X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Szarpanie na biegu jałowym

Autor Wiadomość
mirek19934


Auto: Nexia GL
Imie: Mirek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 374
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 2011-12-04, 07:41   [Nexia] Szarpanie na biegu jałowym

Witam, Otóż od dłuższego czasu mam problemy z obrotami na biegu jałowym. Występuje to zwłaszcza na gazie, na benzynie jakoś mniej odczuwalne. Jakieś pół minuty obroty są w miarę równe i stabilne (nie mam obrotka żeby sprawdzić jakie są) a potem silnik zaczyna szarpać i przenosić drgania na budę, słychać to najbardziej na tłumiku. Do tego jak dodam gazu i puszczę to silnik jakby chciał zgasnąć gdy obroty zchodzą do swoich okolo 800, wydaje się jakby spadały na jakies 600 jest chwile martwy punkt i potem znowu się podnoszą. Wymieniłem palec rozdzielacza, przewody WN, kopułkę zostawiłem bo nie jest wypalona. Filtr gazu na razie wyjąłem i muszę kupić nowy. Może jest reduktor zatkany? Ma już 10 lat, od czasu do czasu reguluje przepływ gazu na biegu spoczynkowym przy reduktorze ale po kilku dniach znowu dzieje się to samo czasem nawet tego samego dnia. Wie ktoś co może być przyczyną? :omg:
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-12-04, 08:18   

A czy po rozgrzaniu silnika objawy szarpania ustępują ?



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
mirek19934


Auto: Nexia GL
Imie: Mirek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 374
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 2011-12-04, 09:05   

Właśnie nie ustępują. Na zimnym silniku na gazie gaśnie albo strasznie szarpią obroty bo wiadomo gaz zimny nie chce się spalać. Nie wiem jaką generację gazu mam. Objawy sprawdzane na optymalnej temperaturze silnika. Słyszałem, że w reduktorze zbiera się parafina czy jakiś olej i trzeba go czasem spuszczać, widziałem pod spodem śrubę spustową chyba do tego. :myśli:



Japonia, dobra i niedroga, jeździ aż odpadnie podłoga
 
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-12-04, 09:35   

Kol. - nie dbasz nic a nic o samochód i masz tego efekty
Zajrzyj na nexiomanię
 
 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Renault Laguna III GT 2,0T
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1103
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-12-04, 09:41   

1)ja tak mialem ( delikatne szarpniecia ) jak sonda mi padala .. zeby bylo ciekawiej jak ja sprawdzalem to byla ok , nie bylo tez zwiekszonego spalania etc natomiast te delikatne szarpniecia
2) krokowiec i przepustnica do czyszczenia + jezeeli to nic nie da nowy krokowiec ;-)



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-12-04, 09:48   

Pietia(lania) napisał/a:
jezeeli to nic nie da nowy krokowiec

Zastanów się co piszesz . Narażasz kol. Mirek na zbędne, nieuzasadnione wydatki.
 
 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Renault Laguna III GT 2,0T
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1103
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-12-04, 10:01   

napisalem wyraznie ze najpierw przeczyscic u mnie nic nie dalo czyszczenie jak szarpal tak szarpal kupilem nowy krokowiec i problem zniknal przynajmniej glowny problem zniknal


ps pisze z wlasnego doswiadczenia + to co mi mowil gazownik


u mnie szarpanie przestalo wystepowac gdy wymienilem krokowca + sonde + czujnik temperatury cieczy

kol. Mirek napisal ze ma falowania biegu jalowego co w 90% odpowiada krokowcowi ,



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-12-04, 10:17   

Pietia -sprawa dotyczy gazu .
I 10-cio letniego reduktora , który nadaje się tylko na przetop
 
 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Renault Laguna III GT 2,0T
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1103
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-12-04, 10:33   

"Witam, Otóż od dłuższego czasu mam problemy z obrotami na biegu jałowym. Występuje to zwłaszcza na gazie, na benzynie jakoś mniej odczuwalne."

tak wiec na PB tez jest tylko mniej ;-)
 
 
 
mirek19934


Auto: Nexia GL
Imie: Mirek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 374
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 2011-12-04, 10:42   

stifff napisał/a:
Kol. - nie dbasz nic a nic o samochód i masz tego efekty
Zajrzyj na nexiomanię


Co masz na myśli? Auto kupiłem nie dawno i właśnie powoli doprowadzam go do stanu użytecznośći. Ten problem zaczął się pojawiać chyba odkąd temp zaczęła spadać ponizej 10*C. Auto mam dopiero trzeci miesiąc i w miarę możliwości finansowych staram się wymieniać wszystko na bieżąco

Odnośnie czyszczenia przepustnicy to jutro postaram się to zrobić. Ostatnio przy zmianie rozrządu właśnie zauważyłem po zdjęciu rury dolotowej, że przepustnice mam zasyfioną. Czy można to wyczyścić bez zdejmowania czy najlepiej zdjąć i wtedy wyczyścić? Spotkałem się kiedyś, że golf trzymał obroty 2tyś/min i przywieszał się krokowiec wtedy a u mnie to nie wiem bo obroty ma normalne ale szarpią jakby nie chodził na wszystkie baniaki.
Ostatnio zmieniony przez mirek19934 2011-12-04, 10:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-12-04, 10:46   

I od tych pierwszych słów powinien zaczynać się Twój post.
Nie będę zgadywał kiedy ,co i jak.
 
 
mirek19934


Auto: Nexia GL
Imie: Mirek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 374
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 2011-12-04, 10:53   

Chociaż nie jestem pewny czy reduktor jest od nowości ale tak przypuszczam, instalacja ma 10 lat, tego roku zmieniłem butle LPG ponieważ skończyła się homologacja a reduktor jest brudny i wygląda jakby był od początku instalacji. Mam też taki objaw odkąd zaczęło się robić zimno, przychodzę rano, pompuje paliwo, odpalam silnik załapuje, szarpie i gaśnie, czasem raz i potem zapala już a czasem nawet 5 razy tak zrobi zanim odpali.

Więc zrobiłem testy przed chwilą na Pb. Po odpaleniu odłączyłem map sensor, wyświetlił się check, auto lekko straciło obroty po czym jakby normalnie pracowało. po odpięciu wtyczki od krokowca nie znieniło się zupełnie nic. Silnik jak chodził tak chodzi. Na benzynie obroty są stabilne. Nie potrafie odczytać błedów:( gubie się w tym ;/
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt