X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


TECHNOLOGIA LAKIEROWANIA ( UPROSZCZONA )

Autor Wiadomość
tutek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-21, 17:20   TECHNOLOGIA LAKIEROWANIA ( UPROSZCZONA )

TECHNOLOGI ALAKIEROWANIA W PODPUNKTACH UPROSZCZONA

»Jak my to robimy:
-Pierwszą i zasadniczą czynnością jaką wykonujemy jest umycie naprawianych elementów zmywaczem antysilikonowym,następnie szlifujemy obszar przeznaczony do naprawy papierem sciernym o gradacji 150-240 maszyną oscylacyjną na sucho.


-Następnie nakładamy dwuskładnikowy podkład epoksydowy -jedną pełną warstwę


-Szpachlowanie jeżeli zachodzi taka konieczność oraz szlifowanie szpachli specjalnymi siatkami o gradacji 80-240(na sucho)).


-Na właściwie wyszlifowaną powierzchnię nakładamy jedną cienką warstwę podkładu epoksydowego po wyschnięciu epoksydu nakładamy podkład wypełniający.


-Wysuszony podkład szlifujemy na sucho papierami lub siatkami o gradacjach od 360-1000.


- Maskujemy papierem parafinowym,miejscowe przetarcia do "gołej" blachy przetryskujemy cienką warstwą podkładu antykorozyjnego w aerozolu,następnie nanosimy w jednej pełej warstwie specjalny podkład w technologi "mokre na mokre" w kolorze zalecanym przez producenta lakieru bazowego.


-nakładamy odpowiednią ilość warstw lakieru bazowego wodorozcieńczalnego który spełnia najnowsze normy dotyczące ochrony środowiska naturalnego ,po wysuszeniu nakładamy lakier bezbarwny UHS lub HS .
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt