Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2012-01-15, 20:14 szukam swapera w lublinie :)
Jest na forum jakiś fachura który nie boi się c20xe w lanosie potrzebuje zrobić porządek ze swoim silnikiem, najchętniej go wyremontować i podłączyć tak jak być powinno czyli na oplowskim kompie i gratach.
był bym wdzięczny za jakiś namiar lub kontakt
GobelCarAudio - amatorski Mobilny warsztat car audio
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2012-01-15, 20:34
W Lublinie nie znam, ale tuz niedaleko w stolicy tak
wiesz dużo zależy od kosztów, no i do stolicy kawałek, ale jeśli fachowiec dobry i zaufany, a nie znajdę nic bliżej, to czemu nie
zwłaszcza jeśli gość ma obcykane c20xe i swapy
GobelCarAudio - amatorski Mobilny warsztat car audio
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2012-01-16, 08:56
Zerknij do tematu KsiedZ'a to będziesz wiedział.
Aktualnie w toku wątek christopha
wiesz dużo zależy od kosztów, no i do stolicy kawałek, ale jeśli fachowiec dobry i zaufany, a nie znajdę nic bliżej, to czemu nie
zwłaszcza jeśli gość ma obcykane c20xe i swapy
Czyli opcja Wesoła z c20xe na ECU lanosa nie zdaje egzaminu?
No i co z moca,poprawiles cos,zeby zblizyc ten wynik do seryjnych 150kucy?
bez normalnego sterowania praca silnika i sekwencji nie ma mowy o osiągach.
135-140KM to absolutny max co można z tego wyciągnąć na benzynie.
a opcja Wesoła... jest tak trochę na pałę niby jedzie, ale ciągle jest problem z wolnymi obrotami i nie ma żadnej kontroli nad pracą silnika.
do tego stukająca od ponad roku panewka nie daje mi spokoju, wiec jest okazja żeby coś z tym zrobić.
tylko nie wiem czy szukać całego silnika, czy remontować ten i dołożyć osprzęt do niego?
GobelCarAudio - amatorski Mobilny warsztat car audio
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2012-01-16, 10:07
To już musisz przekalkulować sobie co się bardziej opłaca, chyba, że idziesz modyfikację NA