Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
jak w temacie mam tak duże napięcie (sprawdzone na markowym mierniku) na akumulatorze a mimo to rozrusznik słabo kręci podłączyłem prostownik na 2 minuty (12A) i prawie mi silnik wyrwało tak zakręcił,rozrusznik wymieniony na inny używany i dalej to samo.Akumulator umiera?? ładowanie jest 14,5V pokazuje gdy silnik pracuje
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Aes [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-14, 13:10
Masz zwarcie w akumulatorze. Jest do wymiany.
Volfodzio
Auto: Renault Megane 1.6 K4M Pomógł: 31 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2096 Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2011-11-14, 18:29
Gdzie podłączyłeś ten prostownik ? I to 12A mam nadzieję, że to nie był prąd ładowania tylko max zakres...
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2011-11-15, 00:16
o ile podłączyłeś się pod klemy - zobacz w jakim stanie może słaby styk klema aku ( proponuje wy#%&^ (wyrzucić) org klemy i zamienić je skręcanymi jak w normalnych samochodach
a tak ogólnie 2min = 0.033333 h
prąd ładowania 12 A ( mam nadzieję że taki nie był ale tak dla potrzeb posta )
12A * 0,033333 = 0.4 Ah
prąd rozruchu to by był z tego na kilka sekund
a co do rad :
napięcie na aku 13,25 V mierzone zaraz po zgaszeniu samochodu
dla oceny stanu proponuje
- zmierzyć napięcie zaraz po zgaszeniu samochodu i na następny dzień
-jeśli będą się bardzo różniły:
zmierzyć prąd płynący z aku bez kluczyka w stacyjce
odłączyć aku ( jedna klema ) na noc i zmierzyć rano czy spadek napięcia będzie równie znaczny jak wcześniej ( jak tak aku ----> szrot ) jeśli nie należy się przyjrzeć instalacji co zżera prąd mój matiz potrafi prawie 2 tyg stać i odpalić bez problemu
pomogłem kliknij pomógł
darian [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-16, 08:16
8A skuteczne 12A w szczycie,
artur_jaw napisał/a:
napięcie na aku 13,25 V mierzone zaraz po zgaszeniu samochodu
tak było
Volfodzio napisał/a:
Gdzie podłączyłeś ten prostownik
do klem
będę dzisiaj działać
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2011-11-16, 12:19
darian, a wiesz że max prąd ładowania to 1/10 pojemności aku
podejrzewam że masz 35-40 Ah więc max prąd ładowania 3,5-4 A
pomogłem kliknij pomógł
darian [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-16, 15:05
niestety nie mam innego prostownika a ten który mam podobno sam się ustawia full-automat
sprawdziłem i mam spory pobór prądu z instalacji gazowej, chyba bez elektryka się nie obejdzie jutro foto