Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
pawlak77
Auto: espero 1.8 CD LPG
Imie: Paweł
Wiek: 47 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 61 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-15, 17:28 [Espero] regeneracja czy nowy????
Mam dylemat!!!
Padł mi reduktor i wg. Was wymienić na nowy czy też regenerować???
Czy regeneracja przywróci sprawność reduktora w 100%????
Pawlak77
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Tuseras
Auto: Lanos SE 1,5
Imie: Karol Pomógł: 38 razy Wiek: 27 Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 751 Skąd: SZA
Wysłany: 2012-01-15, 17:39
Zależy ile taka regeneracja u Cb by kosztowała. Moim zdaniem lepiej kupić nowy, koszt nie wiele większy, masz fakturkę, gwarancję i pewność . Ja brałbym tylko nowy
Regenerować można rozruszniki, alternatory, sprzęgła...
kwiat_osz Grupa Lubelska
Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał Pomógł: 64 razy Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 2286 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-15, 18:33
pawlak77, zregenerować możesz sam, koszt membran to ok 50zł. Wszystko zależy czy liczysz na jak najniższy koszt, czy nie masz co robić z kasą Ja swój wolałem zregenerować, wyszło 3 razy taniej i wszystko hula jak należy
od 170 zł - koszt zakupu nowego wyregulowanego reduktora
Nowy reduktor tez trzeba regulowac.
Moim zdaniem regeneracja ma sens,jesli zrobisz ja samochodzielnie.Gazownikom sie nie oplaci babrac,skoro moga w miedzy czasie skasowac kogos na regulacji, bez brudzenia sie.Gazownik z reguly bedzie ci proponowal nowy reduktor-oczywiscie kupiony u niego.
sebatico
Auto: tico teraz lanos1.5 8v
Imie: seba
Wiek: 39 Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 50 Skąd: tychy
Wysłany: 2012-01-16, 00:12
ja też się zastanawiałem czy regenerować czy kupić nowy reduktor wybrałem kupno nowego a to z powodów ze regeneracja kosztowała by mnie 140 zł u gazownika i zadnej gwarancji by na to nie dał a tak sobie kupiłem reduktor sam za 168 zł i gazownik to mi zamontował i wyregulował za 50 zł i jeszcze gwarancje na 1 rok mam
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-16, 07:32
Tak, kup reduktor u niego i jeszcze on zaoferuje się, że zutylizuje* Twój stary.
Ale jak sam nie będziesz regenerował to chyba nie ma sensu bawić się w to, aczkolwiek poprawnie zoperowany pacjent nie odbiega niemalże stanem od zdrowego, tylko wyglądem zewn
* w sensie zregeneruje i pójdzie do ponownego montażu
adario38 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-16, 09:58
1.Jak u gazownika to tylko kup nowy z montazem i regulacja na gotowo w tej samej cenie (dogadaj sie z nim).
2.Jak regeneracja to tylko samemu,bo inaczej to nie ma ekonomicznego uzasadnienia.
3.Jak nie umiesz samemu-patrz pkt.1
archive15 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-18, 21:53
Nowy reduktor jest wyregulowany i jesli reszta osprzętu jest OK to nie ma potrzeby regulowac.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-18, 21:57
archive15 napisał/a:
Nowy reduktor jest wyregulowany i jesli reszta osprzętu jest OK to nie ma potrzeby regulowac.
No raczej na pewno nie.
archive15 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-18, 22:10
To albo raczej albo na pewno.
Kolego jesli sonda lambda stawia prawidłowe (szybkie) kroki pracy, emulator działa, komputer sterujący tez i mamy silniczek krokowy w instalce II gen ( a nie jak niektórzy śrubę) to będzie działać. Wiem z własnej autopsji.
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2012-01-18, 22:24
Ja bym wybrał nowy reduktor.
Koszt nowego reduktora ok. 150 zł plus wymiana z regulacją 100 zł.
Więc koszty nie powalają na kolana.
To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-18, 22:36
archive15,
krokowiec opiera się na wskazaniach lambdy, zgoda.
Ale pod warunkiem gdy masz ustawiony parownik podczas pracy na obrotach jałowych no i musisz mieć II generację
Jak tego nie zrobisz nigdy, przenigdy krokowiec nie nadrobi niewłaściwej regulacji parownika.
Tyczy się to zapotrzebowania silnika na dawkę gazu w jednostce czasu w danych warunkach.
Jak będziesz miał rozjechane śrubki na parowniku możesz się pożegnać z jakąkolwiek poprawną pracą auta.
Bo albo membrana będzie za bardzo zduszona i nie da tyle gazu ile trzeba na wysokich obrotach, albo będzie go dawała za dużo i będziemy mieli falowanie obrotów bo krokowiec będzie latał jak głupi.
O spalaniu z tyłka nie wspomnę.
Nawet podczas kalibracji krokowca jest procedura regulacji parownika, której nie powinno się pomijać i nie staraj się przekonać, że jest inaczej
Miałeś po prostu więcej szczęścia i przypadkiem trafiłeś na parownik który cudem był jako tako zestrojony.
archive15 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-18, 22:46
Nigdy nie kalibrowałem krokowca, nawet po wymianie na nowy