X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Olej do lanosa przy 180 tys + padnięty simering

Autor Wiadomość
krzemiroslaw

Auto: Lanos
Imie: Andrzej
Wiek: 47
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 198
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-12-05, 00:50   [Lanos] Olej do lanosa przy 180 tys + padnięty simering

Witam. Czas nastał aby wymienić olej. Mój mechanik mówi, że mam kupić tylko i wyłącznie mineralny, pomimo tego że się upieram przy półsyntetyku.
Problem polega jeszcze na tym, że puścił mi simering pomiędzy skrzynią a silnikiem (nie wiem czy w skrzyni czy silniku) i trochę oleju ubyło. Mechanik wymieniając rozrząd dolał z 0,5 litra mineralnego, ponieważ poziom był praktycznie poniżej minimum (nie spytał o zgodę).
Co zrobić w takiej sytuacji? Pchać się w mineralny skoro już nalał trochę czy kupić półsyntetyk?
Myślałem nad valvoline, ale nie wiem czy jest sens? Ubyje więcej niż litr oleju na miesiąc poprzez ten simering? (bo jeżeli więcej to nie ma sensu drogiego zalewać)?



 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Gość

Wysłany: 2011-12-05, 00:53   

krzemiroslaw, czego byś nie nalał to i tak wyleci . Osobiście został bym przy tym co masz , ale najpierw zajął bym sie wyciekiem .
180 tyś to dopiero połowa silnika , mineralnym szybciej zakończysz jego żywot .
Pół litra krzywdy nie zrobi , ale zmień tego " mechanika " na jakiegoś mechanika .
 
 
wlodek_ek

Auto: lanos 1.5 16V + LPG
Imie: Włodek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 67
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 104
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-12-05, 21:06   

Witam, już komuś odpisywałem, jam 247 tys. i dalej leję 5W30 DAEWOO i jest OK. Szkoda silnika.

[ Dodano: 2011-12-05, 21:07 ]
Przepraszam, błąd w pisowni - ja mam 247 tys.



Jeżeli uważasz, że pomogłem to kliknij + pomógł
 
 
krzemiroslaw

Auto: Lanos
Imie: Andrzej
Wiek: 47
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 198
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-12-07, 13:30   

Słuchajcie a powiedzcie mi czy przy wymianie tego simeringu trzeba wymieniać olej (lub czy go pójdzie na tyle że trzeba wymienić)?
Mam zamiar kupić olej i zdiagnozować ile leci, wtedy szykować się na naprawę bo z tego co czytałem trzeba się liczyć z wydatkiem + - 300 zł
A jeżeli przy wymianie tyle go ubędzie, że trzeba będzie zalać to nie ma sensu wymieniać.
Generalnie chciałbym się wstrzymać z naprawą, bo niedawno kupiłem gumy, wymieniłem rozrząd i wydatków jak na jeden miesiąc będzie za dużo ;)



 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt