Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-11-20, 19:52 [Nubira II ] Na gazie nie przekracza 2000 obrotów
Problem jest następujący:
Po ostatnim tankowaniu(zbiornik był praktycznie pusty) Nubi na gazie nie chciała wchodzić powyżej 3000 obr/min. Ponieważ nie miałem czasu podjechać do gazownika przejeździłem tak 100 kilometrów. Niestety po tym przebiegu zepsuło się bardziej i już na 2000 obr/min Nubi się dławi i nie chce jechać. Na benzynie jeździ bezproblemowo. Czy problemem może być z winy gazu złej jakości(tankowanie na Orlenie) ? Czy też może to jakaś grubsza sprawa?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2011-11-20, 20:24
jaka instalacja jaki ma przebieg samochód i ile na gazie
robiłeś coś ostatnio filtry itp wymieniane ostatnio
a jakieś błędy wyskakują
pomogłem kliknij pomógł
Prezes mp79
Auto: posiadam
Imie: :niny Pomógł: 114 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3550 Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2011-11-20, 20:25
Niedogrzany silnik. Przejedź parę kilometrów na benzynie i dopiero wtedy przełączaj na LPG.
katny [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-20, 20:56
Instalacja Elpigaz więc chyba 2 generacja. Przebieg 150 tyś z tego na gazie ok 90 tyś. Ostatni przegląd instalacji ok 8 tyś km temu. Nie mogę sam przełączyć na gaz, robi mi się to automatycznie. W tym tygodniu jestem umówiony na wymianę termostatu bo silnik ma ok 70 stopni. Ale czy ma to związek?
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2011-11-20, 21:02
no do poprawnego działania inst wystarczy temp płynu ok 30-40 st a patrzyłeś czy podczas jazdy parownik nie jest zaszroniony
a jakie robisz średnio przebiegi jakieś trasy czy do przysłowiowego sklepu za rogiem
pomogłem kliknij pomógł
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
katny [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-20, 21:08
Na parownik nie zwróciłem uwagi, ale dzisiaj przy plus 7 stopni też nie chciał jechać na gazie. Z tego co sobie przypomniałem to po przełączeniu na gaz mogę go podkręcać podczas postoju, na luzie do wysokich obrotów bez problemu no a podczas jazdy dzieje się wiadomo co. Po odpaleniu jadę min 10 kilometrów, a średnio to ok 20.
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2011-11-20, 21:11
z moich rad 1 zobacz filtry oraz sprawdź czy nie bierze lewego powietrza a co do samego gazu w sumie zatankowanie na sprawdzonej stacji odpowie ci czy to nie przypadkiem wina złej jakoci zatankowanego wcześniej
pomogłem kliknij pomógł
gandw
Auto: Lanos 1.4 8v S Pomógł: 19 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 533 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-11-20, 21:58
Albo membrany parownika już zesztywniały, trzeba będzie regenerować.
Daewoo Lanos Sedan 1.4 8v S + lpg
katny [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-23, 22:08
Dawno na forum nie byłem więc dopiero teraz podaje rozwiązanie. Padł reduktor od gazu. Po wymianie wszystko śmiga bardzo dobrze, a zużycie gazu spadło o litr na 100 km.