X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Espero] regeneracja czy nowy????

Autor Wiadomość
pawlak77

Auto: espero 1.8 CD LPG
Imie: Paweł
Wiek: 47
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-15, 17:28   [Espero] regeneracja czy nowy????

Mam dylemat!!!
Padł mi reduktor i wg. Was wymienić na nowy czy też regenerować???
Czy regeneracja przywróci sprawność reduktora w 100%????



Pawlak77
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Tuseras

Auto: Lanos SE 1,5
Imie: Karol
Pomógł: 38 razy
Wiek: 27
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 751
Skąd: SZA
Wysłany: 2012-01-15, 17:39   

Zależy ile taka regeneracja u Cb by kosztowała. Moim zdaniem lepiej kupić nowy, koszt nie wiele większy, masz fakturkę, gwarancję i pewność ;) . Ja brałbym tylko nowy ;)
Regenerować można rozruszniki, alternatory, sprzęgła... :cfaniaczek:
 
 
kwiat_osz
Grupa Lubelska


Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał
Pomógł: 64 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 2286
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-15, 18:33   

pawlak77, zregenerować możesz sam, koszt membran to ok 50zł. Wszystko zależy czy liczysz na jak najniższy koszt, czy nie masz co robić z kasą ;) Ja swój wolałem zregenerować, wyszło 3 razy taniej i wszystko hula jak należy :piwo:



http://daewooforum.pl/temat40177.html
 
 
 
pawlak77

Auto: espero 1.8 CD LPG
Imie: Paweł
Wiek: 47
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-15, 19:13   

Sam tego bym nie robił a jeszcze nie wiem jaki byłby koszt samej robocizny u gazownika!!



Pawlak77
 
 
archive15
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-15, 19:15   

50 zł - koszt materiałow
100zł - koszt regeneracji u gazownika
50 zł - regulacja.

od 170 zł - koszt zakupu nowego wyregulowanego reduktora
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-01-15, 19:59   

archive15 napisał/a:
50 zł - koszt materiałow
100zł - koszt regeneracji u gazownika
50 zł - regulacja.

od 170 zł - koszt zakupu nowego wyregulowanego reduktora


Nowy reduktor tez trzeba regulowac.
Moim zdaniem regeneracja ma sens,jesli zrobisz ja samochodzielnie.Gazownikom sie nie oplaci babrac,skoro moga w miedzy czasie skasowac kogos na regulacji, bez brudzenia sie.Gazownik z reguly bedzie ci proponowal nowy reduktor-oczywiscie kupiony u niego.
 
 
 
sebatico

Auto: tico teraz lanos1.5 8v
Imie: seba
Wiek: 39
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: tychy
Wysłany: 2012-01-16, 00:12   

ja też się zastanawiałem czy regenerować czy kupić nowy reduktor wybrałem kupno nowego a to z powodów ze regeneracja kosztowała by mnie 140 zł u gazownika i zadnej gwarancji by na to nie dał a tak sobie kupiłem reduktor sam za 168 zł i gazownik to mi zamontował i wyregulował za 50 zł i jeszcze gwarancje na 1 rok mam
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-16, 07:32   

Tak, kup reduktor u niego i jeszcze on zaoferuje się, że zutylizuje* Twój stary.
Ale jak sam nie będziesz regenerował to chyba nie ma sensu bawić się w to, aczkolwiek poprawnie zoperowany pacjent nie odbiega niemalże stanem od zdrowego, tylko wyglądem zewn ;)

* w sensie zregeneruje i pójdzie do ponownego montażu :D
 
 
 
adario38
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-16, 09:58   

1.Jak u gazownika to tylko kup nowy z montazem i regulacja na gotowo w tej samej cenie (dogadaj sie z nim).
2.Jak regeneracja to tylko samemu,bo inaczej to nie ma ekonomicznego uzasadnienia.
3.Jak nie umiesz samemu-patrz pkt.1
:lol:
 
 
archive15
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-18, 21:53   

Nowy reduktor jest wyregulowany i jesli reszta osprzętu jest OK to nie ma potrzeby regulowac.
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-18, 21:57   

archive15 napisał/a:
Nowy reduktor jest wyregulowany i jesli reszta osprzętu jest OK to nie ma potrzeby regulowac.


No raczej na pewno nie.
 
 
 
archive15
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-18, 22:10   

To albo raczej albo na pewno.
Kolego jesli sonda lambda stawia prawidłowe (szybkie) kroki pracy, emulator działa, komputer sterujący tez i mamy silniczek krokowy w instalce II gen ( a nie jak niektórzy śrubę) to będzie działać. Wiem z własnej autopsji.
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2012-01-18, 22:24   

Ja bym wybrał nowy reduktor.
Koszt nowego reduktora ok. 150 zł plus wymiana z regulacją 100 zł.

Więc koszty nie powalają na kolana.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-18, 22:36   

archive15,
krokowiec opiera się na wskazaniach lambdy, zgoda.
Ale pod warunkiem gdy masz ustawiony parownik podczas pracy na obrotach jałowych no i musisz mieć II generację :D

Jak tego nie zrobisz nigdy, przenigdy krokowiec nie nadrobi niewłaściwej regulacji parownika.
Tyczy się to zapotrzebowania silnika na dawkę gazu w jednostce czasu w danych warunkach.
Jak będziesz miał rozjechane śrubki na parowniku możesz się pożegnać z jakąkolwiek poprawną pracą auta.
Bo albo membrana będzie za bardzo zduszona i nie da tyle gazu ile trzeba na wysokich obrotach, albo będzie go dawała za dużo i będziemy mieli falowanie obrotów bo krokowiec będzie latał jak głupi.
O spalaniu z tyłka nie wspomnę.

Nawet podczas kalibracji krokowca jest procedura regulacji parownika, której nie powinno się pomijać i nie staraj się przekonać, że jest inaczej ;)
Miałeś po prostu więcej szczęścia i przypadkiem trafiłeś na parownik który cudem był jako tako zestrojony.
 
 
 
archive15
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-18, 22:46   

Nigdy nie kalibrowałem krokowca, nawet po wymianie na nowy :myśli:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt