X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] Szarpie/przerywa na BP

Autor Wiadomość
Timoti
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Lanos
Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 928
Wysłany: 2011-12-25, 14:52   [Lanos] Szarpie/przerywa na BP

Przeszukałem forum na ten temat i fakt faktem jest tego sporo, ale nie ma chyba tekiego przypadku jak jak mam więc napiszę co dolega Lanoskowi.

Są objawy i nie zawsze na BP tzn. w trakcie jazdy dosłownie autem szarpie lub jak to woli przerywa, zdarza się to różnie raz jest ok a nie kiedy to jechać nie można dosłownie.
Po przełączeniu na LPG auto jedzie jak szalone i jest wszystko w porządku.

Tak myślę jak by były to kable NW lub cewka to na LPG też by występowały takie objawy.

Czyszczone własnoręcznie wtryski, przepustnica i wymieniony filtr paliwa.
Obroty trzymają dobrze, odpala bez problemu a tu takie cyrki :zły:

Czy ktoś z was miał takowy problem?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
jurkrzy
Co ja tam wiem...


Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 932
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-25, 20:12   

1. powyciągaj wtyczki z wtryskiwaczy paliwowych i poprzeczyszczaj wtyki
2. Jak ci się znowu to zdarzy - spróbuj przy tych wtyczkach spryskiwaczy kolejno poruszać - może uda ci sie odnaleźć nie stykajace złącze
3. Masz polutowaną wiązkę ? jeśli NIE - to polutuj.... może pomoże a na pewno nie zaszkodzi (możesz sprawdzić w ten sposób że "pociągaj wyginając" trochę wiązkę silnika , sprawdź punkty masowe na silniku i przy lewej stopie pasażera (masa ECM) (? - jak się mylę niech ktoś poprawi)



Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
 
 
 
mikiziko


Auto: Lanos 1.6 16v
Imie: Mikołaj
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 271
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-12-27, 23:03   

mam podobnie

szarpie mi jak jest zimny i jak jest cieply

wymienialem tez filtr paliwa tylni tłumik katalizator zrobiony na przelot

obstawiam ze to cos z samym układem paliwowym bo auto tez mam na gazie tak jak kolega powyżej

i na gazie chodzi pieknie dodam tutaj ze wiazka raczej nie ma tu nic do rzeczy moja lutowal riper i przestal mi tylko lani falowac na obrotach z szarpaniem to nie pomaga

auto tez przegonilem na STP czarnym jezdzac 2 tygodnie na benzynie 3/4 baku wyjeżdzone mimo to bez rezultatu ...

obastawiał bym :
- pompe paliwa
- zapchane wtryski na ktore STP juz nie pomaga
- cos z samym ukladem paliwowym sparciałe przewody
- kiepska wacha - najlepiej zalac z Shela
- czujnik spalania stukowego
- czyjnik temp

sprawdzil bym tez spalanie to by wykluczylo uszkodzenie sondy lambdy ale u mnie to akurat jest wporzadku bo gazownik mi sprawdzal niedawno

jesli jestem w bledzie to prosze mnie wyprowadzic ale to bym posprawdzal na twoim miejscu bo sam bede to robil w najblizszym czasie

do tego mi dojdzie jeszcze wymiana sprzegla ale to juz rozmowa na inny temat w innym dziale

pochwal sie czy udalo ci sie rozwiazac problem :)



Masz problem z komputerem ?? napisz zadzwoń !! serwis pc miki do usług 698-190-225

Lanosolot historia prawdziwa --->KLIK<----
 
 
 
Kotek

Auto: Leganza 2.0 16V automat 1998r
Imie: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 27
Skąd: SK-CE
Wysłany: 2012-02-15, 09:51   

Witam.
Podobny problem tylko że w leganzie 2.0 automat. Na paliwie bez różnicy czy ciepły czy zimny potrafi przerywać ale nie zawsze, oczywiście tak samo wpływa to na przeżucanie biegów ma jakieś opory, jednak jak przełącze na gaz to wszystko ok. co do spalania na paliwie w cyklu mieszanym wychodzi ok. 13-14l/100km. Na pewno muszę wymienić filtr paliwa ale czy uważacie czy w tym przypadku może leżeć jeszcze jakaś inna przyczyna? ( obstawiam iż może jeszcze pompka paliwa się kończyć ) :beczy:
 
 
Timoti
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Lanos
Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 928
Wysłany: 2012-02-15, 12:57   

Kotek, sprawdź w jakim położeniu jest wskazówka od poziomu paliwa.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Kotek

Auto: Leganza 2.0 16V automat 1998r
Imie: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 27
Skąd: SK-CE
Wysłany: 2012-02-16, 12:59   

Ale co ma wspólnego wskazówka?
Bynajmniej to jest bez różnicy czy bak jest pełny czy w polowie czy też końcówka. W tym przypadku poziom paliwa nie ma żadnego znaczenia bynajmniej do przerywania auta
 
 
Timoti
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Lanos
Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 928
Wysłany: 2012-02-16, 13:02   

Kotek napisał/a:
Ale co ma wspólnego wskazówka?
Bynajmniej to jest bez różnicy czy bak jest pełny czy w polowie czy też końcówka. W tym przypadku poziom paliwa nie ma żadnego znaczenia bynajmniej do przerywania auta


Podłączyłeś się do tematu w którym ja też miałem ten problem i się z nim uporałem. Zadałem pytanie o wskazówkę a ty mi tu jakieś mądrości prawisz. jeśli jesteś taki mądry to po cholerę zawracasz głowę?
 
 
piotrusiek_2007


Auto: Astra III 2.0 Turbo GTC; Lanos 1.6
Imie: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-16, 16:39   

Kolego a czy mi możesz powiedzieć jakiego zabiegu dokonałeś, że lanek odżył? Jestem w podobnej sytuacji co Twoja!
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2012-02-16, 22:32   

mikiziko napisał/a:
i na gazie chodzi pieknie dodam tutaj ze wiazka raczej nie ma tu nic do rzeczy moja lutowal riper i przestal mi tylko lani falowac na obrotach z szarpaniem to nie pomaga


powodów tych uszkodzeń jest mnóstwo a wiązkę robi się na początku żeby wyeliminować coś oczywistego bo ona najczęściej powoduje problemy z odczytem czujników



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Kotek

Auto: Leganza 2.0 16V automat 1998r
Imie: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 27
Skąd: SK-CE
Wysłany: 2012-02-17, 08:06   

Kolego Timoti przepraszam jeżeli Cie uraziłem ale jak Sam napisałeś gdybym był taki mądry to by mnie tu nie było. Ja tylko się zapytałem co ma wspólnego położenie wskazówki poziomu paliwa do efektu przerywania samochodu podczas jazdy. Z resztą nie nie miejsce na jakieś kłutnie, bynajmniej owa wskazówka moim zdaniem działa prawidłowo ponieważ często jeżdże na paliwie i skok wskazówki jest w miarę prawidłowy co do przejechanych km.
Mam rozumieć że u Ciebie miało coś wspólnego wskazówka z przerywaniem auta?
 
 
Timoti
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Lanos
Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 928
Wysłany: 2012-02-17, 08:41   

No to inaczej się spytam. Czy szarpanie występuje bez względu czy jest dużo paliwa BP? czy jak już jest mniej?
 
 
Kotek

Auto: Leganza 2.0 16V automat 1998r
Imie: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 27
Skąd: SK-CE
Wysłany: 2012-02-17, 14:37   

Nie tu nie ma różnicy. Czy jest na Full czy na połowie czy jeszcze inaczej dzieje się dokładnie tak samo. Tak więc poziom paliwa w zbiorniku nie ma żadnego wpływu
 
 
Kotek

Auto: Leganza 2.0 16V automat 1998r
Imie: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 27
Skąd: SK-CE
Wysłany: 2012-02-17, 19:11   

Zobaczę bede najwyżej po kolei wymieniał aż pewnie w końcu wymienie większość układu paliwowego :pomocy:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt