X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Espero] uzbrojony alarm uszkodzony pilot ?

Autor Wiadomość
Pejo


Auto: Espero 1.8 99r.
Imie: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 30
Skąd: Gierzwałd
Wysłany: 2011-12-18, 21:24   

Jak narazie alarm dziala prawidlowo, ale sadze ze niedlugo to sie zmieni. Po przekreceniu kluczyka dioda gasnie auto odpala ale, po tyg. postoju na dworze, [z powodu rozladowanego akumulatora] autko nie odpala, tzn odpala, ale nie jest dobrze. Moje espero to 1.8 cd z gazem, posiadam intstalacje 2 gen firmy elpigaz. sterownik to 3 poziomowy przelacznik benzyna(czerwony), przejscie z benzyny na gaz(pomaranczowe i zielone) oraz gaz(zielone). Samochod odpala jedynie przy srodkowym polozeniu przelacznika, po dodaniu gazu gasnie, przy probie przelaczenia na sama benzyne lub gaz obroty spadaja i gasnie. Obstawiam sterownik lub centralke. Co o tym myslicie ? Dzieki za pomoc, z waszej konwersacji wiele zrozumialem :P
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-12-19, 14:37   

centralkę masz pod kompem przy nodze pasażera



 
 
 
Pejo


Auto: Espero 1.8 99r.
Imie: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 30
Skąd: Gierzwałd
Wysłany: 2011-12-19, 19:08   

Pod kompem samochodu ? Myslalem ze centralka to ten przelacznik. Czytalem na google o awariach tych podzespołów ale pomimo tej awari dalo sie odpalic na benzynie, moze to krokowy albo zasnidzilale bezpieczniki, sprawdze jeszcze modulator.

po podlaczeniu centralki stag2-w auto nie odpala wcale, czy razem z centralka nalezy wymienic komputer(modulator) ?

Przed chwila odpalilem, z ustawionym przelacznikiem na srodku. Zaobserwowalem skaczace iskierki na cewce. Czy to normalne ? Autko chodzi naprawde nieladnie, nie wiem co robic, czy wymiana przewodow wn i swiec cos da ? czy problemu szukac gdzie indziej, Auto do konca pieknie chodzilo i nigdy wczesniej nie bylo takich problemow.
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-12-19, 19:59   

nie doczytałem na początku o alarmie teraz o LPG , ja ci pisze o centralce od drzwi a tobie chodzi o przełącznik LPG - PB ?? zdarza się ze puszczają luty wewnątrz przełącznika stag, przeczyść jeszcze styki na parowniku



 
 
 
Pejo


Auto: Espero 1.8 99r.
Imie: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 30
Skąd: Gierzwałd
Wysłany: 2011-12-19, 21:37   

Tak mi chodzilo o przelacznik lpg-pb. Z alarmem juz sie uporalem, i nie chcialem zakladac odzielnego tematu. Jak juz pewnie przeczytales wczesniej mam problem z uruchomieniem silnika, nie mowiac juz o jezdzie. Sterownik stag2-w pozyczylem od kolegi zeby spradzic czy na nim bedzie palil, ale nie odpala wgl. Na "orginalnym" pali w polozeniu srodkowym, ale nierowno, na cewce zaobserwowalem przeskakujace iskierki, nie na przewodach tylko jakby na obudowe tej cewki, rdzen czy cos takiego. Mysle ze nie pali na stag'u poniewaz mam inny modulator, firmy A.E.B model ARCHIMEDE. Nie wiem Panowie jak dalej postepowac, mam malo kasy, a duzo domyslen :(
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-12-19, 23:41   

jak wcześniej działało musi byc ok jedz do jakiegoś fachowca niech ci ustawi gaz koszt ok 20zł



 
 
 
Pejo


Auto: Espero 1.8 99r.
Imie: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 30
Skąd: Gierzwałd
Wysłany: 2011-12-20, 08:11   

Mieszkam dosc daleko od miasta a samochod nie jezdzi, moze ktos mnie dzis zaholuje. Dla pewnosci wymienie cewke i zobacze czy cios sie poprawi.
 
 
 
Pejo


Auto: Espero 1.8 99r.
Imie: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 30
Skąd: Gierzwałd
Wysłany: 2011-12-20, 15:09   

ch**ja nie dziala, po wymianie cewki, kabli i swiec. 150 w bloto i chybe zaraz sprzedam go na zlom !
 
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2011-12-20, 15:14   

Wytnij przekaźnik odcięcia zapłonu od alarmu - będziesz miał jeden obwód sprawdzony więcej.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
Pejo


Auto: Espero 1.8 99r.
Imie: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 30
Skąd: Gierzwałd
Wysłany: 2011-12-20, 16:25   

hmm, moze uszkodzilem pompe paliwa bo jezdzilem pewien czas na rezerwie okolo 20 km i dlatego po dodaniu gazu gasnie, brak odpowiedzniego cisnienia ? co wy na to, z jednej strony dziwi mnie to ze odpala tylko na srodkowym polozeniu centalki od gazu

[ Dodano: 2011-12-20, 17:25 ]
Panowie, nie uwierzycie mi. Auto dziala jak nowe!! Problem tkwi albo w wskazniku paliwa albo pompie. Mialem w baku okolo 10 l dopiero dzis zalalem bak do polowy, taki ostateczny akt. i cud ! Auto pali jak nowe, lepiej sie wkreca i wgl. czuje ze chce zyc :) Dziekuje wszystkim za porady i sugestie, bardzo sie przydaly. Wymiana cewki sie oplacila nie ma teraz strat bo nie ma przebicia. Kable jutro przyjda odpowiednie. Aha ostatnie pytanie, czy przed wymiana kabli zrobic jakis reset kompa ? odlaczyc akumulator ?
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt