X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Espero] uzbrojony alarm uszkodzony pilot ?

Autor Wiadomość
Pejo


Auto: Espero 1.8 99r.
Imie: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 30
Skąd: Gierzwałd
Wysłany: 2011-12-17, 11:48   [Espero] uzbrojony alarm uszkodzony pilot ?

Wiatm, w moim espero zamontowany jest alarm dipol - car security system, ktory jest uzbrojony, pilot nie jest zsynchronizowany i nie moge wylaczyc alarmu, jak przejsc w tryb serwisowy, tzn zostawic tylko centralny zamek. Jestem laikiem w sprawach alarmu. Szukalem info na temat ale o dipol malo znalazlem. Objawy: przy probie uruchomienia silnika wlaczaja sie awaryjne nie pali tylko kreci, brak napiecia na pompe paliwa itp. Probowalem ustawic czestotliwosc ale nie do konca wiem czy dobrze, na poczatku uzywalem metalowego srubokreta, ale podobno mozna tym uszkodzic pilot. Nie wiem co robic, Prosze o pomoc.
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-12-17, 12:07   

Jak pilot nie ma połączenia z centralką, to tryb serwisowy nic nie pomoże, bo dalej nie będzie komunikacji pilot <-> centralka. Nie wszystkie alarmy mają cos takiego jak tryb serwisowy. Wyrzuć całkiem ten alarm, zamontuj bx-30 i bedziesz miał sterowanie centralnym.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
Pejo


Auto: Espero 1.8 99r.
Imie: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 30
Skąd: Gierzwałd
Wysłany: 2011-12-17, 12:28   

z jakich elementow sklada sie taki alarm i jak go poprawnie wymontowac by byl zaplon itd. zlokalizowalem narazie tylko urzadzenie do syreny, takie na kluczyk. wiem ze cos jest przy komputerze samochodu, po stronie pasazera, ale nie wiem jak to urzadzenie moze wyglodac

uszkodzony okazal sie sterownik gazu, udalo mi sie rowniez ustawic pilot. Jednak nadal pozostaje prze chceci usuniecia alarmu
 
 
 
jurkrzy
Co ja tam wiem...


Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 932
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-17, 19:10   

Autoalarm zapewne odcina pompę paliwa ..... lub inny ważny dla zapalenia silnika obwód... musisz sam do tego dojśc (znaleźć co i gdzie jest odcięte)
Znajdź najpierw co odcina Autoalarm czy paliwo, wtryski, cewkę , sprawdź czy działa prawidłowo imobilizer (on też odcina obwody) (czy dioda gaśnie po przekreceniu kluczyka)



Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: Grand Vitara II i Vitara
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-12-17, 19:19   

wystarczy wyciągnąć bezpiecznik i po kłopocie



 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-12-18, 11:45   

stifff napisał/a:
Markon napisał/a:
wystarczy wyciągnąć bezpiecznik i po kłopocie

Skasowana wypowiedź stiffa nie wnosząca nic do tematu.


A może to jednak Ty byś przemyślał swój ton, albo wskazał co Twoim zdaniem nie jest prawdą ?

Spora część alarmów (im nowsze tym więcej) ma przekaźniki odcianania zapłonu/pompy domyślnie zwarte, co oznacza, że po odpięciu zasialania od alarmu auto odpali. Odpiecie bezpiecznika jest bardzo prostą czynnością, autor tematu nie do końca orientuje się w sprawie, więc sugestia, żeby spróbować odpiąć bezpiecznik jest moim zdaniem jak najbardziej na miejscu.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2011-12-18, 11:53   

stifff napisał/a:
Markon napisał/a:
wystarczy wyciągnąć bezpiecznik i po kłopocie

Skasowana wypowiedź stiffa nie wnosząca nic do tematu.



Markon ma rację, a jak się nie znasz na czymś to się nie wypowiadaj. K**wa niech modzi w końcu zaczną dawać szaliki za to, że ktoś pier**li głupoty.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
jurkrzy
Co ja tam wiem...


Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 932
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-18, 12:08   

nawi napisał/a:
stifff napisał/a:
Markon napisał/a:
wystarczy wyciągnąć bezpiecznik i po kłopocie

I wystarczy pier.....ć w łeb autora powyższego. Może przemyśli swoje wypociny

Markon ma rację, a jak się nie znasz na czymś to się nie wypowiadaj. K**wa niech modzi w końcu zaczną dawać szaliki za to, że ktoś pier**li głupoty.


Żaden autoalarm nie ma bezpiecznika..... Co prawda wszystko zależy od inwencji twórczej instalatora (gdzie go włączy - podepnie), Ja osobiście nigdy nie podączyłbym w ten sposób autoalarmu aby po wyjeciu (czy spaleniu) bezpiecznika zamilkł zawsze jest to oddzielny obwód - całkowicie odseparowany.
Druga rzecz to są różne autoalarmy... są zintegrowane z syrenką, z syrenką z własnym zasilaniem i jeszcze inne (instalatorskie) kombinacje , wymyślane indywidualnie przez Instalatora... rozwiązania


Sprawdź co z imobilizerem.... czy dioda gasnie
Sprawdź czy moze masz oddzielną centralkę do Centr. Zamka (w takim przypadku autoalarm steruje Centr. Zamk.)
Musisz odnaleźć przekaźnik który odłącza pompę paliwa i inne układy (możliwości jest bardzo wiele) - ograniczona jedynie pomysłowością instalatora



Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
 
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2011-12-18, 12:16   

jurkrzy napisał/a:
Żaden autoalarm nie ma bezpiecznika.....

KAŻDY alarm ma przynajmniej jedne bezpiecznik a najczęściej dwa. Jeden główny a drugi na zamek centralny.

Nie wprowadzaj człowieka w błąd jak nie masz o czymś pojęcia.
jurkrzy napisał/a:
Co prawda wszystko zależy od inwencji twórczej instalatora (gdzie go włączy - podepnie), Ja osobiście nigdy nie podączyłbym w ten sposób autoalarmu aby po wyjeciu (czy spaleniu) bezpiecznika zamilkł zawsze jest to oddzielny obwód - całkowicie odseparowany.

Każdy montażysta tak podłącza alarm!!!!
jurkrzy napisał/a:
Druga rzecz to są różne autoalarmy... są zintegrowane z syrenką, z syrenką z własnym zasilaniem

Były 15 lat temu. Może w całej Polsce, ze dwa Lanosy jeżdżą z takimi alarmami.

Cytat:
jeszcze inne (instalatorskie) kombinacje , wymyślane indywidualnie przez Instalatora... rozwiązania

Kolejna bajka.


Błagam modów o nagradzanie takich postów. Jest to wprowadzanie ludzi w błąd!!!. Ludzie reagujcie w końcu na głupoty wypisywane na tym forum!!



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
jurkrzy
Co ja tam wiem...


Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 932
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-18, 14:37   

nawi napisał/a:
KAŻDY alarm ma przynajmniej jedne bezpiecznik a najczęściej dwa. Jeden główny a drugi na zamek centralny.
Nie wprowadzaj człowieka w błąd jak nie masz o czymś pojęcia.


No, nie każdy ( przykład ):
http://www.maxicar.pl/man/schemat_286-3702.pdf

Tu masz np. zab. bezp. na światła awaryjne:
http://obrazki.elektroda.net/8_1257059846.jpg

(osobiście zabezpieczam „od świateł awaryjnych” troszkę inaczej jeszcze gdyż z tąd może przyjść zwarcie = jak pogłówkujesz to będziesz wiedział o co chodzi, a nie chcę pewnych rzeczy mówić (na forum otwartym), jak to zrobić, (przepisu na wykonanie broni palnej tez bym nie podał) – To jest jedna z innowacji osobistych Instalatora (nie bajki)

jurkrzy napisał/a:
Co prawda wszystko zależy od inwencji twórczej instalatora (gdzie go włączy - podepnie), Ja osobiście nigdy nie podączyłbym w ten sposób autoalarmu aby po wyjeciu (czy spaleniu) bezpiecznika zamilkł zawsze jest to oddzielny obwód - całkowicie odseparowany.

nawi napisał/a:
Każdy montażysta tak podłącza alarm!!!!

Czyżby??..... Czy to nie aby zbyt daleko idące uogólnienie ?? ??, Ja nie (no ale ja to nie „montażysta” …. Ale samochody jeżdżą i posiadają taki montaż (… i tu wyprzedzając twoją wypowiedź….TAK NIE JESTEM MONTARZYSTĄ)

nawi napisał/a:
jurkrzy napisał/a:
Druga rzecz to są różne autoalarmy... są zintegrowane z syrenką, z syrenką z własnym zasilaniem

Były 15 lat temu. Może w całej Polsce, ze dwa Lanosy jeżdżą z takimi alarmami.


Po pierwsze , to twórca tematu nie napisał że go wczoraj zamontował (czy może coś przeoczyłem?), Nie wiem czy aktualnie można by jeszcze takie cudo zintegrowane kupić (centralka w syrence), no ale że syrenki z własnym zasilaniem , no to cie lekko poniosło…..

[quote="nawi"]
jurkrzy napisał/a:
Cytat:
jeszcze inne (instalatorskie) kombinacje , wymyślane indywidualnie przez Instalatora... rozwiązania

Kolejna bajka.

Żadna bajka …. Ja swoje pomysły mam i je czasami realizuję
…. I tyle co mam do powiedzenia w tym temacie


PS. Przyznaję się do jednego... nie powinienem napisać że " Żaden alarm nie ma bezpiecznika" -
Co się tyczy twojej wypowiedzi że zabezpiecza się Zamek centralny .... to chodziło ci chyba o siłowniki? ;)



Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
Ostatnio zmieniony przez jurkrzy 2011-12-18, 14:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2011-12-18, 14:43   

jurkrzy napisał/a:
nawi napisał/a:
KAŻDY alarm ma przynajmniej jedne bezpiecznik a najczęściej dwa. Jeden główny a drugi na zamek centralny.
Nie wprowadzaj człowieka w błąd jak nie masz o czymś pojęcia.


No, nie każdy ( przykład ):
http://www.maxicar.pl/man/schemat_286-3702.pdf

Tu masz np. zab. bezp. na światła awaryjne:
http://obrazki.elektroda.net/8_1257059846.jpg

(osobiście zabezpieczam „od świateł awaryjnych” troszkę inaczej jeszcze gdyż z tąd może przyjść zwarcie = jak pogłówkujesz to będziesz wiedział o co chodzi, a nie chcę pewnych rzeczy mówić (na forum otwartym), jak to zrobić, (przepisu na wykonanie broni palnej tez bym nie podał) – To jest jedna z innowacji osobistych Instalatora (nie bajki)

Poczytałbyś kilka moich postów w innych tematach o alarmach to nie musiałbyś tego przytaczać.
Cytat:
Czyżby??..... Czy to nie aby zbyt daleko idące uogólnienie ?? ?? , Ja nie (no ale ja to nie „montażysta” …. Ale samochody jeżdżą i posiadają taki montaż (… i tu wyprzedzając twoją wypowiedź….TAK NIE JESTEM MONTARZYSTĄ)

Rozumiem, że bawisz się w zakładanie alarmów a nie w zarabianie na ich montażu.
jurkrzy napisał/a:
Żadna bajka …. Ja swoje pomysły mam i je czasami realizuję
…. I tyle co mam do powiedzenia w tym temacie

Baw się dalej.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-12-18, 14:44   

nawi napisał/a:
Błagam modów o nagradzanie takich postów. Jest to wprowadzanie ludzi w błąd!!!.

I tu się zgadzam - szczególnie kol. Nawi wprowadza w błąd.
Nie mam zamiaru tłumaczyć tutaj jak działają i jak są instalowane autoalarmy.
Namontowałem się ich tyle że już rzygam nimi i żaden domorosły młodzian nie zepsuje mi humoru swoimi zasłyszanymi wywodami.
Ps - Napisz tego samego posta na elektrodzie to się przekonasz jak to boli
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2011-12-18, 14:46   

Pejo napisał/a:
na poczatku uzywalem metalowego srubokreta, ale podobno mozna tym uszkodzic pilot.

nie uszkodzisz pilota, ale nie ustawisz po prostu częstotliwości odpowiednio.

[ Dodano: 2011-12-18, 14:57 ]
stifff napisał/a:
nawi napisał/a:
Błagam modów o nagradzanie takich postów. Jest to wprowadzanie ludzi w błąd!!!.

I tu się zgadzam - szczególnie kol. Nawi wprowadza w błąd.
Nie mam zamiaru tłumaczyć tutaj jak działają i jak są instalowane autoalarmy.
Namontowałem się ich tyle że już rzygam nimi i żaden domorosły młodzian nie zepsuje mi humoru swoimi zasłyszanymi wywodami.
Ps - Napisz tego samego posta na elektrodzie to się przekonasz jak to boli


Możesz sobie pisać, że montowałeś/montujesz alarmy i co z tego?

Jak już się chcesz chwalić co robiłeś lub co robisz to:

Przez 5 lat byłem koordynatorem w dziale technicznym największej firmy importującej / produkującej zabezpieczenia samochodowe (od immobilizerów przez alarmy do platform śledzeń satelitarnych). Następnie 2 lata byłem szefem tegoż działu. I takich montażystów jak ty (starych, młodych, mądrych i głupich) przewinęło się w naszej sieci dealerskiej setki. Średnio 2 razy w tygodniu prowadziliśmy szkolenia z tego zakresu - montaże, etc. i to nie w jakiś dziurach gdzie Pan Mietek immobilizer do Poloneza.

Chcesz się dalej licytować "doświadczony" montażysto z elektroda.pl?



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
jurkrzy
Co ja tam wiem...


Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 932
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-18, 16:13   

Ja jestem NIKT, ale wiem jedno że nie ilość lat ma znaczenie spędzone przy montażu jakiegokolwiek zabezpieczenia (alarmy, imobilizery, alarmy domowe i wiele innych urządzeń do ochrony mienia) Wykładnią dobrej roboty jest czas jaki przyjdzie temu samemu włamywaczowi stracić na pokonaniu zabezpieczeń "montażysty seryjnego" a np. moich zabezpieczeń.
I nie mówię że moich zabezpieczeń sie nie da sforsować - Każde się da.... ale zabezpieczenia nie tradycyjne, są o wiele lepsze od schematów powielanych, dlaczego? bo są UNIKATOWE
I proponuje jeżeli chcemy dalej ten wątek ciągnąć to przejdźmy gdzieś indziej.... tu założyciel tematu oczekiwałby pomocy ... a widzi jak pieski obgryzaja sobie łapki..... Przepraszam jeśli ktos poczuł się urażony.... jak również za OT, dlatego pisze bo czuję poniekąd że przyczyniłem się po trochu do tak dynamicznej dyskusji.... nie na temat



Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
 
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: Grand Vitara II i Vitara
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-12-18, 18:51   

stifff napisał/a:
Markon napisał/a:
wystarczy wyciągnąć bezpiecznik i po kłopocie

Skasowana wypowiedź stiffa nie wnosząca nic do tematu.


hallo hallo tylko bez takich nie życzę sobie takich tekstów :myśli:

stifff napisał/a:
nawi napisał/a:
Błagam modów o nagradzanie takich postów. Jest to wprowadzanie ludzi w błąd!!!.

I tu się zgadzam - szczególnie kol. Nawi wprowadza w błąd.
Nie mam zamiaru tłumaczyć tutaj jak działają i jak są instalowane autoalarmy.
Namontowałem się ich tyle że już rzygam nimi i żaden domorosły młodzian nie zepsuje mi humoru swoimi zasłyszanymi wywodami.
Ps - Napisz tego samego posta na elektrodzie to się przekonasz jak to boli

nie masz zamiaru się tłumaczyć bo chyba nie masz pojęcia jak były montowane w espero
a co do domorosłego młodzianina to chyba wychodzi ze mam więcej kultury jako domorosły młodzianin jak ty jako "swiato rosły senior" ;)


a co do alarmu to na pewno bym nie napisał problemu na elektrodzie bo jej czasy świetności dawno minęły, teraz tam żądzą cwani modzi i pseudo fachowcy. sam tam kiedyś pisałem bo tak sie składa ze jestem zawodowym elektronikiem ;) .
Alarmów nie montowałem ale 4 razy już rozłączałem w 3 moich esperakach a jak a tak ze espero ma kiepskie zabezpieczenia i jestem w stanie ci udowodnić ze będę w stanie nie jestem "fachowcem" zaznaczę, zajmie mi to dlatego ok 5min bez kluczy otworzyć auto, zdjąć blokady, odpalić i odjechać "esperakiem" jak się otwiera nauczyłem się jak pewna osoba zamknęła kluczyki w bagażniku a jak się rozbraja jak mi kluczyki wpadły do kałuży i pilot się zkszanił, a jak się rozłącza alarm od centralki jak się spalił siłownik i siłowniki się otwierały i zamykały na zmianę, kiedyś na zlocie jak się rozłącza alarm bo zaczął wyć i nie chciał przestać, błąd kolego jest w tym ze montowali w esperakach 2 rodzaje alarmów SILICONE najczęściej Bas i Cheetah a skąd wiem a stąd ze na zlocie Espero było ok 35 aut i kolega Szreder otworzył bagażnik z pilota w swoim aucie i przy okazji w 15 innych autach ;) no i oprucz tego miałem już 4 Espero, 3 rozebrałem do 0 na części :piwo:



 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt