X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Brak ładowania

Autor Wiadomość
mateusz2486

Auto: Nubira II 2.0
Imie: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2011-11-06, 14:30   [Lanos] Brak ładowania

Witam, mam chyba nietypowy problem z moim lanosem. Z dnia na dzień coraz gorzej odpalał aż w końcu w ogóle nie zakręcił. tak jakby było coraz mniejsze ładowanie. Alternator jest calkiem nowy (wymieniłem, myslałem ze to...) kontrolka ladowania dziala normalnie( gaśnie po odpaleniu) kostka przy alternatorze wyczyszczona, klemy również a mimo nie ma ładowania. Juz nie mam pomysłu co z tym zrobić... :niewiem: mam nadzieje ze wyraziłem sie jasno i że ktos ma jakis pomysł
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2011-11-06, 14:34   

A pomierzyłeś coś ??

Na różowym po włączeniu stacyjki powinno być 12V




 
 
 
mateusz2486

Auto: Nubira II 2.0
Imie: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2011-11-06, 15:36   

mierzyłem tylko napięcie na aku i na początku czy gdzies prąd nie "ucieka"

jutro sprawdze ten różowy, dzieki.
 
 
 
jurkrzy
Co ja tam wiem...


Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 933
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-06, 21:27   

No na początek zmierz napięcie na na klemach akumulatora na odpalonym silniku powinno być 13,8 - 14,8 [ V ] jak zgasisz silnik to powinno spaść do 12,9 - 13,2 (mniej więcej), bo jeśli wymieniłeś alternator na nowy i założymy że jest OK - no to w sumie wychodzi na to że to kable....
na różowym jak również brązowym powinno być takie samo napięcie (oczywiście tam jest " + " po włączeniu zapłonu)



Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
 
 
 
mateusz2486

Auto: Nubira II 2.0
Imie: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2011-11-06, 22:34   

napięcie na klemach oczywiście mierzyłem. na odpalonym i zgaszonym jest takie samo. około 12v
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Michuxfcb
Elektromechanik


Auto: Alfa Romeo 147
Imie: Michał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 254
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-06, 22:38   

A nie bierze ci nic prądu?




 
 
 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-11-07, 00:06   

Zmierz napięcie bezpośrednio na zacisku alternatora (na którym to sprawdź w książce, albo może ktoś Ci tutaj podpowie). Jak bezpośrednio na alternatorze nie będziesz miał odpowiednioego napięcia to altek jest winny.

Spróbuj jeszcze na ciepłym silniku konkretnie go przegazować, tak do 6 tys obr i wtedy zmierz napięcie.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2011-11-07, 06:47   

Jeszcze jedno mi przyszło do głowy, bezpieczniki sprawdzone ??




 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-07, 07:41   

U mnie podobne objawy, tylko wszystko w 2 dni :D
To był padający akumulator.

Jednego dnia wszystko się zaczęło, jak miał OGROMNE problemy z zakręceniem przy na przykład włączonym radio - jak się radio wyłączyło cykał ładnie, ale coraz gorzej.
Dźwięki z rozrusznika były jak w zwolnionym tempie :)
Kilka dni wcześniej wszystko bajeczka tak jak piszecie -> 14v na uruchomionym silniku, około 12 po nocy.

Tylko co z tego, że napięcie trzymał, jak nie było kopa :myśli:
 
 
 
mateusz2486

Auto: Nubira II 2.0
Imie: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2011-11-07, 11:31   

oczywiście wszystkie bezpieczniki są sprawne, prądu nic nie pobiera. zmierzyłem jeszcze w taki sposób. + miernika przyłożyłem do + na aku a - do silnika i pokazał ~14,6V. Czy to oznacza ze masa gdzieś "ucieka"?


Mam nadzieje ze takim sposobem nic nie popsułem... nie pomyślałem..
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-07, 12:36   

Miernikiem ciężko jest coś zepsuć ;)
Masą czyli - jest w zasadzie cała karoseria włącznie z silnikiem, więc możesz go wszędzie macać :)

Powiedz jeszcze, jak wyglądało to "coraz gorsze odpalanie" czym się objawiało, że rozrusznik kręcił i kręcił, czy tak jak umnie, kręcił baaaardzo wolno tak jakby brakowało mu powera, albo szybko szybko i coraz wolniej i wolniej obracał rozrusznik.
 
 
 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-11-07, 13:02   

mateusz2486 napisał/a:
do + na aku a - do silnika i pokazał ~14,6V


Czy to zonacza, że między + a - aku masz napięcie ~12V a w tym samym czasie między +aku a silnikiem ~14V ?



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
artur1979
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-07, 13:08   

Sprawdź kolego swój akumulator na zwarcie!

Miałem u siebie taki przypadek. Wymieniłem klemy, podciągnąłem pasek. Ładowanie na mierniku od 13 do ponad 14V i sam już nie wiedziałem co jest bo kontrolka świeciła na zielona na akumulatorze.
Samochodzik codziennie odpalał bez problemu, ale jak potrzebowałem więcej prądu przy rozruchu(wentylator, światła czy radio) to już klapa.
Pomyślałem i sprawdziłem na zwarcie. Po pierwszej probie nie odpalił a test pokazał 50A.
 
 
Aes
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-07, 13:28   

A ja miałam bardzo dobry akumulator i tylko pożyczyłam innemu, to od razu mi zepsuł i dzwonił, że auto nie odpala.... Na drugi dzień okazało się, że mój akumulator jest do wymiany. Wzięłam inny ze spalonego Nissana i odpala normalnie. I wszystko znienacka i bez objawów się stało.
 
 
viper-gutek

Auto: LANOS 1.5 SE LPG
Pomógł: 69 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 994
Skąd: Końskie (TKN)
Wysłany: 2011-11-07, 17:04   

mateusz2486 napisał/a:
oczywiście wszystkie bezpieczniki są sprawne, prądu nic nie pobiera. zmierzyłem jeszcze w taki sposób. + miernika przyłożyłem do + na aku a - do silnika i pokazał ~14,6V. Czy to oznacza ze masa gdzieś "ucieka"?


Mam nadzieje ze takim sposobem nic nie popsułem... nie pomyślałem..


Sprawdź masę na silniku i przy karoserii. Akumulator i alternator masz sprawny tylko nie masz styku i alternator nie ma jak prądu do akumulatora dostarczyć...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt