Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Samochód już wśród żywych. Silnik na pokładzie i pierwsze kilometry przejechane. Wrażenia mam mieszane, (być może są to tylko moje niepotrzebne obawy) ponieważ na postoju silnik nie pracuje idealnie równo, co stwierdzam jedynie po wsłuchaniu się w jego pracę, gdyż obrotomierz nie wskazuje wahań i stoi w granicach 900 obr/min. Tak powinno być, czy mam podstawy do obaw? Następnie, w czasie jazdy poszarpuje przy rozpędzaniu z niższych partii obrotów, i tu też mam nadzieję, że to nic takiego. Być może ten typ tak ma? Natomiast nawiązując do pierwszych kilometrów, po cofnięciu przeze mnie licznika, wydaję mi się prawidłowym, przestał on nabijać kolejne kilometry. Co mogłem zrobić nie tak, lub przeoczyć podczas całej zabawy z korektą?
RavQrys, Te wszystkie zębatki poskładałeś prawidłowo? Pamiętam jak do nexii zakładałem zegary z obr to przy korekcie sie długo męczyłem żeby ustawić cały bębenek dobrze i cyferki w jednej linii.
Auto: Lanos New 1.6
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2014-05-31, 16:55
RavQrys, swiece zalozyles nowe? czy te co byly w silniku? jak z przewodami? no i czy przewody od cewki masz w dobrym stanie? olej nowy juz wlales? czy jeszcze na tym starym? pojezdzij troche wszystko musi sie poukladac
a jak ogolne wrazenia?
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
technik, tak. Tzn na początku może nie do końca równo ale dziś podjąłem jeszcze dwie próby i za drugim razem wyszło idealnie z cyferkami jak i z zebatkami, a licznik nadal nie nabija, ani górny ani dolny. Ogólnie to przy pierwszych kilometrach podczas gdy sprawdzałem silnik u mechanika nie działały obydwa liczniki od kilometrów i predkosciomierz, po dwóch nie udanych próbach naprawy usterki przez mechanika postanowiłem wrócić do domu z niedzialajacym całym zegarem środkowym, lecz zzerowalem ten dolny licznik i wszystko ruszyło. Po powrocie do domu zacząłem zabawę z korektą i teraz z środkowego zegaru działa jedynie predkosciomierz. Nie wiem o co kaman.
Damisss, świece są te co były, ale mam mało używane firmy bosch w starym silniku. W sumie to nie wiem czemu ich jeszcze nie zmieniłem. Kable od świec tez prawie nowki ngk z tego co pamietam. Te od cewki to nie wiem w jakim stanie, muszę looknąć. Co do oleju to jeszcze jest stary, bo jeszcze 100-tki nie zrobiłem. A ogólnie to jestem zadowolony tylko jeżdzę z dusza na ramieniu wsłuchując sie w każdy dźwięk który wydostaje sie z komory.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Frobo [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-31, 18:22
No i pięć - fajnie że silnik siedzi na pokładzie i pracuje jak pszczółka Co do licznika to czy gdzieś nie uszkodziłeś zębatek w napędzie licznika
Przyszła pora na odkurzenie tematu. Niedługo Lani dostanie nowe zawieszenie -60/-40, ale zanim go posadzę muszę poczekać jeszcze trochę na poduchy amortyzatorów. Ale nie to jest powodem napisania tego posta. Otóż planuję już zakup jakieś ciekawej felgi i opon, dlatego zanim dokonam wyborów chciałem Was zapytać o kilka rzeczy. Mianowicie: czy najlepszym rozwiązaniem do wspomnianego zawieszenia będzie felga o rozmiarze 16" ? Do tego szerokość 7 - 8j i et 35 będzie ok? Natomiast jeśli chodzi o opony to chyba wezmę 195/45r16 tylko jakie? Myślę o Nankang NS-2 195/45R16 84V http://allegro.pl/4x-opon...5169742941.html , KORMORAN GAMMA B2 195/45R16 84V http://allegro.pl/4x-opon...5193698205.html , lub ewentualnie FEDERAL SS-595 XL 195/45R16 84V http://allegro.pl/4x-opon...5184246033.html . Które z nich możecie polecić? Ja najbardziej skłaniam się ku kormoranom, mają najdłuższy okres gwarancji - 10lat. A wracając do felg to szukam czegoś z rantem w polerce i białym rotorem coś jak np. Japan Racing jr10 lub jr15. Te drugie mnie powalają
ale przy 16" niestety nie ma et 35 tylko 25 i mniejsze stąd też jedyne jakie znalazłem na tą chwile z et 35 to felgi Cades Eros tylko szerokość to 7j, nie wiem czy nie za mało jak na opone 195
Co o nich myślicie, macie propozycje innych ciekawych felg? nie ukrywam, że chciałbym mieć koło jak najszybciej
lukasz-333 Lanos by Łuki
Auto: Daewoo lanos 1,5 16v
Imie: Łukasz
Wiek: 29 Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Nowy Zbrachlin
Wysłany: 2015-03-30, 13:51
Według mnie najładniejsze był by te na ostatnim zdjęciu sam mam chęć na podobne Ja mam alu 14 i sam się zastanawiam nad 15-16 bo w 15 z et35 można coś wybrać a w 16 gorzej.. a jaki koszt zawieszenia takiego które planujesz kupić ?
lukasz-333, No wlasnie ciezko znalezc 16" z odpowiednim et. Zawieszenie juz skompletowalem, czekam tylko na poduchy :d co do kosztow to springi z amortyzatorami kosztowaly mnie 630zl wiec nie duzo Alu, ktore podales mial Tuner wiec wiem jak wygladaja na srebrnym sedanie mam mase zdjec tego lanosa.
Mufu94, jr15 mają et25
lukasz-333 Lanos by Łuki
Auto: Daewoo lanos 1,5 16v
Imie: Łukasz
Wiek: 29 Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Nowy Zbrachlin
Wysłany: 2015-03-30, 18:49
RavQrys te fele są kozackie no ale ból w tym że to ET ..
Damisss Grupa Kujawsko-pomorska iLoveMyDaewoo <3
Auto: Lanos New 1.6
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2015-03-30, 19:42
RavQrys, jeśli chodzi o felgi, to przy moim obniżeniu czyli jamex -35 gdzie opadło -70 mierzyłem 16x8 ET25 i przy oponie 195/40 opona oparła się przy mocowaniu zderzaka, i obcierało o rant pomimo tego że jest zagięty, a przy oponie 195/45 już wogóle bym tego nie widział :/ rant felgi minimalnie wystawał poza obrys auta, dlatego ja odpuściłem sobie FAKE XXR 527 (Japan JR11) :/ bo bez ingerencji w nadkola i wycinaniu mocowania zderzaka nie dało się by tym jeździć nawet samemu czy we dwójkę nie mówiąc o kimś z tyłu.
Co do opon to sam zastanawiałem się nad Federalami ale odpuściłem temat na rzecz Nanciangów AS1 opona ładnie się naciąga i podobno o wiele lepiej sprawuje się od NS2 co prawda bieznik wyglada trochę jak z malucha ale mi to nie przeszkadza, zrobiłem nimi już z 700km i w deszczu trzymają ok zdecydowanie pewniej samochód się prowadzi niż na Barum Bravuris 2 jakie miałem na 16"
Wybierając 7" przy tej oponie nie będziesz miał naciagu niestety sam miałem to na Rial'ach i coś tam wchodziło ale raczej nie można było tego nazwać naciągiem, przy takiej szerokości to opona 165/xx ale wtedy jazda na dojazdówce więc też lipa :/
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
Co do opon zobacz sobie Hankook Ventus Prime 2, w tych samych pieniądzach lub minimalnie droższe, zbierają bardzo dobre opinie, gwarancja dożywotnia (do żużycia bieżnika 1,6 mm)
Kupię fotel kubełkowy lub półkubełkowy antene automat lub manual. do lanosa hb,
Sprzedam: czarny zderzak tył b. dobry stan, boczki drzwi przód z dziurkami po korbkach,
Damisss, dlatego felgi japan racing muszę sobie odpuścić, bo nie mają odpowiedniego et przy rozmiarze 16". Znalazłem jeszcze dwa wzory: Infiny R1 16x7 et35 więc nie będzie naciągu :/ i trochę szersze keskiny kt4 16x7,5 et35
Tylko już nie wiem czy 16" będą wystarczające