Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-11-27, 12:58 [Matiz] ucieka na prawą stronę.
Hej
od dwóch dni zauważyłam, że mój szkodnik ucieka na prawą stronę i to dość mocno. Sprawdziłam poziom powietrza w oponach i jest książkowy... czy to możliwe, że zbierzność się rozregulowała ? Macie jakieś pomysły co konkretnie sprawdzić i jaka może być przyczyna?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2011-11-27, 13:12
A jakaś głębsza dziurka w jezdni nie została ostatnio zaliczona albo wysoki krawężnik
Podczas jazdy na wprost kierownica jest równo
Znasz dobrze przeszłość auta
Proponuję sprawdzić drążki, luzy zawieszenia i zbieżność
kasiulla [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-27, 13:27
no cóż przy naszej nawierzchni ciężko nie zaliczać dziur wiec z pewnością w niejedną wpadłam. Tak kierownica jest równo tylko jak ją puszczam samochód ucieka. Czy znam przeszłość nie bardzo, mam go od 2 lat i systematycznie wymieniam części ponieważ poprzedni właściciel po za dolewaniem do baku chyba nic z nim nie robił ;/
[ Dodano: 2011-11-27, 13:28 ]
drążki były wymieniane w tym roku
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2011-11-27, 13:58
Myślę że najlepiej podjechać do dobrego warsztatu na sprawdzenie zawieszenia i geometrii, nie wiem czy można jeszcze coś wymyślić innego
butter18 Mobilek
Auto: Matiz
Imie: Mateusz Pomógł: 165 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 3111 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-27, 14:15
Jeszcze nie włączając tematu nasunęły mi się 3 standardowe diagnozy:
powietrze w kołach- wyeliminowałaś
zbieżność- skoro było ruszane coś w ukł kier to zdarza się ze ustawiają tak że szkoda gadać
tłoczek się zastał i ciągle hamuje- wystarczy dotknąć felgę po kilku kilometrach czy jest ciepła.
Powodzonka i szerokości
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
kasiulla [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-27, 16:12
oki to jeszcze to zweryfikuje
dzięki za pomoc
butter18 Mobilek
Auto: Matiz
Imie: Mateusz Pomógł: 165 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 3111 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-27, 17:39
jeszcze z tyłu sprawdź jeśli jest opór jednego z kół z tyłu to także przód może uciekać lekko w bok w Twoim przypadku jest to koło tylne prawe. oczywiście przede wszystko na przodzie sprawdź.
Powodzonka i szerokości
horus790 [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-27, 19:14
Ja obstawiam końcówki drążków. Pewnie się już kończą. Miałem tak samo. Na prawym kole jest zawsze większe zużycie bo jest bliżej pobocza i częściej zalicza nierówności.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-11-27, 21:22
horus790 napisał/a:
Ja obstawiam końcówki drążków
kasiulla napisał/a:
drążki były wymieniane w tym roku
czytasz wogóle co ludzie piszą
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw