Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Do zaprezentowania mam cud naszej, polskiej motoryzacji. Romet 50T-1, który produkowany był w latach 1977-1981, trafił do mnie w ostatnim czasie. Kosztował grosze, posiada dokumenty z 80 roku, a ubezpieczenie było opłacane do dziś.
Zawsze chciałem nauczyć się jeździć jednośladem i niedługo to będzie możliwe.
Prace powoli postępują, co prawda, zaniedbuję przez to Tico, ale oba pojazdy niedługo będą w idealnym stanie
Na dzień dzisiejszy prowizorycznie, ale skutecznie zrobiona elektryka, silnik odpala, jeździ, zmienia biegi. Jeździ na tyle skutecznie, że złapał kapcia i opony są do wymiany
Liczę na wasz doping w przywracaniu go do życia.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-10-29, 21:18
uwielbiałem zawsze zapach paliwa z rury takich dwusuwów .
Doprowadź Rometa do dawnej świetności , a posłuży jeszcze długo
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 00:34
Yoshi napisał/a:
uwielbiałem zawsze zapach paliwa z rury takich dwusuwów
Popieram, takze uwielbiam, sam mialem kiedys najpierw motorynke pony a potem ogara typ 200, teraz nawet poluje na takie cos ale.... ehh szkoda gadac, jeszcze kilkanascie lat temu MZ 251 mozna bylo kupic za grosze, dzis ponizej tysiaca tylko zaniedbane do remontu... Ja chcialbym ogara typ 200 ale takze sa drogie i ciezko znalezc cos fajnego...
Mnie się udało zakupić Rometa za 150 zł. Największą jego zaletą był fakt posiadania papierów. Motorower jak widać, zaniedbany, kable wygryzione przez myszy, silnik nie odpalał. Stał w stodole z 15 lat. Także trochę taki kot w worku.
W miarę włożonej pracy, dzięki koledze z forum (dzięki Banancio) silnik odpala, kable są przeciągnięte i lampy świecą. Po przejściu przeglądu rozkręcam go, czyszczę, maluję i doprowadzam do stanu fabrycznego.
Do jazdy potrzeba aktualnie dopieszczenia instalacji elektrycznej, regulacji gaźnika, odnowienia amortyzatora, nowych szprych, nowych opon i dętek. Myślę, że doprowadzenie go do stanu fabrycznego zmieści się w 500 zł.
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 13:20
Za takie pieniądze to tylko pozazdrościć i to jeszcze z dokumentami. Po prostu super ale nie obrażając nikogo to na wsiach ludzie trzymają takie rzeczy czasem nie wiedząc o nich i jak są im nie potrzebne to sprzedają za śmieszne pieniądze. A kolega skąd dokładnie jest? Kielce czy okolice? Ja mam rodzinę w końskich i tam może będę szukał dla siebie jakiegoś motorku jako inwestycji. Kupić wyremontować postawić w stodole i raz na jakiś czas odpalać.
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
matias700 [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-30, 18:30
Są takie cuda.. kumpel ma podobny tylko rometa 205 z papierami zarejestrowany, też troche trzeba podłubać ale pali jeżdzi hamuje skręca nikt nie chce dać więcej niż 300zł...
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Finuś - jak dojedzie, to się przejadę
Matias - romet 205 miał premierę w 1986 roku. Rometa 50-T1 przestali produkować w 1981 roku. Jest to pierwszy dwuosobowy motorower i posiada 3-biegowy silnik. Lekka różnica jest.
Czekaj jeszcze parę lat a będzie boom tak jak teraz na junaki
Machina napisał/a:
jak dojedzie, to się przejadę
Da radę, nie macie tam górek także będzie dobrze
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
matias700 [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-30, 21:53
A to co on przedstawia na zdjęciu to nie ma czasem 2 biegów??(rama jak w starym komarze, komar miał podobny silnik i miał 2 biegi w ręce) Bo kumpel co to ma to ma właśnie taki silnik i ma 2 biegi. Chyba że jeszcze inne modele silnika też były.. Wiem że 3 biegi to miał ogar 200 który ma głowice poziomo a nie idącą do góry jak w tym modelu.
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-10-30, 22:09
matias700 napisał/a:
A to co on przedstawia na zdjęciu to nie ma czasem 2 biegów??(rama jak w starym komarze, komar miał podobny silnik i miał 2 biegi w ręce) Bo kumpel co to ma to ma właśnie taki silnik i ma 2 biegi. Chyba że jeszcze inne modele silnika też były.. Wiem że 3 biegi to miał ogar 200 który ma głowice poziomo a nie idącą do góry jak w tym modelu.
komarek oryginalnie miał silnik na pedały następne modele były z takim jajowatym silnikiem i dopiero te z prostokątnym to są 2 biegówki w nodze zaadoptowane z kadeta a były też takie prostokątne robione do komarków i ogarów ze zmiana biegów w rączce, miałem takiego ogara jak kolega tylko zielonego ale ja miałem silnik od jawki
[ Dodano: 2011-10-30, 22:18 ]
Machina napisał/a:
Finuś - jak dojedzie, to się przejadę
Matias - romet 205 miał premierę w 1986 roku. Rometa 50-T1 przestali produkować w 1981 roku. Jest to pierwszy dwuosobowy motorower i posiada 3-biegowy silnik. Lekka różnica jest.
ogar nie miał fabrycznie 3 biegowego silnika, montowany był silnik od jawy który miał 2 razy takiego buta, ale to już na szczególne zamówienie ty masz 2 a 3 wyglądała tak
matias700 [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-30, 22:49
Noo ten co wstawiłeś ma 3 biegi czyli to ogar 200. kolega u góry jak i ogar 205 mają 2 biegi w nodze. A komar z jajowatym silnikiem (bez pedąłów) 2 biegi w ręce ? dobrze mówie?
Silnik Dezamet 019 był rozwinięciem "jajowatego" 017. Miał 3 biegi - mój do tej pory ma 3
Potem zrezygnowano z tego silnika na rzecz Dezameta 023 z Rometa 205. Silnik 019 wychodził tylko właśnie w Romecie 50 T-1.
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-10-30, 23:14
Machina napisał/a:
Kod:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_50_T-1
Silnik Dezamet 019 był rozwinięciem "jajowatego" 017. Miał 3 biegi - mój do tej pory ma 3
Potem zrezygnowano z tego silnika na rzecz Dezameta 023 z Rometa 205. Silnik 019 wychodził tylko właśnie w Romecie 50 T-1.
no no 1-0-2 rozwiniecie jawoskiego jest na fotce która ja wkleiłem taki jak ty masz miałem i w komarku i ogarze i miał 2 biegi
to jest jawoski
a jeśli już tak twierdzisz ze w 50 T-1 masz 3 biegówkę to jest to silnik nie oryginalny bo ja ostatnio kupowałem silnik Dezamet 019
Ostatnio zmieniony przez Markon 2011-10-30, 23:32, w całości zmieniany 1 raz