X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Nexia 1.5 8v UPG a może coś jeszcze ??

Autor Wiadomość
piter1575

Auto: Nissan primera p12 , p11.144 dieselkombi
Imie: Piotr
Pomógł: 28 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 802
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-25, 09:04   Nexia 1.5 8v UPG a może coś jeszcze ??

Witam mam do wymiany upg tzn. cisnienie z tloków idzie na plyn ale jeżdziłem z popuszczonym korkiem od płynu i było cały czas ok (zrobiłem tak jakieś 30tys km) plyn nie ubywał. Wczoraj przy dodaniu gazu stracił moc i pracuje na 3 gary (nie pracuje ten przy rozrzadzie. Jak samochod pracuje kapie olej z wylotu kolektora i strasznie kopci (po stracie mocy przez 10km wcieło 1,5l oleju) i teraz pytanie czy UPG skończyła sie całkowicie czy padł jakiś zawór lub pierscień. Iskra jest (nawet przekladalem inne kable i swiece) Swiece zalewa olejem. przed wymiana chce sprawdzic jeszcze cisnienie na garach. Do wymiany kupilem upg , uszczelki pod kolektory i pokrywe zaworów. Do tego gumki(uszczelniacze zaworów) rozrzad pompe wody pasek klinowy i swiece. Czy coś jeszcze jest potrzebne?? Oczywiście o wymianie oleju i plynu nie wspominam bo to jest oczywiste ;) . Gdzie najlepiej splanowac głowice w bydgoszczy?? Jakie będą potrzebne klucze i ewentualnie wszystko o czym zapomniałem.
z góry dzieki za pomoc :piwo:
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Alojz
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-25, 10:07   

To sobie elegancko dorżnąłeś silnik. Myślałem, że to tylko warsztat w mojej firmie odstawia taką lipę która kończy się kapitalką a tu proszę ktoś na własne życzenie. Kopci na niebiesko oczywiście? No i skoro świece zalewa Ci olejem to pełną listę zakupów uzyskasz dopiero po otwarciu silnika (pierścienie, panewki). Zmierz kompresję, ale raczej szykuj się na kapitalny remont choć może któryś gar się uratował. Jak miałeś walniętą UPG to płyn w zbiorniczku mogłeś mieć, ale chłodzenie mogło być nie odpowiednie bo ciągnął powietrze. Zbiorniczek wyrównawczy nie był mokry? Mogło wywalać utrzymując ciągle poziom.
 
 
Gość

Wysłany: 2011-11-25, 12:32   

piter1575,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.
 
 
piter1575

Auto: Nissan primera p12 , p11.144 dieselkombi
Imie: Piotr
Pomógł: 28 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 802
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-26, 19:37   

nie zbiorniczek nie byl mokry. Tak kopci tak jakby na niebiesko ale dopiro od czasu jak przestal palic na jeden gar spaliny maj ostry zapach niedopalonego paliwa (ale to wydaje mi sie normalne jesli mieszanka sie nie zapala)dzisiaj autko wstawiłem do mechanika. Zobaczymy co powie :P
 
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-26, 19:52   

brak reakcji więc zamykam twój temat
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt