Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: posiadam
Imie: :niny Pomógł: 114 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3550 Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2011-12-06, 17:24
Kondi napisał/a:
Sory za OT, ale nie mogę wyjść z podziwu jak Wy to robicie?
To jest kwestia przewidywania pewnych sytuacji - jak widzę, że daleko przede mną jest zielone światło albo kilkaset metrów przed nosem zapala mi się czerwone, to zdejmuję nogę z gazu. Przyspieszanie na zmianę z hamowaniem to zaprzeczenie ekonomicznej jazdy.
Może też być i tak, że po prostu mam super auto.
Kondi napisał/a:
[W trasie (auto praktycznie jeździ tylko w mieście) spalanie wyszło na poziomie 11-12l jadąc 120 - 130km/h
W wakacje 2005 nubira spaliła mi raz 15/100, ale cały zbiornik wypaliłem wtedy na mieście na krótkich odcinkach i z włączoną klimatyzacją.
Kondi napisał/a:
+/- 180km/h miałem wrażenie, że Nuba spaliła 100/100
Moja nie osiąga już takich prędkości
Kondi napisał/a:
Nie wierzę, że Nuba w kombii pali 10 l lpg w mieście.
Moja pali, chociaż ostatnio nie chce mi się od razu przełączać na LPG; muszę rozgrzewać silnik, jadąc na 95. Jeden kolo z innego forum (na tym zresztą też się udzielał) pisał kiedyś, że jechał w nocy z Krakowa do Giżycka i nuba łyknęła mu 7/100. Myślałem, że spadnę z krzesła, bo on ma kombiaka 2,0. Ale w te wakacje szczęka podniosła mi się z gleby, bo i ja swoją landarą zbliżyłem się do tego wyniku
Kondi
Auto: Musso, Mazda6 2.2 , Polonez 1984r 2.0 TC
Imie: Konrad Pomógł: 26 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Lip 2009 Posty: 801 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-06, 18:00
Prezes napisał/a:
Kondi napisał/a:
Sory za OT, ale nie mogę wyjść z podziwu jak Wy to robicie?
To jest kwestia przewidywania pewnych sytuacji - jak widzę, że daleko przede mną jest zielone światło albo kilkaset metrów przed nosem zapala mi się czerwone, to zdejmuję nogę z gazu. Przyspieszanie na zmianę z hamowaniem to zaprzeczenie ekonomicznej jazdy.
Może też być i tak, że po prostu mam super auto.
Kondi napisał/a:
[W trasie (auto praktycznie jeździ tylko w mieście) spalanie wyszło na poziomie 11-12l jadąc 120 - 130km/h
W wakacje 2005 nubira spaliła mi raz 15/100, ale cały zbiornik wypaliłem wtedy na mieście na krótkich odcinkach i z włączoną klimatyzacją.
Aha, no ok...Ty po pierwsze poprostu jak jeździsz to myślisz o tym, żeby auto Ci mało spaliło...Natomiast po drugie - Twoja sytuacja, którą opisujesz z 2005r jest dla naszej Nuby normą. Klima po to jest, żeby chłodziła, w lato chodzi non stop...Czyli możemy uznać, że 14l to normalny wynik dla tego auta, ale przy mega oszczędnej jeździe można mieć niskie spalanie...I Twoje 10l to jest raczej jazda mieszana, a nie po mieście I tak gratuluje wyniku I stalowych nerwów, by jeździć tak, jak to opisałeś.
mrg_m1111 Tytuł użytkownika
Auto: NU II Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2011 Posty: 222 Skąd: Wars i Sawa
Wysłany: 2011-12-06, 21:47
kupiłem miesiac temu 2.0 w kombi, dwa dwa lata temu jezdzilem 1.6 w sedanie,
jezdzi jezeli chodzi o dynamike podobnie, spalanie w 1.6 bylo mniejsze o jeden moze połtora litra
Gość
Wysłany: 2011-12-06, 21:49
mrg_m1111 napisał/a:
jezdzi jezeli chodzi o dynamike podobnie, spalanie w 1.6 bylo mniejsze o jeden moze połtora litra
Auto: Joyster, Shiraz, Bucrane i inne :D
Imie: Kondzio Pomógł: 12 razy Wiek: 11 Dołączył: 16 Cze 2009 Posty: 3580 Skąd: Walowa Stola :D
Wysłany: 2011-12-17, 09:42
Silva napisał/a:
Stawiam, że jeżeli jakaś miała to jedynie 2.0 cdx
darewnoo.pl może tam coś pisze na ten temat
W polskim prospekcie Nubiry II jest informacja że klimatyzacja elektroniczna była dostępna TYLKO w wersji CDX i to za dopłatą, a więc tylko z silnikiem 2,0.
Na Słowacji naprzykład nie trzeba było dopłacać za automatyczną klimę, ale również była ona dostępna tylko w CDX. W USA już w wersji SE (odpowiednik SX) automatyczna klima była dostępna za dopłatą, ale w USA występował tylko silnik 2,0
W przypadku Nubiry I oferowano tylko klimę manulaną