X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Espero] Wymiana plynu chlodniczego

Autor Wiadomość
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2011-11-13, 19:54   [Espero] Wymiana plynu chlodniczego

Witam szanownych forumowiczow....zapewne byl temat byc moze odswieze..przymierzam sie do wymiany cieczy co robi za plyn chlodniczy w moim desperado i stad pytanie-nie zaobserwowalem korka spustowego w chlodnicy..jak zlac syf caly z ukladu?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-11-13, 20:09   

bo nie ma korka wypnij chłodnie jak się zleje wtedy wypnij najniżej położony przewód



 
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2011-11-13, 20:17   

zwykle jak nie ma korka spustowego ( czy jest w espero nie wiem-w sumie nexia podobny silnik miałem taki zaworek właśnie na wspomnianym dalej wężu ) odkręca się wąż w najniższym punkcie układu czyli pewnie przy chłodnicy na dole



pomogłem kliknij pomógł
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2011-11-13, 20:19   

dzieki za info....tylko czy wypiecie weza w najnizszym pkt starczy zeby zlac wszystko z ukladu chlodzenia lacznie z potencjalnymi zanieczyszczeniami?
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-11-13, 20:26   

nie i nic z tym nie zrobisz chyba ze masz kompresor i spróbujesz przedmuchać ale raczej wątpię



 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2011-11-13, 20:29   

latem proponował bym jeszcze zalanie wodą w celu przepłukania układu ale w obecnych temperaturach może się okazać to trochę trudne



pomogłem kliknij pomógł
 
 
gandw

Auto: Lanos 1.4 8v S
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 533
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-11-13, 20:31   

Jeśli już płukać wodą to oczywiście destylowaną! A przy wymianie oczywiście nie uda się spuścić całego płynu, musiałbyś silnik rozebrać żeby wszystko wyleciało.



Daewoo Lanos Sedan 1.4 8v S + lpg
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2011-11-13, 20:32   

raz jeszcze dzieki za info-wg mnie temat do zamkniecia
 
 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-11-13, 23:35   

Warto wyjąć całą chłodnice i ją dokładnie wymyć od środka i na zewnątrz po przysznicem. Zamiast kompresora można też dmuchać ustami, np w jeden z węzy ogrzewajacych reduktor. A najlepiej to podłączyć wąż z wodą bieżącą i konkretnie przepłukać układ.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-11-14, 00:04   

marcij napisał/a:
Warto wyjąć całą chłodnice i ją dokładnie wymyć od środka i na zewnątrz po przysznicem. Zamiast kompresora można też dmuchać ustami, np w jeden z węzy ogrzewajacych reduktor. A najlepiej to podłączyć wąż z wodą bieżącą i konkretnie przepłukać układ.
no jasne jak masz ze 2 atmosfery w płucach i grasz w Orkiestrze Reprezentacyjnej Wojska Polskiego na Tubie ;) :lol:



 
 
 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-11-14, 12:54   

Jak się nie ma kompresora, to jakoś sobie trzeba radzić. Ja wydmuchałem na tyle, że trochę syfu wyleciało i weszło mi 6,5 litra swieżego płynu. Układ ma chyba niecałe 7, więc wiele w środku nie zostało.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-11-14, 13:01   

marcij napisał/a:
Jak się nie ma kompresora, to jakoś sobie trzeba radzić. Ja wydmuchałem na tyle, że trochę syfu wyleciało i weszło mi 6,5 litra swieżego płynu. Układ ma chyba niecałe 7, więc wiele w środku nie zostało.
to był taki mały OT ;) :D



 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt