Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: nubcia a były dwie :D Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 06 Kwi 2008 Posty: 711 Skąd: lubelszczyzna
Wysłany: 2008-04-10, 18:04 [nubira] na co zwracać uwagę przy zakupie?
powitać
na dzień dzisiejszy pomykam ticolotem po lekkim "liftingu" niestety robi się już w nim ciasno i przyszła potrzeba kupić coś większego.. Czytam to forum i czytam i doszedłem do wniosku że nubira w wersji kombi powinna spełnić moje oczekiwania,,,
I teraz tak, moja wiedza na temat mechaniki opiera sie na ksiązce Trzeciaka do tico czyli zrób to sam znaczy się prawie żadna..
Pytanie/prośba do uzytkowników na co trzeba najbardziej zwracać uwagę przy zakupie nubiry.. podejrzewam że będzie to wersja zagazowana...
Skoro narazie nikt Ci nie odpowiedzial to dam Ci kilka ogólnych, powszechnie znanych porad.
1) Sprawdz wszystkie szyby w pojezdzie czy pochodza z jednej serii
2) Obejrzyj dokładnie nadwozie, sprawdz odstepy miedzy blotnikami a maska, czy klapa, dzwiami, porownaj obie strony
3) magnesem kuchennym sprawdz, czy na dachu, progach, wzmocnieniach, magnes stawia identyczny "opór", zajrzyj do wneki kola zapasowego, wogule na podloge bagarznika
4) Sprawdz po otwarciu klapy silnika czy srobu mocowania maski , blotnikow nie nosza sladow odkrecania
5) odkrec korek wlewu oleju, zobacz czy nie ma na nim "masła" (nie musi to znaczac, jedank usterki)
6)Odpal silnik, najlepiej zimny, (posluchaj czy nie ma przy tym jakis halasow, stukow)
7) ugnij kazda ze stron samochodu, i zobacz czy auto waraca do polozenia rownowagi zaraz po tym , czy poprostu sie buja
8)wez multimetr i sprawdz czy aku jest naladowany, a przedewszystkim sprawdz prad ladowania
9) zerknij na wszytkie kontrolki, przekrec kluczyk w stacyjce i obserwuj ktore kontrolki sie pala, ktore gasna po czasie (czy ktorej nie brakuje itp co swiadczyc moze ze ktos ukrewa jakas usterka poprzez przepiecie kontrolek)
10) jak auto ma poduchy to przyjzyj sie napinaczą czy harmonijki nie sa zwiniete, zajrztj pod fotel czy w przewody nie wpieto opornika
11) dokonaj jazdy probnej, koniecznie sam prowadzac auto, zobacz czy przyspiesza z kazdych obrotwo, jak hamuje silnikiem, nie boj sie wkrecic auto na wysokie obroty (dobrze by bylo by ktos z zewnatrz popatrzyl czy auto nie dymi przy tym)
12) zerknij na opony, zwlaszcza jesli auto bedzie mialo maly przebieg- jak sa mlodsze niz auto i mocno zuzyte moze to oznacac ze przebieg jest wieksz niz podaje licznik
Wiecej grzechow nie pamietam, pewnie cos jeszcze samemu moza sprawdzic. Jak mozna to zajechac jeszcze na kanał, albo do mechanika.Powodzenia
Czerwona strzała 1.8T, odjechała
Oraz Chevi Nubira 1.8
lorddi KapuchDriver
Auto: nubcia a były dwie :D Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 06 Kwi 2008 Posty: 711 Skąd: lubelszczyzna
powiem Ci tak: największym twoim błędem w życiu będzie zakup nubiry! przemyśl i zmień decyzje póki możesz. Jak nie to będziesz wylewał swoje żale później na tym forum jak cała reszta posiadaczy tego g**nianego auta.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
lorddi KapuchDriver
Auto: nubcia a były dwie :D Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 06 Kwi 2008 Posty: 711 Skąd: lubelszczyzna