany, kable wygryzione przez myszy, silnik nie odpalał. Stał w stodole z 15 lat. Także trochę taki kot w worku.
W miarę włożonej pracy, dzięki koledze z forum (dzięki Banancio) silnik odpala, kable są przeciągnięte i lampy świecą. Po przejściu przeglądu rozkręcam go, czyszczę, maluję i doprowadzam do stanu fabrycznego.
Do jazdy potrzeba aktualnie dopieszczenia instalacji elektrycznej, regulacji gaźnika, odnowienia amortyzatora, nowych szprych, nowych opon i dętek. Myślę, że doprowadzenie go do stanu fabrycznego zmieści się w 500 zł.
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 13:20   

Za takie pieniądze to tylko pozazdrościć i to jeszcze z dokumentami. Po prostu super ale nie obrażając nikogo to na wsiach ludzie trzymają takie rzeczy czasem nie wiedząc o nich i jak są im nie potrzebne to sprzedają za śmieszne pieniądze. A kolega skąd dokładnie jest? Kielce czy okolice? Ja mam rodzinę w końskich i tam może będę szukał dla siebie jakiegoś motorku jako inwestycji. Kupić wyremontować postawić w stodole i raz na jakiś czas odpalać.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18692
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2011-10-30, 17:39   

To za rok w Staszowie widzę Rometa ? :D




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
matias700
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-30, 18:30   

Są takie cuda.. kumpel ma podobny tylko rometa 205 z papierami zarejestrowany, też troche trzeba podłubać ale pali jeżdzi hamuje skręca :) nikt nie chce dać więcej niż 300zł...
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-10-30, 19:04   

ja niedługo zaprezentuje swojego ;)



 
 
 
Machina
Grupa Świętokrzyska


Auto: Leganza
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 550
Skąd: TK
Wysłany: 2011-10-30, 19:07   

Finuś - jak dojedzie, to się przejadę :lol:
Matias - romet 205 miał premierę w 1986 roku. Rometa 50-T1 przestali produkować w 1981 roku. Jest to pierwszy dwuosobowy motorower i posiada 3-biegowy silnik. Lekka różnica jest.
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18692
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2011-10-30, 20:42   

matias700 napisał/a:
nikt nie chce dać więcej niż 300zł...


Czekaj jeszcze parę lat a będzie boom tak jak teraz na junaki ;d

Machina napisał/a:
jak dojedzie, to się przejadę


Da radę, nie macie tam górek także będzie dobrze :D




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
matias700
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-30, 21:53   

A to co on przedstawia na zdjęciu to nie ma czasem 2 biegów??(rama jak w starym komarze, komar miał podobny silnik i miał 2 biegi w ręce) Bo kumpel co to ma to ma właśnie taki silnik i ma 2 biegi. Chyba że jeszcze inne modele silnika też były.. Wiem że 3 biegi to miał ogar 200 który ma głowice poziomo a nie idącą do góry jak w tym modelu.
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-10-30, 22:09   

matias700 napisał/a:
A to co on przedstawia na zdjęciu to nie ma czasem 2 biegów??(rama jak w starym komarze, komar miał podobny silnik i miał 2 biegi w ręce) Bo kumpel co to ma to ma właśnie taki silnik i ma 2 biegi. Chyba że jeszcze inne modele silnika też były.. Wiem że 3 biegi to miał ogar 200 który ma głowice poziomo a nie idącą do góry jak w tym modelu.
komarek oryginalnie miał silnik na pedały następne modele były z takim jajowatym silnikiem i dopiero te z prostokątnym to są 2 biegówki w nodze zaadoptowane z kadeta a były też takie prostokątne robione do komarków i ogarów ze zmiana biegów w rączce, miałem takiego ogara jak kolega tylko zielonego ale ja miałem silnik od jawki ;)

[ Dodano: 2011-10-30, 22:18 ]
Machina napisał/a:
Finuś - jak dojedzie, to się przejadę :lol:
Matias - romet 205 miał premierę w 1986 roku. Rometa 50-T1 przestali produkować w 1981 roku. Jest to pierwszy dwuosobowy motorower i posiada 3-biegowy silnik. Lekka różnica jest.
ogar nie miał fabrycznie 3 biegowego silnika, montowany był silnik od jawy który miał 2 razy takiego buta, ale to już na szczególne zamówienie ty masz 2 a 3 wyglądała tak



 
 
 
matias700
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-30, 22:49   

Noo ten co wstawiłeś ma 3 biegi czyli to ogar 200. kolega u góry jak i ogar 205 mają 2 biegi w nodze. A komar z jajowatym silnikiem (bez pedąłów) 2 biegi w ręce ? dobrze mówie? :piwo:
 
 
Machina
Grupa Świętokrzyska


Auto: Leganza
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 550
Skąd: TK
Wysłany: 2011-10-30, 23:04   

Kod:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_50_T-1

Silnik Dezamet 019 był rozwinięciem "jajowatego" 017. Miał 3 biegi - mój do tej pory ma 3 :D
Potem zrezygnowano z tego silnika na rzecz Dezameta 023 z Rometa 205. Silnik 019 wychodził tylko właśnie w Romecie 50 T-1.
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-10-30, 23:14   

Machina napisał/a:
Kod:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_50_T-1

Silnik Dezamet 019 był rozwinięciem "jajowatego" 017. Miał 3 biegi - mój do tej pory ma 3 :D
Potem zrezygnowano z tego silnika na rzecz Dezameta 023 z Rometa 205. Silnik 019 wychodził tylko właśnie w Romecie 50 T-1.
no no 1-0-2 rozwiniecie jawoskiego jest na fotce która ja wkleiłem taki jak ty masz miałem i w komarku i ogarze i miał 2 biegi



to jest jawoski



a jeśli już tak twierdzisz ze w 50 T-1 masz 3 biegówkę to jest to silnik nie oryginalny bo ja ostatnio kupowałem silnik Dezamet 019 ;)



Ostatnio zmieniony przez Markon 2011-10-30, 23:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt